Løse heste i Borridsø/Thorsø/Bjerringbro området...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Løse heste i Borridsø/Thorsø/Bjerringbro området...

Post by HHansen »

[quote:dab9137c44="atengstedt"]....men de er TRÆTTE!
[/quote:dab9137c44]

Jamen det FORJENER de da også at være når de sådan holder bal-faldera og marathon i omegnen hele natten... Lorteheste!! :ondgrin:

Nå, godt at alle er sluppet fra det uden skader - håber de bliver hjemme fremover!
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Løse heste i Borridsø/Thorsø/Bjerringbro området...

Post by Lone Beck »

[quote:fab82ce3af]Og Lone - jeg tænker at du slet ikke har haft det sjovt i nat. Ikke at dine heste var indblandet, men jeg kan forestille mig, at en masse følelser har været oppe at vende. [/quote:fab82ce3af]
¨
Ja... :graed: :traet:

Men jeg er GLAD for at alle Annettes heste er hjemme i god behold. Lykkeligvis ender hestenes springture jo som regel godt :-)
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Løse heste i Borridsø/Thorsø/Bjerringbro området...

Post by annetteB »

[quote:6c28313252]Annette DIN SKOVL!!

Hvorfor ringede du ikke ????


Jeg gik tidligt i seng igår og kunne sagtens have været med på jagt. [/quote:6c28313252]

Faktisk ville jeg IKKE ulejlige dig, eftersom jeg kender lidt til at hver af dine dage for øjeblikket har mere end nok i sin plage!!
Det var osse som at lede efter nåle i en høstak fordi der er så langt mellem vejene herude - det var et rent tilfælde at claus pludselig så dem!
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Løse heste i Borridsø/Thorsø/Bjerringbro området...

Post by Lena »

Det var godt de sidste kom hjem............. Puha for en nat I har haft.........
QueSera
Posts: 69
Joined: Sat 22. Nov 2008 19:28

Løse heste i Borridsø/Thorsø/Bjerringbro området...

Post by QueSera »

Pyhaa sikken da en nat! Dejligt at høre alle hyperne er hjemme igen og i god behold :-)

Knus Gitte
Scorcher
Posts: 13
Joined: Mon 3. Mar 2008 22:38

Løse heste i Borridsø/Thorsø/Bjerringbro området...

Post by Scorcher »

Ja, det var godt, der intet skete udover lidt mudder her og der.. LOL.. Markerne ER dælme meget bløde i Borridsø-området..

Og nu er det ved at være tid til en morfar, ja. ;)

Håber alt er tilbage til normalen igen..

Mvh. Michael
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Løse heste i Borridsø/Thorsø/Bjerringbro området...

Post by annetteB »

[quote:237717c7a4]Markerne ER dælme meget bløde i Borridsø-området.. [/quote:237717c7a4]

ja dét ved du jo bedst af os alle - efter din lange og smattede vandring langs Slet Å med lommelygte og tandbørste (sidstnævnte til at finkæmme området med) Og ikke engang en ordentlig TAK fik du for ulejligheden.
(hvorfor tog du dog ikke nogen af de muffins i kagedåsen på køkkenbordet med hjem til morgenkaffen idag? :ide:)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Løse heste i Borridsø/Thorsø/Bjerringbro området...

Post by MetteboDeluxe »

Hold da op.. Godt I fandt dem igen Annette. En anden gang står jeg også klar. Ikke at jeg ønsker sådan en tur for jer igen dog :linski:
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Løse heste i Borridsø/Thorsø/Bjerringbro området...

Post by annetteB »

[quote:9588f9e60d]Hvorfor var Jazz ikke rendt med ?? turde han ikke eller var det wrappen der stoppede ham igen ?? [/quote:9588f9e60d]

Faktisk tror jeg ikke han turde: han er skideræd for "flokken" hvis de kommer tonsende som én organisme på 2-2½ ton...og så plejer han at styrte i "flyverskjul" enten i løsdriften eller under Lindetræet.
Han har heller ikke tidligere oplevet at blive jaget af naboens schæfer (som jeg mistænker igen-igen) så han har sikkert kigget venligt interesseret på den og sagt "Jeg er et føl...hvad er du for en??"
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Løse heste i Borridsø/Thorsø/Bjerringbro området...

Post by CXEC »

Pyh, jeg har levet i lykkelig uvidenhed om det hændte, men er da glad for at alle er hjemme og i god behold.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Post Reply