Jeg er glad fordi

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
spender
Posts: 386
Joined: Sat 1. Mar 2008 14:11

Jeg er glad fordi

Post by spender »

Synes der er ved at blive lidt negativ stemning herinde, så derfor synes jeg vi skal have en dejlig, positiv og livsbekræftende tråd hvor alle (der gider den slags flower power hippie positiv ting) kan fortælle hvorfor de er glade.

Jeg er glad af mange årsager. Jeg er glad fordi jeg er kureret for kræften, fordi genoptræningen nu begynder at give pote, fordi mine børn faktisk er helt vildt over meget dejlige (for det meste :hhansen: ). Jeg er også glad fordi jeg efter 5-6 år uden kontrol over økonomien og registrering i RKI, nu endelig har fat i den lange ende. JEG bestemmer over min økonomi, jeg har ekstra penge på lommen, og ingen andre end MIG kan bruge mine penge :heidio:

Jeg er vokset til at passe en str. 38, så har altså også taget på- det er skønt. Jeg har min overdejlige citron bil som kører mig lige derhen jeg ber den om.

Og så fandt jeg falafler i føtex forleden, så det skal jeg have i aften i pitabrød.. MUMS.

faktisk så er jeg måske en anelse glad i låget selvom det godt kan være hårdt af og til, alene med tre børn..

Men jeg er sikker på at der venter flere positive oplevelser forude- for livet er jo godt.

Og lad mig så høre fra jer :heidio:
Pr
aribeth

Re: Jeg er glad fordi

Post by aribeth »

jeg er glad fordi jeg er mor og fordi det er FEDT at være mor... det er det sgu... også selvom der er lort og søvnløse nætter involveret... så er det fedt.

Jeg er glad for der er nye kartofler og at jeg skal have nogen af slagsen til frokost... sammen med en kold kartoffelsalatdressing :-)

jeg er glad for at solen skinner og alt bliver grønt og at vi sgu, trods alt muligt faktisk har det meget godt...

jeg er ked af at min Bedste er sovet ind for få timer siden, men jeg er trods alt glad for at hun nu ikke længere skal plages af dårlige lunger og hospitalsbesøg konstant.


Katrine
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Jeg er glad fordi

Post by BeritH »

Jeg er glad fordi jeg er flyttet på landet for et par måneder siden og stortrives.

Jeg er glad fordi vi i weekenden fik færdiggjort noget mere foldareal, så vi nu kan være det bekendt over for vores heste.

Og jeg er glad fordi mulighederne for sundt og samvittighedsfuldt indkøb er langt større her ude på bøhlandet :-)

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Jeg er glad fordi

Post by CXEC »

Jeg er megamonster GLAD fordi nu er opgaven FÆRDIG! :jeanie: Også selv om det tegn antal jeg var nået til forleden er reduceret, men har fået konstruktiv hjælp fra flere kanter! Det er fedest! Nu skal jeg se om jeg kan finde ud af at få formuleret en KORT problemformulering.... Men mon ikke det også kommer i hus?

Jeg er mega glad, desuden, for at have fundet en sød part som hjælper mig med at aktivere min dejlige DV-dulle og vi er ved at få genopbygget muskulaturen og så videre! For ikke at nævne at jeg er glad for at have fundet et fuldfoder i müsliform som IKKE flår mig levende, hvad angår pris, og at dyret rentfaktisk gider spise det!!! :jeanie: :aribeth:

Så er det ellers "bare" med at gå i krig med de andre fag jeg skal til eksamen i!!! Men det glæder jeg mig til at få overstået, så jeg kan komme på KANDIDATEN, weeeheeey, til september! - HOV og der er valgt fag allerede!!!
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Jeg er glad fordi

Post by Stimata Doamna »

Jeg er glad fordi

- vi havde en fed 1. maj med majkrans og grillmad
- årsberetningen lakker mod enden
- jeg lige har betalt regninger på 50000 EUR til freelancere, der har arbejdet hårdt
- en kollega er kommet tilbage fra sygeorlov og har det godt
- vejret er skønt
- ryggen har taget årsberetningen bedre end ventet
- hesten er kommet på græsfold om dagen
- livet bare er dejligt :-)

