Årets Dyreven - Epona.tv nomineret

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
HippieHest
Posts: 80
Joined: Mon 4. Aug 2008 10:52

Årets Dyreven - Epona.tv nomineret

Post by HippieHest »

Så lige på epona.tv, at de 'uartige hestepiger' er blandt de 5 nominerede til Årets Dyreven - prisen fra Dyrenes Beskyttelse. :katiekat:
Man kan gå ind og stemme på dem på www.aaretsdyreven.dk , og det synes jeg at I sku'.

Om man er til afsløring af hestesporten eller oplysninger om det nyeste indenfor træning og pasning af heste, så er det vist stadig Epona, der er bedst. :gave:
When the dog bites, when the bee stings, when I'm feeling sad
I simply remember my favourite things, and then I don't feel...so baaaaad!
/Fraulein Maria, Salzburg.
In the last Golden Days of the Thirties


http://www.plejehjemsheste.dk/
User avatar
HippieHest
Posts: 80
Joined: Mon 4. Aug 2008 10:52

Re: Årets Dyreven - Epona.tv nomineret

Post by HippieHest »

Ja blev de ikke kaldt det, af en eller anden surling fra rideforbundet eller var det Ridehesten?
Det var vist dengang med afsløring af barring i Bernstorffsparken.
When the dog bites, when the bee stings, when I'm feeling sad
I simply remember my favourite things, and then I don't feel...so baaaaad!
/Fraulein Maria, Salzburg.
In the last Golden Days of the Thirties


http://www.plejehjemsheste.dk/
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: Årets Dyreven - Epona.tv nomineret

Post by Lone Beck »

Jeg har været inde og stemme på dem - det vil være en fed provokation overfor DRF's syrlinger, hvis Julie og Luise får prisen :jeanie:

Jeg synes det er SÅ tiltrængt at der kommer et par "uartige piger" og rusker lidt op i ridesporten, også selv om de nogen gange kan forekomme frelste og bedrevidende (=når de mener noget andet end mig :hhansen: ).

Jeg havde nu helt lyst til også at give en stemme til ægteparret, der har opfundet et mobilt fjerkræslagteri. Det er da forbedring af dyrevelfærden, så det er til at tage og føle på :mikkel:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
aribeth

Re: Årets Dyreven - Epona.tv nomineret

Post by aribeth »

ja nu står jeg i et dilemma!!!


for jeg vil gerne stemme på Julie og Luise... men jeg vil faktisk også rigtig gerne stemme på det mobile fjerkræslagteri som efter min mening er en fantastisk opfindelse!



Katrine
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: Årets Dyreven - Epona.tv nomineret

Post by Lone Beck »

aribeth wrote:ja nu står jeg i et dilemma!!!


for jeg vil gerne stemme på Julie og Luise... men jeg vil faktisk også rigtig gerne stemme på det mobile fjerkræslagteri som efter min mening er en fantastisk opfindelse!



Katrine


Jeg afgjorde det på den måde, at der garanteret er nogen, der stemmer på fjerkræavlerne, bare fordi de kender dem. Så kan jeg vel også stemme på Julie og Luise, bare fordi jeg kender dem, og bare fordi heste er vigtigere for mig end høns :lea:

Men, ja, fjerkræfolkene fortjener sgu også en fanfare :fest:
De gør de andre nominerede selvfølgelig også :mikkel:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: Årets Dyreven - Epona.tv nomineret

Post by MinnaN »

Jeg vil mægtig gerne stemme på tøserne, men jeg vil altså ikke af med mit navn og nummer. DB kan få min email, men resten vil jeg ikke give dem.
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
GKB

Re: Årets Dyreven - Epona.tv nomineret

Post by GKB »

MinnaN wrote:Jeg vil mægtig gerne stemme på tøserne, men jeg vil altså ikke af med mit navn og nummer. DB kan få min email, men resten vil jeg ikke give dem.


x 2
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Årets Dyreven - Epona.tv nomineret

Post by annetteB »

navnet er der vel ikke noget hemmeligt i? Så kan du jo bare undlade at skrive telefonnummer på - der FINDES jo folk, der ikke har telefon.
:linski:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
JoS
Posts: 74
Joined: Thu 2. Oct 2008 09:03

Re: Årets Dyreven - Epona.tv nomineret

Post by JoS »

Jeg har også stemt på Epona-pigerne. De gør et stort stykke arbejde med at rette opmærksomheden mod den lille og stille daglige dyremishandling - eller dårlige behandling om man vil.

Mht nummer har jeg bare skrevet en masse nuller. Og en email som jeg aldrig bruger til noget andet end at give til ukendte folk der vil have min email.
"The cat lives alone, has no need of society, obeys only when she pleases, pretends to sleep that she may see more clearly, and scratches everything on which she can lay her paw."
Post Reply