han kender klokken!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

han kender klokken!

Post by misssophie »

min gamle hankat på 18 år kender klokken...

det er der som sådan ikke noget odiøst i, når man tænker at dyr er vanedyr, og lærer at finde ud af hvornår der er mad.

de sidste mange år har jeg fodret ham når jeg kom hjem fra arbejde kl. ca 17.00.

de sidste måneder har ham den langhårede fået lov at fodre,- fordi jeg har svært ved at bukke mig ned og sætte maden på gulvet.

ham den langhåredes arbejdstid er ret svingende,- han er stort set aldrig hjemme kl. 17.00,- men i stedet et eller andet sted mellem 15.00 og 18.00

hvilket bringer mig tilbage til at katten konsekvent sætter sig og stirrer ondt på mig, og skubber til mig når kl. er præcis 16.55!
selvom han ikke har fået mad til tiden i 6 uger! :wow: :aribeth:

-han er sgu nok ikke så senil som jeg tror...
Misssophie
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: han kender klokken!

Post by CXEC »

Nurh, bette Mittemand! Det ER da også tarveligt at hans madmor nu har rygproblemer, så ikke hun kan fodre ham til tiden. Det ER noget gris! :hhansen:
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: han kender klokken!

Post by misssophie »

ja, han synes klart at det er noget forbandet dyrplageri, den gamle tosse... :peg:
Misssophie
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: han kender klokken!

Post by CXEC »

Nurh!
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: han kender klokken!

Post by Anja »

De er sjove de dyr, min fars gamle hund nægtede at gå tur fra kl. 15.30 til min far kom hjem fra arbejde. man kunne sagtens gå med ham om formiddagen og tidlig eftermiddag men kl. 15.30 lukkede legekassen og hunden sad klistret fast til havelågen.
User avatar
nanna1979
Posts: 485
Joined: Wed 6. Jun 2007 20:09

Re: han kender klokken!

Post by nanna1979 »

Her begynder gravhunden at logre og stirre kl 16 og så ca hver kvarter indtil kl er 17. Han vil være sikker på, at vi ikke glemmer hans aftensmad :hhansen: Skulle man formå at glemme det, så går han bare i vejen, piver og stirre meget intenst på en - indtil man kommer i tanke om, at det er madtid :viben:
Jo de er kvikke de dyr :jeanie:
http://www.svinene.dk
Danmarks hyggeligste marsvineforum
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: han kender klokken!

Post by BeritH »

Sophie kan du så tale pænt om Oakim - han er jo bare en distingveret ældre herre, der forventer at blive behandlet ordentligt.

F.eks. at Onkel Berit sørger for ordentligt vejr, når hun åbner døren ud til. Ellers må man jo jage en klo i knæet på hende, så hun forstår det.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
HelleK
Posts: 266
Joined: Sun 9. Aug 2009 14:35

Re: han kender klokken!

Post by HelleK »

BeritH wrote:Sophie kan du så tale pænt om Oakim - han er jo bare en distingveret ældre herre, der forventer at blive behandlet ordentligt.

F.eks. at Onkel Berit sørger for ordentligt vejr, når hun åbner døren ud til. Ellers må man jo jage en klo i knæet på hende, så hun forstår det.

BeritH

:viben:

prinsessen herhjemme tror stadig.... efter 7 år... på at regnvejr kan løses ved at vræle højt af Moar... Så må hun jo slukke for det lort !!!!!!! :lol:
Det er det du øver dig mest på, du bliver bedst til
********
You can't buy happiness, but you can buy horses...and that's pretty damn close
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: han kender klokken!

Post by misssophie »

ja, Joakim og prinsessen er vist af samme støbning!!! :viben: :viben: :viben:
Misssophie
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: han kender klokken!

Post by Frieser9460 »

Altså, der skal da være mad, når det er spisetid, kan du da nok forstå... hvad er det for noget sløseri... :viben:

De er nu herlige, de kære dyr... og der er i hvert fald ingen, der skal komme og sige, at en kat er dum. :hhansen:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
Post Reply