Hvad i hede hule gør man ???

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Lisbeth Sejberg

Hvad i hede hule gør man ???

Post by Lisbeth Sejberg »

For dælen da både datteren og jeg er dybt rystede p.g.a. denne annonce på HG http://www.hestegalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=147913

Den er absolut ikke noget af alt det positive sælgeren skriver, den er nærmest livsfarlig at håndtere.
Ejerene af opstaldningsstedet nægter at trække den på fold, nægter desuden at lade den være på fold, hvis tøserne ikke selv er der, så de kan fange den, når den igen igen igen bryder ud og løber af H.... til.

For hulen det sætter mit pis i kog, at man forsøger at lyve et livsfarligt krapyl til en sød hest uden staldfejl !!!!

Mvh. Lisbeth
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Hvad i hede hule gør man ???

Post by Lone Beck »

Jeg ved sgu ikke hvad man gør - det er horribelt, men hvordan skal de overbevise en køber om at hesten lever op til beskrivelsen, hvis den har knald i låget?

Man fatter det jo ikke :nej:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Hvad i hede hule gør man ???

Post by Stimata Doamna »

Gad vide, hvad de vil fodre den med, inden den skal vises frem.....?! :ehh:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Lisbeth Sejberg

Hvad i hede hule gør man ???

Post by Lisbeth Sejberg »

Hvis I gider høre mere, så forlyder det også, at pigerne har haft en hestehvisker af en slags ude til hesten.
De ville jo gerne have svar på, hvorfor kræet er vildt og ustyrligt :mur:

Selv med mine ringe evner ud i det fag, turde jeg godt gætte på, at det måske handler om, at hesten har gået i løsdrift til den var 6 år, ikke har været håndteret jævnligt og ikke har en skid respekt for mennesker.

De fik bl.a. at vide, at hesten gerne vil se ud som stævnehestene i stalden :katiekat:
Derfor flettede de den op, selv om det er springheste, der er i stalden. De lod den stå med fletningerne i knapt en uge og barberede desuden også lige mulehårene af den :mur:
Christ on bike mand :mur:
Mvh. Lisbeth
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Hvad i hede hule gør man ???

Post by annetteB »

[quote:c19b7a9a4b]Gad vide, hvad de vil fodre den med, inden den skal vises frem.....?! [/quote:c19b7a9a4b]

Rohypnol?
:hhansen:

Pyh - jeg ved ikke hvad man kan gøre?
Skrive et indlæg i tråden?
Være i stalden, når den skal fremvises og mens den potentielle køber er til stede tale sammen MEGET HØJT om hvordan den opførte sig igår...og iforgårs...og forrige uge?
Bede til Vorherre, at det ikke bliver værre?

(har den hest været nævnt på HN? på Western? Jeg synes den ser bekendt ud.. Er den rentgående?)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Lisbeth Sejberg

Hvad i hede hule gør man ???

Post by Lisbeth Sejberg »

Jeg har skam kommenteret i annoncen på HG og hun aner ikke, at jeg faktisk snakkede med hende for et par dage siden.
Prøv at læs i annoncetråden ...... den skal nok blive sjov, så længe hun ikke har fået mig frosset der inde, som de så fint kalder en banning på HG.
Mvh. Lisbeth
Lisbeth Sejberg

Hvad i hede hule gør man ???

Post by Lisbeth Sejberg »

ÆÆÆÆV nu har tøsen selvfølgelig slettet mine spørgsmål til annoncen :mur:
He he det bliver spændende at komme ud i stalden en dag, hvor der er nogle, der vil se den søde hest.
Jeg vil helt ærligt ikke holde min kæft, hvis der er en voksen, man kan hive til side.
Mvh. Lisbeth
Lisbeth Sejberg

Hvad i hede hule gør man ???

Post by Lisbeth Sejberg »

Nej Ped hvis du kigger på linket oppe i begyndelsen, så er der kun annoncen og et par kommentarer. Hun har (selvfølgelig) slettet mine kommentarer.
Mvh. Lisbeth
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Hvad i hede hule gør man ???

Post by Annemaja »

Nogle folk er langt ude - og det påvirker desværre deres dyr. Måske den bliver helt anderledes med nye ejere og omgivelser.
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
Lisbeth Sejberg

Hvad i hede hule gør man ???

Post by Lisbeth Sejberg »

Jeg tror desværre bare, pigen troede, hun havde gjort et røverkøb.
En billig hest på 6 år der stort set ikke har lavet andet end at gå i løsdrift hele livet, uden at blive håndteret regelmæssigt og få respekt for mennesker og almindeligt hegn.
Men den har da helt sikker potentiale til at blive en fantastisk springhest, da den for nogle dage siden forsøgte at springe/kravle ud af et ridehus over barrierekanten.
Mvh. Lisbeth
Post Reply