Strikketråd #? - bestillinger

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Strikketråd #? - bestillinger

Post by Godzilla »

Der har efterhånden samlet sig nogle forskellige strikketråde og forslag fra Strigler osv.

Nu går vi jo efterår og vinter i møde og jeg må have lidt overblik over situationen.

Først var der sjalerne: http://picasaweb.google.com/staalbrand/Sjaler#

Hvem vil bestille sjaler?
Hvem vil have opskriften på de viste sjaler?


Legetøj
:

Hvem vil bestille Slanger?
Hvem vil bestille andet?

Dillere:

Er der overhovedet noget hold i at nogen kunne øske sig sådan nogle? Og i bekræftende fald, hvilken slags?

Andet? Huer, sokker, tasker (jeg gider ikke at lave julepynt)

Et ex:
Image
Image



Jeg kan ikke give eksakte priser på tingene. Det afhænger af størrelse, kvalitet osv.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Strikketråd #? - bestillinger

Post by Godzilla »

Jeg lovede billeder af de der firkantede nogen:

Den gul/grønne har min nevø fået, og fisken har Katrines Max:

Image

Den her har ikke fået arme og ben endnu:

Image
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
aribeth

Re: Strikketråd #? - bestillinger

Post by aribeth »

De er seje!!! altså firkanterne ...


Sådan en firkant-dims eller noget i den stil vil Max sikkert gerne have... :-)

Diller.... det kunen være SPAS, men måske nogen ville finde det forkert hvis jeg gav Max sådan en at lege med... selvom jeg selv kunne se det sjove i at Max guffede løs på et par kæmpe strikkede nosser... :hhansen:



Katrine
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Strikketråd #? - bestillinger

Post by Godzilla »

Jeg kan sætte nogle arme og ben på den Katrine. Den er lavet af restegarn så den er gratis, da jeg ikke aner hvordan den vil klare en vask :hhansen:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Strikketråd #? - bestillinger

Post by Annemaja »

Gunilla: Please - sjal eller poncho i uld? Er det en mulighed? Sådan et stort, varmt blødt et? Gerne i naturfarver :engel: :jeanie: :elsk:
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
HelleK
Posts: 266
Joined: Sun 9. Aug 2009 14:35

Re: Strikketråd #? - bestillinger

Post by HelleK »

Jeg er HELT pjattet med de der sjaler

Kan du slet ik hoste op med en ca pris....str så'en L cirka. Forestiller mig noget blødt, let garn.....HAr faktisk noget liggende, men jeg er en nød til strikkeopskrifter :nej:

KH
Helle
Det er det du øver dig mest på, du bliver bedst til
********
You can't buy happiness, but you can buy horses...and that's pretty damn close
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Strikketråd #? - bestillinger

Post by KatieKat »

Jeg vil gerne bestille en slange. Det haster ikke så meget da barn først skal fødes til november og jeg ikke regner med at de har vildt glæde af legetøj de første måneder.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: Strikketråd #? - bestillinger

Post by Lone Beck »

Dukken!!!

Den er supersej med sit vilde, røde garn - sådan én vil jeg godt bestille :katiekat:

Hvem skal jeg forære den til? :ehh: Nå - jeg kan jo også bare selv beholde den. Det er vel aldrig for sent at begynde at lege med dukker? (Mange drenge begynder vist først, når de er blevet kønsmodne *fniiiiiiiiiiiiis* ) :lol:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Strikketråd #? - bestillinger

Post by Godzilla »

Ok, jeg opsummerer:

Katrine får den firkantede, så snart jeg har fået sat nogle arme og ben på den.

May-Britt: 1 stk sjal. Vil du selv købe garn? Det skal være mohair, 3 nøgler. Kidmohair er lækkert blødt.

Helle: Hvis du har Mohairgarn liggende kan du bare sende det, så nørkler jeg sjalet. Er det ikke mohair finder jeg nok på noget.
Jeg tager 250 kr. for at lave et sjal (ved ikke hvor lang tid det tager, men en god timeløn kan det alligevel aldrig blive) plus garn som jeg egentlig synes er bedst i selv køber så i får den rigtige farve. Jeg kan godt købe det hvis i foretrækker det, men det ville sgu være surt hvis jeg laver det og i så ikke kan lide farven. Her er en mulighed for at bestille på nettet: http://www.genesis.dk/product.asp?product=9 Det er bedst at købe i en forretning så man kan se farven ordentligt.

Dorthe: 1 stk. slange. 200 for sådan et kryb.

Lone: Send mig lige en PB med din adresse så sender jeg dukken. 100 for den.

Ped: Jeg kommer i tanke om at jeg har en profil på kreativsiden. Jeg oprettede mig da du var indlagt. Ved ikke lige hvorfor jeg havde glemt det? :ehj:

Jeg skylder Annette et slamfarvet dobbeltsjal (hmm...hvordan gør man mon det? Gad vide om opskriften kan strikkes baglæns?) Annette køber du noget slamfarvet mohairgarn?

Jeg kan huske fra den tidligere tråd: http://www.strigler.dk/viewtopic.php?f=9&t=6689&hilit=sjaler at der var flere som gerne ville have opskriften: Xtiny og PiaK til en veninde b.la. Hvis det stadig er akuelt så læg lige en PB, evt med en mailadr som jeg kan sende den til.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: Strikketråd #? - bestillinger

Post by Lone Beck »

JEg har lige prøvet at sende dig en PB, men jeg tror ikke det virkede?Tjekker du lige?
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Post Reply