Gysse & Gyda

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: Gysse & Gyda

Post by Lone Beck »

Men fint, jeg trækker mig da fra diskussionen... jeg fatter åbenbart ikke hvornår nok er nok eller hvad det er i kalder det... jeg ville bare gerne have haft en diskussion...


Haha, Katrine, nu har jeg jo ikke skrevet, at det er DIG, der har skrevet de ting, jeg synes er trælse - det er bare dig, der tager debatten om dem... :lol:

Så vidt jeg husker, har du ikke skrevet nogle af de indlæg, hvor jeg synes, der går inkvisition i den, men som nævnt flere gange: Jeg kan ikke huske, hvem, der skrev hvad, og jeg vil ikke til at genlæse hele tråden og copy-paste ved ded at jeg har en dundrende hovedpine, og forsøger at begrænse min tid ved skærmen mest muligt :doed:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Gysse & Gyda

Post by Godzilla »

Jeg forstår sgu godt at Kokjo escaper ud nu. Havde jeg fået sådan en reaktion på mit æselhold tror jeg også jeg var smuttet.

Som jeg har forstået det, har både Kokjo og hendes mand en uddannelse der nærmest gør dem til eksperter i svinehold. Så en hel del af det Kokjo skriver bunder nok i en støre viden om dyrene end vi andre er i besiddelse af, feks hvordan man vænner en gris til et udeliv når den kommer fra en varm stald, bakterietilvænning osv.

Jeg mener ikke at Kokjo er forpligtet til at retfærdiggøre sig i det omfang hun bliver afkrævet her. At vi er uenige i en masse vedrørende dyr, deres velfærd, ude/indeliv osv. er der da ingen tvivl om så hvorfor blive ved med at ville overbevise Kokjo eller afkræve svar der skønnes overbevisende nok?

Denne her tråd er efter min mening et eksempel på en debat som bliver respektløs.

Trist læsning synes jeg. :nej:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
AnetteE
Posts: 5
Joined: Wed 9. Jul 2008 21:56

Re: Gysse & Gyda

Post by AnetteE »

Helt enig med Godzilla.
Post Reply