flæskeposen!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: flæskeposen!

Post by 99E »

Jeg tror kajaktræning vil være godt.
Det bruger i hvert fald de dersens mavemuskler på "siden"...
Og armene.
Og skuldrene.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
CMN
Posts: 380
Joined: Thu 13. Aug 2009 20:51

Re: flæskeposen!

Post by CMN »

Da jeg var til undersøgelse med mit knæ, sagde lægen at den bedste motion man kan få, er at ryste på hovedet,
Hvad Fanden mente han med det?
Hva så med sex, det er da ikke godt at undvære, når man forbrænder 400 kalorier pr gang.

:loneb: Conny
Ensporethed fører vel kun til enden af den første blinde vej.
User avatar
Annibl
Posts: 242
Joined: Sun 2. Mar 2008 00:09

Re: flæskeposen!

Post by Annibl »

Jeg har fået skideflotte ben efter at have tabt 50 kg. :jeanie: Desværre er det kun når jeg ligger på ryggen med stængerne i vejret. Så udligner tyngdekraften nemlig tabet af hudelasticitet og lader fedtet glide ned, så det ligger og flyder ud nede ved røven. :ehj: :heidio:

Nogen, der har en kur mod det??
Knus fra Anni
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: flæskeposen!

Post by xtiny »

Det ved jeg ikke- jeg har pæne (ømme ben), men mit fedt sidder på kroppen.

Og AV- ovenpå i gårs havearbejde- er jeg slatten som otte karklude.

Jeg hev nedgravet hegn op- og en masse brændenælder/korbær. De små var ude- så regnede det- så jeg gik ud og klippede liguster- så REGNEDE det og BLÆSTE.... Så gav jeg op.
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Re: flæskeposen!

Post by Dorte Hansen »

Annibl wrote: lader fedtet glide ned, så det ligger og flyder ud nede ved røven. :ehj: :heidio:



Altså, tag lige det billede ud af mit hoved igen.........

sidder her og skriger af grin, og mand og katte glor på mig som om jeg er åndsvag......
Nu med køter-bande!
User avatar
Annibl
Posts: 242
Joined: Sun 2. Mar 2008 00:09

Re: flæskeposen!

Post by Annibl »

Dorte Hansen wrote:
Annibl wrote: lader fedtet glide ned, så det ligger og flyder ud nede ved røven. :ehj: :heidio:



Altså, tag lige det billede ud af mit hoved igen.........

sidder her og skriger af grin, og mand og katte glor på mig som om jeg er åndsvag......


Faktisk er det ikke særligt morsomt, når jeg ligger i bikini ved stranden. For der flyder det sg også ud. Det ser lidt åndsvagt ud at ligge der med benene oppe, har jeg en formodning om, så indtil videre har jeg undladt dette. Men okay, hellere flyde ud end være fyldt ud med fedt. :hhansen:
Knus fra Anni
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: flæskeposen!

Post by Intunia »

Kan vi ikke bare vende tilbage til de gode gamle dage, hvor lidt overvægt og fedtdeller på maven var en tegn på,...STATUS og velfærd !
bla bla bla
Post Reply