Surt opstød

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Surt opstød

Post by annetteB »

De seneste to måneder er jeg simpelthen blevet spammet med PB'er fra mig ukendte ikke-skrivende strigler fra nær og fjern, som alle ønsker at erhverve ejendele som jeg har omtalt i gamle og sågar ældgamle tråde herinde.

Flere af dem har jeg besvaret pænt over flere gange - herunder fortalt at jeg af private årsager ikke ser mig i stand til at overskue at bortgive/sælge hverken det ene eller det andet for indeværende, men at jeg nok skal vende tilbage når og hvis det engang bliver aktuelt.

ALLIGEVEL bliver de samme (ukendte) mennesker ved og ved og ved med at sende mig beskeder om at de da stadig er interesserede osv - og jeg tænker at: Når jeg nu HAR fortalt, at 1) jeg ikke pt kan overskue noget som helst som indebærer at fremmede folk skal komme forbi ejendommen efter noget som helst og 2) AT jeg vender tilbage til dem, når og hvis denne situation ændrer sig - HVORFOR bliver de så ved og ved og ved at skrive til mig???

Jeg er efterhånden så skideirriteret at jeg faneme hellere smider lortet på lossepladsen end jeg nogensinde henvender mig til sådan nogle plageånder igen bare for at få dem til at hente nogle af mine ejendele - og sgu SLET ikke, når de tilmed skal have dem gratis!
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Surt opstød

Post by Frieser9460 »

Øv øv... folk burde da respektere, når du skriver, at du nok skal vende tilbage, men at du ikke kan overskue det lige nu... :tommelned:

Sender dig lige en spandfuld positive tanker... håber, det lynhurtigt "stilner af" igen - ellers må du jo bare ignorere beskederne efter bedste evne, indtil du føler, du kan overskue dem. :-)
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Surt opstød

Post by Intunia »

Sikke en frækhed,.. :peg:
bla bla bla
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Surt opstød

Post by 99E »

Nåh, men vi havde også talt om en vogn og en sele, ikke?
*Løber væk og dukker sig...*
:lea: :lea:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Re: Surt opstød

Post by Glory »

For det første er det da mærkeligt, at de henvender sig omkring ting, som du har nævnt i gamle og endda ældgamle tråde :hva:

Men det er da hvad det er....det virkelig mærkelige er da, at de åbenbart ikke kan fatte en venlig henstilling om, at du ikke lige magter det pt. :hva:

Det er da uforskammet på en rigtig træls måde! :tommelned:

Pia
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: Surt opstød

Post by Lone Beck »

Det lyder sgu da mærkværdigt. Ukendte skribenter ligefrem? :hva:

Møgirriterende :tommelned:

Kan du ikke blokere dem?
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Surt opstød

Post by annetteB »

virker blokader osse imod PB'er??
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: Surt opstød

Post by Lone Beck »

annetteT wrote:virker blokader osse imod PB'er??


Hmmm - det ved jeg egentlig ikke. Det må vi have fundet ud af...
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: Surt opstød

Post by Lone Beck »

...næh, det gør det ikke. Det er sgu da åndssvagt at man ikke kan blokere for PB'er :brok:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Surt opstød

Post by Godzilla »

Til den som spammer Annette med pb-er om ting:

"Hold OP med at spamme Annette NU" :mettebo:

Nogle mennesker fatter sgu ikke et nej. :traet: :ehj:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply