Stald Hammel/ Hadsten?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Zania
Posts: 10
Joined: Mon 7. Feb 2011 20:59

Stald Hammel/ Hadsten?

Post by Zania »

Hejsa,

håber jeg skriver det rigtige sted.

Kender I nogle stalde ved Hammel/Hadsten, eller i nærheden? Jeg havde fundet et sted, men ejeren svarer mig ikke nu.

Så kom med alt, hvad I ved. Helst med ridehal, eller tæt på en. :)
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Stald Hammel/ Hadsten?

Post by annetteB »

Hadsten Rideklub. Der er osse en gård lige ved siden af, hvor de har heste. Skovvang inde i skoven - der har vi haft Cacao og Traum stående og det var det DEJLIGSTE sted nogensinde, eneste minus er at de ikke har ridehus, til gengæld har de en finfin ridebane med lys, godt dræn osv. Ved siden af skovvang er der endnu et hestested, som HAR ridehus og de tog osse opstaldere ind dengang vi stod på skovvang, men ved ikke om de gør det pt.

I hammel er der rideskolen ude af vadstedvej i hvertfald.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Zania
Posts: 10
Joined: Mon 7. Feb 2011 20:59

Re: Stald Hammel/ Hadsten?

Post by Zania »

Hejsa,

tak for tips. :) Fandt også din gamle tråd, og har skrevet i den. Det er lige i mit område. :)

Ridehus , eller et hos naboen ville være skønt. Det er rart at vide, hvad der findes.

Hilsen Lone
Post Reply