Status mandag

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
JannieT
Posts: 773
Joined: Fri 17. Oct 2008 22:09

Status mandag

Post by JannieT »

Vejret er skønt :elsk:

Jeg skal sidde inde det meste af dagen :doed:
Alt er relativt
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Status mandag

Post by 99E »

Mikkel er lige blevet kaldt på arbejde, så jeg har været et smut på Flyvestationen med ham... Og det lykkedes mig at glemme - i løbet af de 3 minutter, det tog at køre ind og dumpe Mikkel - at det er helligdag og at derfor er Gedhusvagten lukket, så jeg skulle ud gennem Hovedvagten. Som vi var kommet ind af. Hvilket jeg havde mindet Mikkel om, vi skulle, da vi kom. Fordi det er helligdag. Og Gedhusvagten derfor er lukket.
:mur: :mur: :mur:
Måske var jeg ikke helt vågen...
I hvert fald måtte jeg lige tænke mig om for at huske hvordan man egentlig kommer fra Gedhusvagten til Hovedvagten. Karup Flyvestation er STOR - men heldigvis er skiltningen god.

Nu står den på kaffe - og måååske en blåbærbolle mere - og så tror jeg, der skal en opskrift eller 2 på Striglekogebogen...
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Status mandag

Post by CXEC »

Jeg skal være inde hele dagen :ked: :traet: Men men men det ER jo en nødvendighed!
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Status mandag

Post by Stimata Doamna »

Jeg kan heldigvis sidde i haven og skrive opgave :-)
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Re: Status mandag

Post by JulieT »

Jeg har pudset vinduer, og børnene har set fjernsyn. Så spiste vi lige nogle rejemadder, og et par med pålægschokolade. Jeg har vinket til hestene, mens jeg pudsede vinduer. De vrinskede... mon de er lidt understimulerede? Hunden stener under havebordet. Den synes, det er varmt. Om lidt skal vi en tur på naturlegepladsen, og så skal vi købe noget mælk på vejen hjem. Vi skal kun sove én gang til, før husfaderen er tilbage :gave: Hører en meget, meget gammel Elvisplade.


Julie
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Status mandag

Post by Frieser9460 »

Vejret er PRAGTFULDT!! :jeanie:

Jeg har bagt boller og blåbærmuffins, mens Bo har støvet af, støvsuget, vasket gulv og tørret badeværelse over, og så har Bo bagt rugbrød. Derefter har vi haft besøg af min far og hans kone. Sammen med dem var vi lige ovre forbi Tranum Lys og Glas for at ose lidt, og så har vi drukket kaffe og spist hjemmebagte boller og muffins med kaffe til på terrassen i det lækre forårsvejr! :hhansen:

Nu skal jeg så lige fede den lidt og ud at nusse lidt med basserne på folden samt lave et par småøvelser med dem (de er dovne og forspiste, og det samme er jeg, så tror ikke, det bliver vildt seriøst i dag), og i aften skal jeg så til bytte-handle-tøj aften sammen med nogle andre tøser. Jeg har ingen tøj at sælge eller bytte... så jeg medbringer muffins til kaffen/teen og nøjes ellers med at købe. :linski:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
nanna1979
Posts: 485
Joined: Wed 6. Jun 2007 20:09

Re: Status mandag

Post by nanna1979 »

Vi er hjemvendt fra KBH efter en omvej på ca 1½ time - lorte GPS :brok: nå ja så fik jeg da set det nordlige Sjælland :traet:
Datteren har haft en fantastisk tur til USA :jeanie: det er det vigtigste - nu hænger jeg ud på nettet og undre mig over hvor tingene gik galt på www :ehh:

kan I alle have en fantastisk aften :june:
http://www.svinene.dk
Danmarks hyggeligste marsvineforum
Pernille B
Posts: 247
Joined: Tue 4. Mar 2008 03:12

Re: Status mandag

Post by Pernille B »

Status er, at solen har været nydt hele dagen.

Først fra hesteryg, så fra caféstol i Karrebæksmindehavn og senere fra havemøblerne på terassen. Skønt at ha haft fri stort set hele påsken :jeanie:

Og lige som Nanna, undrer jeg mig over hvad filan det er der sker på www engang imellem.....
Pernille

Team CoDa ox
Distanceridning
Fru Hurup
Posts: 506
Joined: Mon 7. Dec 2009 15:03

Re: Status mandag

Post by Fru Hurup »

Status: har nydt vejret med familien, fået ryddet lidt op og været oppe på rideskolen. Rosita har smidt føllebølle ud, et rigtig sødt lille hoppeføl :elsk:
Ulla
______________________________________________________
"Man kan se hvad mennesket har skabt gennem vinduet i en bil,
men det Gud har skabt, skal ses fra hesteryg."
aribeth

Re: Status mandag

Post by aribeth »

BILLLLLLLLEEEEDDDEEERRRRRRRR ULLA!
Post Reply