Skøn tråd!
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: Jeg er glad fordi

Post by Lone Beck »

Det gør mig ondt med din Bedste, Katrine :ked:

Men ellers er jeg glad, fordi konfirmationen er overstået og for at sønnike i morgen starter på en ny skole, hvor han ser ud til at passe meget bedre ind end i folkeskolen :heidio:

Jeg er glad fordi det føles som om mine ridenerver nu er på retur, og fordi jeg har Den Perfekte Hest i den forstand at vi passer sammen som hånd i handske :britta:

Jeg er glad for at jeg er godt gift og har velskabte, intelligente børn :elsk:

Jeg er glad for at jeg har et job, jeg kan lide, og nogle herlige kolleger :birgittekv:

Jeg er glad for at bo på landet - jeg Ælsker sgu at bo på landet :annette:

Og frem for alt er jeg lige nu glad fordi det er forår :gunilla: :gunilla: :gunilla:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Zanne
Posts: 1358
Joined: Fri 2. May 2008 08:48

Re: Jeg er glad fordi

Post by Zanne »

Jeg er overhovedet ikke glad, men det skal jeg nok lade være med at ødelægge denne tråd med.
Mvh. Zanne

Tålmodighed er en dyd, hvis man gider at vente.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Jeg er glad fordi

Post by 99E »

Jeg er glad fordi jeg er gift med verdens mest fantastiske menneske :elsk: som gider dele cola og heste og sommer og alt muligt andet med mig.
Jeg er glad fordi det har været sommer - i hvert fald lidt. :gunilla: :annette:
Jeg er glad fordi min hest er fantastisk, og virkelig prøver selvom hun synes det er svært. :elsk: :ninie:
Jeg er glad fordi jeg har udfordret mig selv og kommet over en hurdle. Det involverer min pony et videokamera... :linski:
Jeg er glad fordi jeg har fri, en kold cola, bærbar på skødet i sofaen, god musik i højttalerne og alt muligt andet. :mikkel: :floejt:
Jeg er glad fordi vi snart kan sætte folde op, så vi kan have hestene hjemme. :slemhest:
Jeg er glad for at 3 ud af 3 elever i dag har været fantastiske - og fordi de alle tre faktisk har været ret seje i sidste uge også. :mikkel:
...Selvom de ind imellem synes jeg er en slavepisker... :anders:

Og lige om lidt, når min cola er tom, er det eneste jeg behøver bekymre om lige nu og her om den skal erstattes af en kop lækker kaffe - eller varm kakao.
Oh, hvilken udfordring!
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: Jeg er glad fordi

Post by MinnaN »

Jeg er glad fordi:
Marcus kan sige mor og snakker rigtig meget.
Prinsen er blevet bedre med mig på ryggen.
Jeg har købt en spritny sød Friis taske, som jeg bare måtte eje.
Jeg starter stævne på Prinsegemalen d. 17 maj.
Konfirmationshalløjet er snart overstået (det er mit nye mantra).

Jeg har en vidunderlig mand og tre gode, sunde og raske børn.
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Jeg er glad fordi

Post by HHansen »

Jeg er glad fordi - Jeg bor i det fedeste hus, med den dejligste mand :-)

Og fordi vi i dag har fået ny plæneklipper istedet for den der ikke kunne køre.

Og fordi forsikringen kommer IGEN i morgen og ser på vores skimmelsvamp..

Og sidst men ikke mindst er jeg glad og lettet fordi vi i dag har fået en diagnose på ældstebarnet på 19.. og han er ikke bare dum dorsk og dovret.. det er lettere at acceptere og lettere at hjælpe ham når vi ved at han egentlig ikke kan gøre det bedre end han gør.

Nå ja - og så skal vi have biksemad til aften :aribeth:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Post Reply