de bedste tråde

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

de bedste tråde

Post by Lone Beck »

heeey - se - Dorthe har oprettet "Trofæskabet" til vores bedste tråde :katiekat:

Hit med links til tråde, der er lige i trofæskabet :atengstedt:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
aribeth

Re: de bedste tråde

Post by aribeth »

HUn er bare så GO hende Dorthe!!!!!
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: de bedste tråde

Post by KatieKat »

Nu mangler hende der Dorthe bare at hitte ud af hvordan fanden hun flytter de tråde. Hende Dorthe der har nemlig også lavet en fin list over tråde hun gerne vil flytte, men så gik hun lidt i stå. Hun er ikke altid den hurtigste.....
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: de bedste tråde

Post by Lone Beck »

KatieKat wrote:Nu mangler hende der Dorthe bare at hitte ud af hvordan fanden hun flytter de tråde. Hende Dorthe der har nemlig også lavet en fin list over tråde hun gerne vil flytte, men så gik hun lidt i stå. Hun er ikke altid den hurtigste.....


Okay :lol:

I det gamle forum var der en pil i et hjørne man kunne trykke på når et indlæg eller en tråd skulle flyttes, men den er da vist pist væk :ehh:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: de bedste tråde

Post by KatieKat »

Det kan være jeg må bryde grædende sammen og bede Elena om hjælp.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
aribeth

Re: de bedste tråde

Post by aribeth »

måske har jeg løst problemet nu? virker det Dorthe?
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: de bedste tråde

Post by KatieKat »

Nix. Det ser ud som om at jeg mere er superstrigle af navn end af gavn i øjeblikket. Jeg har i hvert fald ikke fulde rettigheder. Jeg kan heller ikke slette ting. Typisk strigler at der går flere måneder inden man opdager det.

Jeg har bedt Elena kigge på det, for jeg kan ikke finde fejlen.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Teknikslaven
Administrator
Posts: 240
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:36

Re: de bedste tråde

Post by Teknikslaven »

KatieKat wrote:Nix. Det ser ud som om at jeg mere er superstrigle af navn end af gavn i øjeblikket. Jeg har i hvert fald ikke fulde rettigheder. Jeg kan heller ikke slette ting. Typisk strigler at der går flere måneder inden man opdager det.

Jeg har bedt Elena kigge på det, for jeg kan ikke finde fejlen.


Elena har kigget og måske fundet "fejlen" (en forglemmelse fra min side åbenbart :roed:)
Mvh.
Teknikslaven
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: de bedste tråde

Post by KatieKat »

Det ser ud som om du har løst problemet Elena. Jeg kan i hvert fald slette og redigere nu.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: de bedste tråde

Post by KatieKat »

Så er de første tråde også sendt på museum. Råb endelig op hvis der er nogen i synes jeg mangler.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Post Reply