Billedtråd - fotografering og redigering, vis hvad I har...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Billedtråd - fotografering og redigering, vis hvad I har...

Post by annetteB »

faktisk er jeg vild med benbilledet, Gunilla!!
Det er enormt flot!
*smiley der taber næse og mund*

(via en tankeudflugtslinie kom så fra gunillas ben til bogen Lady Oracle, hvor Det kongelige Pindsvin forklarer vor heltinde at ALBUER er oversete sexobjekter. :lol: :lol:)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: Billedtråd - fotografering og redigering, vis hvad I har...

Post by Lone Beck »

KatieKat wrote: Jeg vil afholde mig fra at kommentere billederne og bare sige at jeg nok ikke åbner tråden og ser på dem igen.


Ja, ærlig talt: Er det tankeløshed eller ondskabsfuldhed, det her?
Jeg savner ord... :alien:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
kamber
Posts: 542
Joined: Tue 11. Nov 2008 21:49

Re: Billedtråd - fotografering og redigering, vis hvad I har...

Post by kamber »

Lone Beck wrote:
KatieKat wrote:Jeg vil afholde mig fra at kommentere billederne og bare sige at jeg nok ikke åbner tråden og ser på dem igen.


Ja, ærlig talt: Er det tankeløshed eller ondskabsfuldhed, det her?
Jeg savner ord... :alien:


Og jeg er fuldstændig hægtet af . ... Tænkte jeg allerede første gang KatieKat skrev...
Et in arcadia ego
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Billedtråd - fotografering og redigering, vis hvad I har...

Post by annetteB »

Ja, ærlig talt: Er det tankeløshed eller ondskabsfuldhed, det her?
Jeg savner ord...


Da anders-dorthe-bruddet for kort tid siden blev en realitet, og den nye alliance i samme åndedræt blev bekendtgjort, da tænkte- og sagde - jeg, at måske kunne man godt liiiige kunne have ordnet "af-med-den-gamle-og-på-med-den-nye-problematikken" endog NOGET bedre, hvis man havde tænkt sig lidt om.
Fx ved at spille med åbne kort. Eller ved IKKE at lade sin ekskone få The Happy News via facebook-opdateringerne.
:mur:

Med offentliggørelsen af disse billeder må jeg så konstatere, at det der med tænkningen måske bare ikke er dét der bruges MEST krudt på.
Eller osse står det bare meget meget sløjt til med resultatet af tænkningen set herfra hvor jeg sidder.

For jeg kan næppe tro, at det kan være MENINGEN at dorthes snude her skal tværes rundt i, at den der var hendes mand gennem 7 år, og som hun troede var hendes bedste ven nu har forladt hende til fordel for Pia - og se nu bare her, hvor kan hun bare posere til erotiske billeder??
Vel?
*pivende smiley med bedende øjne*
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Billedtråd - fotografering og redigering, vis hvad I har...

Post by HeidiO »

Lone Beck wrote:
KatieKat wrote: Jeg vil afholde mig fra at kommentere billederne og bare sige at jeg nok ikke åbner tråden og ser på dem igen.


Ja, ærlig talt: Er det tankeløshed eller ondskabsfuldhed, det her?
Jeg savner ord... :alien:



Jeg kan fortælle Jer, at billederne er lagt her for fotokritikkens skyld. Jeg elsker at rode med lys og indstillinger - og ville gerne se hvad I andre har af dejlige billeder.

Jeg har i går aftes kl. 20.29 har skrevet til Dorthe, at jeg gerne vil fjerne billederne, hvis hun vil have det.

Jeg har ikke fået noget svar fra Dorthe. Derfor ligger de her endnu.
Heidi
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: Billedtråd - fotografering og redigering, vis hvad I har...

Post by Lone Beck »

Jeg kan fortælle Jer, at billederne er lagt her for fotokritikkens skyld.


Med så fromt et motiv, er det da også bedøvende ligegyldigt, om "Dorthes snude her skal tværes rundt i, at den der var hendes mand gennem 7 år, og som hun troede var hendes bedste ven nu har forladt hende til fordel for Pia - og se nu bare her, hvor kan hun bare posere til erotiske billeder??" - som Annette så nydeligt formulerer det :ehj:

NOT! :-(
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Ms Strangefield
Posts: 1561
Joined: Thu 28. Feb 2008 16:29

Re: Billedtråd - fotografering og redigering, vis hvad I har...

Post by Ms Strangefield »

Jeg synes Heidis billeder er FEDE!! (Men jeg har også set en del af dem i stor størrelse)

Hvad pokker Anders/Dorthe/Pias privatliv har med denne tråd at gøre, kan jeg virkelig ikke se. Eller jo, det kan jeg nu efter Lone, Annette og Dorthe selv har bragt det på banen. :ehj:


Lene
aribeth

Re: Billedtråd - fotografering og redigering, vis hvad I har...

Post by aribeth »

det kræver sgu da ikke den store hjerneaktivitet at regne ud at nøgenbilleder af "ex"-mandens nye dame (som i øvrigt vist nok også var en slags veninde) på et forum hvor man er meget aktiv, kan være enormt sårende overfor "ex"-konen?!!!



Katrine
User avatar
Ms Strangefield
Posts: 1561
Joined: Thu 28. Feb 2008 16:29

Re: Billedtråd - fotografering og redigering, vis hvad I har...

Post by Ms Strangefield »

aribeth wrote:det kræver sgu da ikke den store hjerneaktivitet at regne ud at nøgenbilleder af "ex"-mandens nye dame (som i øvrigt vist nok også var en slags veninde) på et forum hvor man er meget aktiv, kan være enormt sårende overfor "ex"-konen?!!!



Katrine


Det kan jeg da sagtens se. Men det er vel noget privat. Så behøver man vel ikke blæse det op i en tråd? Med mindre man faktisk ser det som en chance til at få lidt sympati/hakke lidt på "modparten". :ehh:

Men jeg kan læse at Dorthe bare skal sige til, og så sørger Heidi for at billederne er puff-væk.
aribeth

Re: Billedtråd - fotografering og redigering, vis hvad I har...

Post by aribeth »

jah... det er vel noget privat... men det blev jo i DEN grad blæst op på noget så uprivat som FB

Og egentlig er det vel meget normalt at man giver udtryk for sin mening om den slags her, selvom man ikke er en af de implicerede parter?! Der er vel ikke forskel på det og så alle andre ting som vi tager stilling til i hverdagen?


Jeg kan sgu ikke lade være med at tænke på om Annette har ret når hun skriver om det er MENINGEN det her...



Heidi! jeg synes det er SVÆRT at vurdere billederne fordi de er så små... det skrev jeg også i mit første indlæg hvor jeg IKKE havde opdaget hvem der var "model"... men lyssætningen er fin... måske lidt for dunkel efter min mening...



Katrine
Post Reply