Ligegyldigheder på en søndag

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Ligegyldigheder på en søndag

Post by Pia »

Jeg skal ud og træne en et års hest i at opføre sig pænt, her om lidt.

Ellers sorterer jeg i mine DVD'er, alt det gamle skidt skal ud, jeg gider ikke se på det og jeg ser sjældent film mere end een gang alligevel :-)

Derudover er det bare en afslapningsdag her hjemme. Jeg burde vaske vinduer, men det gider jeg ikke!

Jeg tror, jeg vil lave os en hakkebøf til aftensmad!
Malouhsen
Posts: 64
Joined: Thu 1. Apr 2010 16:35

Re: Ligegyldigheder på en søndag

Post by Malouhsen »

Jeg tror det måske kan tørre ind hvis det har været åbnet.. sådan ligeso men god genstrid macrara, man har glemt man åbnede :hhansen:

På mine foundations, er der sådan en krukke med åbent låg illustreret, også står der 12 m - dvs. den kan holde sig omkring 12 måneder uåbnet tror jeg det kan holde sig ret længe..

Min solskinspudder fra nilens jord siger 6 måneder åbent og det samme gør min macrara og øjnskygge..

jeg skal til og have tøj på, cykle hjem til mig selv med bussen ud til halvparten og ride.. syntes det ser koldt ud, det gider jeg ikke.. :mettebo: til dårligt vejr
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Ligegyldigheder på en søndag

Post by Pia »

Malouhsen wrote:
På mine foundations, er der sådan en krukke med åbent låg illustreret, også står der 12 m - dvs. den kan holde sig omkring 12 måneder uåbnet tror jeg det kan holde sig ret længe..



Jeg troede de 12 M betød de kunne dække tilsvarende areal :hhansen:
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Ligegyldigheder på en søndag

Post by Stimata Doamna »

Vi har cyklet 22 km langs Mosel, nu står den på grillmad og tøjvask. Dernæst skal der pakkes tøj til næste uge (cykler på arbejde), og hesten skal også have et besøg. Måske skal den ligefrem rides, men ellers skal nældefeberen kontrolleres - den skulle faktisk helst være helt forsvundet :ond: - og skrammerne skal efterses.
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Ligegyldigheder på en søndag

Post by Godzilla »

Pia, hvilke DVDer smider du ud? Måske skal de i omløb?

Jeg stener i dag. Og græder. Jeg aner ikke hvorfor. Måske lettelse over at kæresten nu endelig tager vare på sig selv? Så kan trætheden indfinde sig og det er ganske overvældende.

*snif*
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Ligegyldigheder på en søndag

Post by annetteB »

Det lyder megetsandsynligt, Gunilla, at du nu først "har tid" til at gå en lille smule ned med flaget, nu hvor kæresten endelig kan tage bare lidt vare på sig selv.
Det slider at have en psykisk syg person tæt på sig. Og first things first: det ER jo ret vigtigt, at ens kære kommer ud af en krise i live - så kan man altid "klappe sammen" bagefter.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Ligegyldigheder på en søndag

Post by Pia »

Godzilla wrote:Pia, hvilke DVDer smider du ud? Måske skal de i omløb?



Åh, det er ret blandet, men jeg smider dem gerne i en pose til dig :-)

Kram og god bedring
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Ligegyldigheder på en søndag

Post by Godzilla »

annetteT wrote:Det lyder megetsandsynligt, Gunilla, at du nu først "har tid" til at gå en lille smule ned med flaget, nu hvor kæresten endelig kan tage bare lidt vare på sig selv.
Det slider at have en psykisk syg person tæt på sig. Og first things first: det ER jo ret vigtigt, at ens kære kommer ud af en krise i live - så kan man altid "klappe sammen" bagefter.


Ja, det er sådan det bliver. For dem er det bogstaveligt talt Liv og Død det handler om, og så er ens egne "småproblemer" lige pludselig ret meget i baggrunden. Der er overhovedet ikke tid til at bemærke hvordan man egentlig går og har det.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Ligegyldigheder på en søndag

Post by Godzilla »

Det vil være fedt Pia. Jeg ser gerne film.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Re: Ligegyldigheder på en søndag

Post by Nina »

Vi har været på Frilandsmuseet (nord for Kbh.), og selvom der er mange toppede brosten og andre lumske fælder - så lykkedes det mig at undgå at falde og slå mine, i forvejen, kvaste ribben. :jeanie:

Alt i alt en succes - og ydermere skal det nok tælles med, at en bil i modsatte kørebane pludselig kom kørende i VORES bane - men Jes nåede at undvige ....
Temmelig scary!!! :avav:

Så i aften skal vi ikke have hospitalsmad (eller hvad der er værre: Nemlig slet ikke at FÅ noget. *sss*) - men Limousinekalv i strimler med rødvinssovs, nye kartofler, blandet salat og rødløg/hindbær mousse - eller hvad det sidste nu kaldes ... det smager i hvertfald godt. :aribeth:

Venlig hilsen
Nina
Post Reply