Alternativ behandling

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Anno
Posts: 104
Joined: Thu 8. Jan 2009 12:26

Alternativ behandling

Post by Anno »

[color=black:3399e73836] [/color:3399e73836]Kunne du finde på at bruge en alternativ behandler, og her tænker jeg på en healer/clairvoyant el. lign. Både til dig selv, men i sær til din hest ?

Hvad skulle der til, før du ville turde kaste dig ud i brugen af sådanne, og hvad ville du gerne have fra denne behandler, før du ville turde tro på ham/hende ?

Ville du have anbefalinger, fysiske beviser o.lign.

Og hvor meget, vile du være villig til at betale for denne ?

Har du oplevelser, gode som dårlige, vil jeg meget gerne høre om det.

K[/color][/size][/font][color=green:3399e73836] [/color:3399e73836][size=12:3399e73836] [/size:3399e73836][font=Comic Sans MS:3399e73836] [/font:3399e73836]
aribeth

Alternativ behandling

Post by aribeth »

Nej!!!! og hvor har jeg efterhånden hørt om diverse "fup" healere/clairvoyante som har diagnosticeret folks heste med diverse komplet forkerte ting og sager...

... og dog har jeg EN eneste jeg alligevel ville bruge, hvis vi SKAL snakke Hokus Pokus, eller hvad vi nu skal kalde det.... Tove Nielsen, hun er dygtig!!

Katrine
Anno
Posts: 104
Joined: Thu 8. Jan 2009 12:26

Alternativ behandling

Post by Anno »

NU var der ikke tale om at anvede det i stedet for en dyrlæge, for det kan jo ikke sammenlignes :)

Hmm hvad med en massør ? det er jo også alternativt ;)
aribeth

Alternativ behandling

Post by aribeth »

nej det skriver jeg vist heller ikke noget om, som at bruge det i stedet for en dyrlæge :linski:
Det er da HELT hul i hovedet at gøre...

Massage er noget helt andet... og der findes intet hokus pokus over rigtig massage, det er bearbejdning og løsnen op for muskler og myoser... Det kan efter min mening gives som velvære, og som "behandling" for ømme muskler... men der er vel nogen der bilder deres kunder ind de kan udføre mirakler...


Katrine
User avatar
Ms Strangefield
Posts: 1561
Joined: Thu 28. Feb 2008 16:29

Alternativ behandling

Post by Ms Strangefield »

Nej ingen hokus pokus her.

Kiropraktor og massør går ikke ind under hokus pokus.

Clairvoyante, urtehealende, feng shui- terpende håndspålæggere skulle alle forbydes.

Brug pengene på en dyrlæge istedet. Ligeså med mennesker.
http://thehorrorhorseshow.blogspot.com
Pernille B
Posts: 247
Joined: Tue 4. Mar 2008 03:12

Alternativ behandling

Post by Pernille B »

Jeg tror heller ikke en dyt på hverken clairvoyante,reikki healere eller andre former for håndspålæggere...

Fint for dem der tror på det og vil bruge deres penge på det. Jeg gør det bare ikke...

Massører ser jeg dog ikke som værende i den kategori og en sådan bruger jeg gerne på min hest.... og mig selv for den sags skyld....
Pernille

Team CoDa ox
Distanceridning
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Alternativ behandling

Post by Anja »

Nej, aldrig...
Anno
Posts: 104
Joined: Thu 8. Jan 2009 12:26

Alternativ behandling

Post by Anno »

Hvorfor tror man ikke på de "godkendte" former s.s Reiki, når man tror på Kranio sakral terapi ? Reiki er lige så vel dokumenteret, som bl.a Kranio sakral terapi og hømopati som bl.a Tove Nielsen bruger.
Anno
Posts: 104
Joined: Thu 8. Jan 2009 12:26

Alternativ behandling

Post by Anno »

I samme kan man jo passende spørge om der er nogle der tror på regression, altså et liv før og efter døden, og jeg vil meget gerne have uddybende svar, så samtlig spørgsmål, og med argumentation for svarene uandet om det er for eller i mod.
Anno
Posts: 104
Joined: Thu 8. Jan 2009 12:26

Alternativ behandling

Post by Anno »

Ped udbyb gerne
Post Reply