jeg sidder her og overspringshandler, skulle egentlig lige have lidt styr på noget skole... men altså
Nå, men imorgen starter ferien! Max har fri fra dagplejen og torsdag og fredag har Keld også fri... så skal vi hygge!
vi skal nok en tur til IKEA (ikke ligefrem hyggeligt) og så skal vi vidst på tour de bedsteforældre... lørdag skal Max sove hos mormor og vi skal have kærestehyggeaften...
hvad skal I lave?
hvad skal I lave i vinterferien?
-
Re: hvad skal I lave i vinterferien?
jeg er lige kommet hjem fra 1 uge i Marsa Alam i Egypten.
snorkling, sol, badning, 4-hjuls cross-tur i ørkenen, guldmine, og masser af god mad.
rokker, blæksprutter, havskilpadder, flotte fisk osv
søde,venlige og servicemindede mennesker,- både ansatte og andre turister.
ingen problemer whatsoever.
vender bestemt tilbage.
snorkling, sol, badning, 4-hjuls cross-tur i ørkenen, guldmine, og masser af god mad.
rokker, blæksprutter, havskilpadder, flotte fisk osv
søde,venlige og servicemindede mennesker,- både ansatte og andre turister.
ingen problemer whatsoever.
vender bestemt tilbage.
Misssophie
Hvaffor en ferie???
Mvh
-Helle
--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
-Helle
--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Arbejde 5 dage og fri 2 dage.........
Vores skole (hele institutionen, faktisk) har vinterferie i uge 11 - så jeg skal arbejde denne uge.
Enkelte elever har fri nogle af dagene for at kunne komme hjem til søskende mm, men ellers kører vi som normalt.
Enkelte elever har fri nogle af dagene for at kunne komme hjem til søskende mm, men ellers kører vi som normalt.
- Ninie.
It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Arbejde.
Jeg tager lidt ferie i marts, eller det vil sige, jeg tager på messe i Düsseldorf. Det er jo faktisk også arbejde, men tager min yngste datter med, så det bliver rigtig hyggeligt.
Jeg tager lidt ferie i marts, eller det vil sige, jeg tager på messe i Düsseldorf. Det er jo faktisk også arbejde, men tager min yngste datter med, så det bliver rigtig hyggeligt.
Vi har ikke så mange planer, det er faktisk rart.
Men lige nu er jeg udmattet efter en familietur i Randers regnskov ! Fucking forfærdeligt var det. Jeg sætter ikke mine ben der igen, hvis jeg kan undgå det, og slet ikke i en ferie.
MEN knægten synes det var sjovt, og nu kan han sige nede i børnehaven, at han også har været der. Jeg tror nemlig at de andre unger har pralet med at have været der, og så vil han jo også.
Jeg har købt femte sæson LOST, og det er lige hvad jeg er. Fatter ikke en skid længere!
Men lige nu er jeg udmattet efter en familietur i Randers regnskov ! Fucking forfærdeligt var det. Jeg sætter ikke mine ben der igen, hvis jeg kan undgå det, og slet ikke i en ferie.
MEN knægten synes det var sjovt, og nu kan han sige nede i børnehaven, at han også har været der. Jeg tror nemlig at de andre unger har pralet med at have været der, og så vil han jo også.
Jeg har købt femte sæson LOST, og det er lige hvad jeg er. Fatter ikke en skid længere!
bla bla bla
Øhm, ferie? Nåja, der er noget om at der ikke er timer på uni så jeg skal arbejde og læse lektier....
Venlige tanker
CXEC
"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
CXEC
"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Louise! fyyyha! ring til mig næste gang... så kan vi lide i fællesskab
-
Arbejde og læse... Så der er kun vinter til mig, ingen ferie........
Venlig hilsen
Randi
Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Randi
Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground