nu skal jeg vel have mig en ny hobby?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

nu skal jeg vel have mig en ny hobby?

Post by annetteB »

Jeg skal nemlig skilles!! Efter guderne må vide hvor mange forsøg på at få gennemtrumfet en separation, så er der nu håb forude for en skilsmisse.
:jeanie:

Hvad skal jeg så lave?
Det er for tidligt at sysle med at søge gældssanering - boet er jo endnu ikke gjort op og hytten endnu ikke røget på tvangsauktion!
:lea:

Hvis nogen har lyst at få en lille ny kat (killinger fra sidste efterår - trefarvede. Eller en trefarvet steriliseret yngre hunkat) så sig endelig til. Manden kan ikke tage ansvar for dem, og jeg har taget de af dem med, som jeg og og den store tøs kan have i vores lejligheder.
Og det ville dog være synd at aflive dem, hvis nogen har lyst at have dem boende.
De kan gå ude og inde og bruge en kattebakke og fange gnavere og fugle. De er osse pæne og kan spinde og bruges som dekorationer i sofaer og stole.

Jeg er glad. Og lettet.
Men venter for en sikkerheds skyld med at fejre noget før jeg ser at tingene er gået igennem.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: nu skal jeg vel have mig en ny hobby?

Post by misssophie »

et lille forsigtigt til lykke er vel på sin plads.
Misssophie
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: nu skal jeg vel have mig en ny hobby?

Post by 99E »

Du kunne samle på frimærker?
Eller blive motionsløber?
Eller lære fransk på aftenskole?
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
aribeth

Re: nu skal jeg vel have mig en ny hobby?

Post by aribeth »

Eller hvad med bare et helt almindeligt liv UDEN alt det bøvl?
Det kunne da være en alletiders hobby :hhansen:
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: nu skal jeg vel have mig en ny hobby?

Post by annetteB »

Det der liv-noget lyder spændende!
Men mon ikke jeg bør tage sådan et introduktionskursus i det først?
BAre for at se om det er noget jeg kan finde ud af?
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
lisbethdue
Posts: 374
Joined: Wed 5. Mar 2008 21:53

Re: nu skal jeg vel have mig en ny hobby?

Post by lisbethdue »

Jeg tager altid glæderne på forskud, så HURRA OG TILLYKKE :fest: :-)
/Lisbeth

-----------------------------------------
Klog, klogere, klogest!
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: nu skal jeg vel have mig en ny hobby?

Post by BeritH »

Hvor ER jeg glad på dine vegne.

Håber du får et fantastisk liv, når du kommer ud på den anden side.

Stort kram herfra

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: nu skal jeg vel have mig en ny hobby?

Post by Frieser9460 »

Hm... jeg er nok lidt gammeldags skruet sammen, for jeg har altid syntes, det var lidt mærkeligt at ønske tillykke med en skilsmisse... men omvendt lyder det, som om din skilsmisse har været et ønske, og så er det jo glædeligt, at den endelig er i sigte... så TILLYKKE. :jeanie:

Angående hobbies... jamen så skal du da bare i gang med noget stramaj... :viben:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: nu skal jeg vel have mig en ny hobby?

Post by annetteB »

jeg vil ikke påstå at min skilsmisse direkte har været et ØNSKE. Men det er den blevet i takt med, at det er blevet mere og mere synligt for mig at jeg IKKE NOGENSINDE får mit ønske om en psykisk sund og bare relativt velfungerende mand igen. Tværtimod går det den gale vej hvad dét angår.

Og nu vil jeg være fri.
Og slå med vingerne.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: nu skal jeg vel have mig en ny hobby?

Post by HHansen »

Din nye hobby må jo blive at skrive på Strigler igen - du har været meget savnet her :elsk:

Og så håber jeg det efterhånden falder på plads det hele - som jeg også har skrevet på FB så check lige Familieadvokaten.dk - ifølge den så SKAL han altså ikke skrive under på de skide papirer, men må finde sig i at blive separereret hvis du siger du vil. Det tager så bare et år istedet for et halvt før en skilsmisse er endelig.
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Post Reply