Gave til kæresten

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
vicky02
Posts: 830
Joined: Thu 28. Feb 2008 16:53

Gave til kæresten

Post by vicky02 »

Så nærmer tiden sig, hvor det både er vores 5 års dag sammen, og kærestens fødselsdag og jeg er som sædvanlig HELT blank.

Jeg har et par gange givet teater billetter, til et eller andet han gerne ville se, men idet jeg er relativ gravid efterhånden og både har problemer med at sidde stille og ikke skulle tisse, så tør jeg simpelthen ikke, at bestille noget i den retning.

Vi har jo just købt hus, og ja jeg er gravid, så der er jo rigeligt på ønskelisten.
Men jeg vil til mindst en af anledningerne, give ham noget personligt.

Vores budget er RET småt. Jeg tror samlet jeg har til begge gaver 600 kroner.

Han er en stor cykel entutiast, men har efterhånden hvad han skal bruge dertil.
Han elsker sin pc...men er vist også relativ dækket ind der.
Han bruger aldrig de gavekort han får til div tøjbutikker...før de er løbet ud!

Så han er lidt svær.
Jeg ville syntes at fx en kombi gave, med et weekendophold eller lign, ville være lige i øjet. Eller noget wellnes til ham. Han er lidt feminim, og pt relativ stresset, så tænkte det kunne være noget. -Men det koster også relativ meget.

Så kære strigler...Nogen gode ideer?
User avatar
Deerhunter
Posts: 409
Joined: Sat 5. Sep 2009 21:09

Re: Gave til kæresten

Post by Deerhunter »

Må jeg som børste komme med et forslag?

Du nævner du har været hos gravøren. Hvad med at give noget til den lille ny fra farmand. Selv om man bare er far, er det bestemt ikke nogen dårlig ide at give noget til den lille ny. Det er faktisk meget personligt at blive far.

Til helvede med tøj og andet gejl. Kan du inddrage farmand er det den bedste gave du kan give ham. Husk at det altid er bedre at give end modtage gaver. Selv fik jeg i sin tid engang en bamse af Sophie til den ældste. Det viste sig at være alle tiders gave som knægten elsker.

Bamsen minder mig altid om knægtens kærlighed til bamsen, men også om Sophies omtanke med at inddrage mig. Det lyder måske underligt, men det er den bedste gave jeg har fået - en lille dreng de altid sover med sin elskede bamse som han har fået af sin far.

Ad omveje kan man sige, at jeg fik en gave som ved at give den videre fik jeg dobbelt glæde at gaven. :elsk:
Jos ei viina, terva tai sauna auta, tauti on kuolemaksi.
User avatar
Annibl
Posts: 242
Joined: Sun 2. Mar 2008 00:09

Re: Gave til kæresten

Post by Annibl »

Hotstonemassage - skulle eftersigende være fantastisk.

Kraniosakralmassage - same same

Og tillykke med ham og Jer. :heidio:
Knus fra Anni
vicky02
Posts: 830
Joined: Thu 28. Feb 2008 16:53

Re: Gave til kæresten

Post by vicky02 »

Jeg tror jeg er kommet frem til enten en rigtig god gourmet middag, eller noget massage kombineret med en god middag.

Syntes bare det er svært at finde noget sådan i rimelig kørselsafstand...og til en rimelig pris.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Gave til kæresten

Post by HHansen »

vicky02 wrote:Jeg tror jeg er kommet frem til enten en rigtig god gourmet middag, eller noget massage kombineret med en god middag.

Syntes bare det er svært at finde noget sådan i rimelig kørselsafstand...og til en rimelig pris.


Jeg tror ikke det er muligt at finde en rigtig god gourmet middag for 2 til under 600,-

Det er vildt dyrt at gå ud og spise godt.
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
vicky02
Posts: 830
Joined: Thu 28. Feb 2008 16:53

Re: Gave til kæresten

Post by vicky02 »

Helle. Det kan man nu godt.
De fleste steder har sådan noget 3 retters for 300-400 kroner pr kuvert. -Og det er til at leve med.

Vi skal ikke ind på en micheling restaurant, for det syntes kæresten alligevel er lidt for skummelt. Desværre.
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Re: Gave til kæresten

Post by Dorte Hansen »

Et blowjob koster næsten gratis................

Kun en funny smag i munden og en klump i halsen.

Så kan du bruge de 600 på at forkæle dig selv med massage.

det kan man nemt trænge til her sidst i graviditeten og hvis manden er stresset, så er det jo fint han kan slippe for det.
Nu med køter-bande!
aribeth

Re: Gave til kæresten

Post by aribeth »

:jeanie: :jeanie: :jeanie: :respekt: Dorte!


Jeg synes i skulle smutte en tur i biffen og spise en hyggelig middag uden det behøver koste en bondegård... og så en omgang god fødselsdagssex!



Katrine
vicky02
Posts: 830
Joined: Thu 28. Feb 2008 16:53

Re: Gave til kæresten

Post by vicky02 »

Biffen er skidt :-?
Jeg kan ikke sidde stille i længere tid af gangen. Bare jeg var hos frisøren i sidst uge, var en lang pine.

Men ja, tror blow jobbet ville gå rent ind derhjemme.
Meeennn.... tror bare det skal være krymlen på lagkagen.
Post Reply