Og det kommer måske ikke som nogen overraskelse for folk her :mrgreen:
Men nu LIGNER jeg også én :shock:
Jeg er nemlig lige kommet hjem fra frisøren - og hun fik som altid frie hænder med farven.... I dag skulle det være mørkt syntes hun. Og jeg sagde ja. :?
Så nu er det altså nærmest mørkt LILLA - eller skal vi kalde det meget mørkt brun/rød/sort/lilla agtig???
Med orange reflekser i toppen :shock:
Nå, det er nu faktisk pænt. Men jeg er ikke vant til at se mig selv med så mørkt hår. Og jeg ligner altså en heks :mrgreen:
Måske mest fordi jeg med det mørke hår ligner min mor mere end jeg ellers gjorde. Og hun lignede (og VAR) en heks :mrgreen: :lol:
Men strengt taget er det vel meget passende. :mrgreen: :mrgreen:
Var mere bange for at det ville blive lyslilla, for så var jeg jo nødt til at anskaffe mig en puddel i samme farve :mrgreen:
Jeg er en heks
Jeg er en heks
Mvh
-Helle
--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
-Helle
--------------------------------------------------------------------------------
Jamen Helle??!
- og jeg som syntes SÅ godt om dit "gamle" hår - og så er det LILLA nu!??!
:shock:
- og er du begyndt at ligne din mor SÅ meget, at du skræmmer de små børn, der kommer listende op til din dør og banker på i et vigtigt ærinde???
:twisted:
(som Bente, der dårligt turde blive stående på dørtærsklen og fortælle din mor, at een af kvierne altså var ved at kælve nede på folden! :lol: )
- og jeg som syntes SÅ godt om dit "gamle" hår - og så er det LILLA nu!??!
:shock:
- og er du begyndt at ligne din mor SÅ meget, at du skræmmer de små børn, der kommer listende op til din dør og banker på i et vigtigt ærinde???
:twisted:
(som Bente, der dårligt turde blive stående på dørtærsklen og fortælle din mor, at een af kvierne altså var ved at kælve nede på folden! :lol: )
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Jamen så må i jo se mig... :mrgreen:
Så må i jo vurdere om jeg kan skræmme børn nu...
Tror nu ikke jeg har rynker nok til at ligne en helt rigtig heks som min mor :mrgreen:
[img:3ba54aad3f]http://i35.photobucket.com/albums/d155/HHansen_/hr.jpg[/img:3ba54aad3f]
Så må i jo vurdere om jeg kan skræmme børn nu...
Tror nu ikke jeg har rynker nok til at ligne en helt rigtig heks som min mor :mrgreen:
[img:3ba54aad3f]http://i35.photobucket.com/albums/d155/HHansen_/hr.jpg[/img:3ba54aad3f]
Mvh
-Helle
-Helle
Tror altså ikke lige at LYSErød er min farve :mrgreen:
Jeg skal nok finde jer. Når jeg lukker munden op kan i kende mig igen :lol:
Jeg skal nok finde jer. Når jeg lukker munden op kan i kende mig igen :lol:
Mvh
-Helle
-Helle
Det er da hamrende flot !! jeg har netop overvejet om ikke jeg også skulle farer ud i de farver....meeen passer det nu også til en blondine dum.. :?
Det værste ved de meget mørke farver, efter det meget lyse..er at man bliver helt forskrækket for sig selv når man kikker i spejlet.... :shock: ....de næste 14 dage...og så bliver man såååå bleg !!
Men det klær' dig.. det er pænt !!
Det værste ved de meget mørke farver, efter det meget lyse..er at man bliver helt forskrækket for sig selv når man kikker i spejlet.... :shock: ....de næste 14 dage...og så bliver man såååå bleg !!
Men det klær' dig.. det er pænt !!