Campingvogns udlejning...Hjælp

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
vicky02
Posts: 830
Joined: Thu 28. Feb 2008 16:53

Campingvogns udlejning...Hjælp

Post by vicky02 »

Jeg har brug for lidt hjælp fra jer dejlige strigler.
Sagen er kort den, at min dejlige mor er uden bolig pga skimmelsvamp i hendes lejlighed. Sagen er nået til retten (hun har boet på skift hos mig og min søster i snart et år nu :ked: ) og vi forventer desværre først at hun kan flytte ind igen hen på sommeren.
Indtil da bor hun her fast nu. Det er jo rigtig rart, men vi mangler et værelse, og jeg vil rigtig gerne give hende lidt privatliv også (hun bliver pt vækket om natten når jeg er oppe med den lille da hun sover i stuen), så tænkte jeg ville lede efter en campingvogn.

Jeg har været alle officielle kanaler igennem, men rent økonomisk kan hun ikke følge med der.

Er der mon nogen der enten HAR eller kender nogen, som har en campingvogn stående, som måske måtte "bo" på Køge-egnen en sommers tid? Den vil komme til at stå i vores have, og hun skal egentlig kun bruge sengen..og måske et bord.

Vi kan selvfølgelig betale noget til lejen, men det er desværre begrænset hvor meget. Evt tilbyde vinter overnatning, hvis det kan hjælpe?
Kikærten
Posts: 164
Joined: Tue 4. Mar 2008 12:37

Re: Campingvogns udlejning...Hjælp

Post by Kikærten »

Du skal da have fat i Ole fra Skellerød. Han både sælger og lejer campingvogne ud billigt.

http://www.skelleroed.dk, telefon 40 11 60 24
Små gule der kan og vil
User avatar
Pilevadgaard
Posts: 464
Joined: Sun 18. Nov 2007 22:14

Re: Campingvogns udlejning...Hjælp

Post by Pilevadgaard »

Vi har en gammel, men fungerende vogn.. Den står jo så ved Nyborg på fyn...

Men skriv gerne hvis det skulle have sin interesse :)

Vi skal dog selv bruge den i uge 29 ...
Post Reply