hvae ham der Nevzorov

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: hvae ham der Nevzorov

Post by Frieser9460 »

Fyyyyyy Nevzorov... :mettebo:

Det ser sgutte godt ud, det der... :tommelned: Men jeg er nu generelt ikke nogen stor Nevzorov-fan; kan ikke lide hans principper om, at heste ikke må have kontakt med andre heste, men kun med deres menneske... det er sgu unaturligt! :tommelned:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: hvae ham der Nevzorov

Post by misssophie »

jeg anede ikke at han havde det princip!

føj
Misssophie
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: hvae ham der Nevzorov

Post by BeritH »

Hmmm..................... jeg "flirtede" jo lidt med Nevzorov for en tre år siden, men da Vakse er helt pensioneret, så har jeg ikke set på det siden.

Disse billeder er grimme - meget grimme, og meget skuffende. For de træningsmetoder, han ellers plæderede for, de virkede faktisk. Så det er da rystende hvis han har kastet sig over det der.

Og Aribeth - du har ret, det er Perst han "rider" på billederne. Jeg ved at han i begyndelsen red Perst med bid, men gik væk fra det, og det var så derefter han udviklede Nevzorov Haute Ecole. Om billederne her er fra dengang ved jeg ikke - men uanset hvad, er de rædselsfulde.

Dengang jeg var interesseret i hans træningsmetoder, adskilte han heller ikke hestene fra hinanden. Men det er måske også noget der er kommet til siden. :opkast: :opkast:

Det er sgu skuffende, for dengang synes jeg han havde fat i noget godt.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
kamber
Posts: 542
Joined: Tue 11. Nov 2008 21:49

Re: hvae ham der Nevzorov

Post by kamber »

Hej, hej. Fik bare lige lyst til at linke til denne tråd:

viewtopic.php?f=9&t=7466&hilit=nevzorov
Et in arcadia ego
aribeth

Re: hvae ham der Nevzorov

Post by aribeth »

Jeg ved selvfølgelig ikke noget om hvornår billederne er fra :) så det KAN da være det er i starten med den der Persthest...

Men ja... det ligner stadig noget lort!

og nå... vi har diskuteret ham for et par år siden ?!
kamber
Posts: 542
Joined: Tue 11. Nov 2008 21:49

Re: hvae ham der Nevzorov

Post by kamber »

Nej, det betyder det ikke. Det var bare for at vise, at vi var nogle, der fik lidt på puklen for at mene det for et par år siden :linski: Nå, men farvel igen.
Et in arcadia ego
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: hvae ham der Nevzorov

Post by BeritH »

kamber wrote:Nej, det betyder det ikke. Det var bare for at vise, at vi var nogle, der fik lidt på puklen for at mene det for et par år siden :linski: Nå, men farvel igen.


På puklen?? Jeg ser da ikke nogen i den tråd, der får på puklen.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
aribeth

Re: hvae ham der Nevzorov

Post by aribeth »

arh... der er da ikke nogen der får specielt på puklen?

Men alle kan vel synes at solen skinner ud af røven på en bestemt træner ... og så efter noget tid blive klogere, eller danne en anden mening... hvem ved om du en dag synes Susan Kjærgaard stinker max :hhansen:
Post Reply