Ny forum om et øjeblik

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Amts
Posts: 146
Joined: Sun 28. Sep 2008 19:02

Ny forum om et øjeblik

Post by Amts »

[quote:dd63be7a39="SL"]Lone Beck: for mig er det ikke navnet der gør det - det er den beskrivende tekst hvor HN nævnes. Jeg kan ikke forstå hvorfor man skal koble strigler.dk sammen med HN-brok på dén måde )det troede jeg faktisk ikke var ønsket).
Og nå ja, så forstår jeg ikke hvad strigler skal med et underfora, der for mig at se opfordrer folk til trælse ting.[/quote:dd63be7a39]

Jeg synes det her er en god pointe - rygklapperi herfra
Lisbeth Sejberg

Ny forum om et øjeblik

Post by Lisbeth Sejberg »

[quote:3944084910]Jeg kan ikke forstå hvorfor man skal koble strigler.dk sammen med HN-brok på dén måde )det troede jeg faktisk ikke var ønsket[/quote:3944084910]

Det er da en glimrende imødegåelse af det evendelige ævl om, at på Strigler sker der ikke andet end brok over Have Nyt :katiekat:
Det er jo netop ikke "os", der siger det er sådan, det er de indestænkte, der stadig gerne vil kunne skrive på Have Nyt og derfor vælger "os" som grædemur.

Hvis jeg er utilfreds med slagterens vareudbud og service, virker det så ikke også dybt ulogisk, hvis jeg render ind til bageren for at brokke mig ?? :mur:
Mvh. Lisbeth
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Ny forum om et øjeblik

Post by Godzilla »

Jeg er flintrende ligeglad med om det opfordrer nogen til noget, eller om det er en god eller dårlig ide.

Jeg vil elske at blive fri for alle de pisse irriterende tråde om HN. Skønt.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
gukuvi
Posts: 2852
Joined: Tue 22. Nov 2005 00:24

Ny forum om et øjeblik

Post by gukuvi »

Jeg har en lille fornemmelse af at det ikke vil ske så ofte mere, at disse brokkerier kommer ind til Strigler, heldigvis da.

VH Gunni.
Post Reply