Vil i se en hval?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
aribeth

Vil i se en hval?

Post by aribeth »

Jeg har sgu ikke rigtig vidst og jeg turde vise jer det her billed.... og man skal vel også tage hensyn til de der har fobier overfor graviditeter... men så tænkte jeg, at jeg efterhånden ligner en hval eller en flodhest så måske de hopper på den....

Men sådan her så jeg ud i forgårs... uden BH og med pletter på trøjen!!


[img:a22d1e08b9]http://i46.photobucket.com/albums/f103/katrinesteinicke/IMG_2268.jpg[/img:a22d1e08b9]

Jeg har først termin den 10. februar!!! Ungen sparker allerede så maven danser og computeren der står på lårene hopper rundt!! Jeg er sikker på det er en baby med superkræfter jeg foler! Jeg bliver ikke overrasket hvis den er grøn eller har en lille superman kappe på!



Katrine
User avatar
Louiseva
Posts: 81
Joined: Tue 25. Jul 2006 15:08

Vil i se en hval?

Post by Louiseva »

Nu er jeg så en af dem der syntes at gravide maver (med tøj på) er flotte......og din er ingen undtagelse!

......................jeg hvisker lige, så manden ikke hører det, jeg bliver helt skruk!
Med venlig hilsen

Louise
PiaK

Vil i se en hval?

Post by PiaK »

holda op!
Du er jo stor, altså maven er :-)

Jeg har termin om ca 4 uger, og fylder ca det samme... jeg holder øjeblikkeligt op med at brokke mig (måske) over hvor tungt og besværligt det hele er... :hhansen:

Og så siger jdm enda at han er stor derinde, over 2 kg nu.
Var det ikke også en dreng du skulle have?

Er du faret vild i navnejunglen, eller er der fundet gode navne?

Puh... Jeg syntes det er svært.
aribeth

Vil i se en hval?

Post by aribeth »

Min mave er kømpe... jeg bliver da helt nervøs når du skriver Pia, at du er lisså stor ! Men ejg er også lidt fed oveni...

Jo jeg skal også have en dreng... lige nu skal han hedde Max... men det kan ske det ændrer sig...

Jeg kan ellers godt lide Marcel, men faren synes det er grimt... :-(



Katrine
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Vil i se en hval?

Post by xtiny »

Flot mave- øh hval!
Sådan så jeg ud i 9. måned med det, der endte som en 2 meter høj knægt- 18 år efter! Han var lille som nyfødt (2650 g og 47 cm), men i maven var han nu god til at "gå armgang"- for ikke at tale om det blærespark, der uværgelig gjorde, at jeg så flere offentlige toiletter/buske end, jeg nogensinde har gjort- både da og senere....
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Vil i se en hval?

Post by Frieser9460 »

Hold da op, Katrine - er du sikker på, der ikke er to derinde??? :lol:

Ih, man bliver jo helt skruk ved synet af sådan en mave... men jeg SKAL altså ikke have børn lige nu! :ehj:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Vil i se en hval?

Post by Lena »

Det er da en flot mave.............
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Vil i se en hval?

Post by KatieKat »

Jeg er en af dem med fobier, men den gælder kun egen mave. Andre må fylde børn i deres lige så meget de lyster. Jeg har da endda set dig et par gange med mave på, men jeg synes du ser meget større ud på billedet end da jeg så dig for under en uge siden. Der havde du selvfølgelig også lidt mere tøj på.

Mavebilleder er lidt fascinerende, Det er lidt vildt at der er et menneske derinde. Vis du bare alle de mavebilleder du har lyst til, bare du ikke begynder at vise billeder som dem du viste under Stråbærs drægtighed i sommers.

Jeg bliver heldigvis ikke skruk af sådan nogen billeder. Jeg kan ikke engang forstå hvorfor man skulle blive det. Det er vel ikke et mål i sig selv at få sådan en mave, er det?
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Lisbeth Sejberg

Vil i se en hval?

Post by Lisbeth Sejberg »

Katrine du hedder fra nu af Valborg i mine tanker :hhansen:

[quote:22d8e4ca80]Vis du bare alle de mavebilleder du har lyst til, bare du ikke begynder at vise billeder som dem du viste under Stråbærs drægtighed i sommers. [/quote:22d8e4ca80]

Næh det kunne måske godt blive lige lovlig intimt, hvis hendes gemal begynder at plage os med "er det ikke ved at være lige op over" billeder :fy:
Mvh. Lisbeth
Kokjo

Vil i se en hval?

Post by Kokjo »

Skøn mave !! - Jeg glæder mig til jeg selv skal have sådan en engang.
Post Reply