Man skal høre meget..

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Man skal høre meget..

Post by MetteboDeluxe »

Ulla E.H. wrote:PM er da lige så mærkelig som Jillow - bare i hver deres retning, så alt lort som PM lukker ud ignorerer man bare, ligesom det lort som Jillow lukker ud :viben:


Apropos hvad?? Hvis man ignorerer noget snakker man vel ikke om det :ehh:
* Kendt for :mettebo: *

* G
Fru Hurup
Posts: 506
Joined: Mon 7. Dec 2009 15:03

Re: Man skal høre meget..

Post by Fru Hurup »

MetteboDeluxe wrote:
Ulla E.H. wrote:PM er da lige så mærkelig som Jillow - bare i hver deres retning, så alt lort som PM lukker ud ignorerer man bare, ligesom det lort som Jillow lukker ud :viben:


Apropos hvad?? Hvis man ignorerer noget snakker man vel ikke om det :ehh:



Nej, det gør man ikke - min pointe er bare, at Benno ikke skal hænge sig i, hvad PM siger/skriver.
Ulla
______________________________________________________
"Man kan se hvad mennesket har skabt gennem vinduet i en bil,
men det Gud har skabt, skal ses fra hesteryg."
Benno
Posts: 173
Joined: Sun 5. Oct 2008 20:26

Re: Man skal høre meget..

Post by Benno »

Apropos hvad?? Hvis man ignorerer noget snakker man vel ikke om det :ehh:[/quote]


Nej, det gør man ikke - min pointe er bare, at Benno ikke skal hænge sig i, hvad PM siger/skriver.[/quote]



Ja jeg skal være bedre til at adskille tingene. :-)

Men tak fordi du skrev :-)
Fru Hurup
Posts: 506
Joined: Mon 7. Dec 2009 15:03

Re: Man skal høre meget..

Post by Fru Hurup »

Det kan være rigtig svært at adskille tingene :ked:

Hvis man er en rytter, der gerne vil gøre det så godt som muligt, når hesten rides, er man (jeg er i hvert fald) lydhør over for kritik. Jeg er ikke en ekspert på området, så derfor hører jeg jo efter, hvis der er nogen, der siger, at jeg skal gøre tingene anderledes. Men jeg sorterer, hvis jeg kan mærke på mig selv, at det strider mod mine principper.

Så Benno, du rider som du vil, og hvis der er nogen, der kommer med kommentarer, så sorterer du og bruger det du kan :lol:
Ulla
______________________________________________________
"Man kan se hvad mennesket har skabt gennem vinduet i en bil,
men det Gud har skabt, skal ses fra hesteryg."
Post Reply