Om at mærke ind til hesten

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
JannieT
Posts: 773
Joined: Fri 17. Oct 2008 22:09

Om at mærke ind til hesten

Post by JannieT »

- og lige tage en snak med den om hvordan den går og har det. Tror du på sådan noget?
Alt er relativt
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Om at mærke ind til hesten

Post by Annemaja »

Tja.... det er en for mig daglig del af det at have hest... uden at jeg sådan lige går og tænker over at det er noget særligt.. :ehh: Ligesom det med at have styr på hvad de drikker, om de ser fine ud i pelsen, har taget på eller tabt sig, har sår eller alt det der, man lige har tjek på omkring sine hestebasser i dagligdagen. - Det der netop gør, at man opdager hvis noget afviger og nogle evt er ved at blive syge eller noget. Netop derfor passer jeg mine heste selv, for de gange de har været opstaldet og andre har passet er desværre de gange det har gået galt.

Gyser allerede over at være væk nogle dage med jobbet i næste uge.... men ved de denne gang er i gode, kompetente hænder. - Og er alligevel nervøs... :minna:
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Re: Om at mærke ind til hesten

Post by JulieT »

Tænker du på sådan en metafysisk måde eller den dér måde, hvor man har lært gennem årene at tyde den mindste adfærdsændring, så man ved, når der er noget i gærde?



Julie
JannieT
Posts: 773
Joined: Fri 17. Oct 2008 22:09

Re: Om at mærke ind til hesten

Post by JannieT »

JulieT wrote:Tænker du på sådan en metafysisk måde


Jep :jeanie:
Alt er relativt
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Om at mærke ind til hesten

Post by misssophie »

jeg tror meget på mavefornemmelse og observation, og mener også at vi mennesker kommunikerer med dyrene,- men hvis du mener ClairVoyance på dyr, så tror jeg ikke en meter på det....

-på trods af at flere ellers fornuftige mennesker jeg kender, hævder at have oplevet at clairvoyante har kunnet kommunikere med deres dyr....

men hvis jeg havde en problemhest,- og ALLE andre muligheder var afprøvet, ville jeg ikke være afvisende overfor at prøve det,- men ikke før...
Misssophie
Mitbrugernavn
Posts: 159
Joined: Wed 13. Apr 2011 22:52

Re: Om at mærke ind til hesten

Post by Mitbrugernavn »

kender mine heste så godt,at jeg nogen gange tror at der er lidt clairvoyant over mig, men ikke om jeg ville betale for at en fremmed kom og tog en sludder med dem :fy:
JannieT
Posts: 773
Joined: Fri 17. Oct 2008 22:09

Re: Om at mærke ind til hesten

Post by JannieT »

Det her lyder eksempelvis som en fantastisk historie, men jeg tror simpelthen ikke på det :minna:

http://www.heste-nettet.dk/forum/1/2195741/2195741/
Alt er relativt
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Om at mærke ind til hesten

Post by Lena »

JannieT wrote:- og lige tage en snak med den om hvordan den går og har det. Tror du på sådan noget?


Jamen er det ikke bare observation, kendskab og intuition? Det praktiserer jeg da hver dag....... :hhansen:
JannieT
Posts: 773
Joined: Fri 17. Oct 2008 22:09

Re: Om at mærke ind til hesten

Post by JannieT »

Men er det så hesten der fortæller dig noget? Eller dig der fortæller dig selv noget om hesten? :lol:
Alt er relativt
JannieT
Posts: 773
Joined: Fri 17. Oct 2008 22:09

Re: Om at mærke ind til hesten

Post by JannieT »

http://www.hestenesparadis.eu/Healing-- ... yance.html

"Til slut heales ( afbalanceres) hesten ved hjælp af de energier der trækkes ned i min krop & hænder fra mine Universielle hjælpere."

Spændende :viben:
Alt er relativt
Post Reply