hvad har jeg dog gjort???

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
imc

hvad har jeg dog gjort???

Post by imc »

jeg er jo en af dem, som valgte at melde mig ud af arbejdsmarkedet og selv gå hjemme og passe mine to unger.
de er nu 20 og 18 år og velfungerende unge mennesker.
Hvis man vælger at gå hjemme med ungerne, er det godt at ha et netvæk, med gode legekammerater, så de hele tidne kan få mulighed for at lege sammen med andre.
vi var heldige, at der var en privat lokal legestue, hvor unger kunne få afreageret og lært at omgås andre børn.

ingen af mine børn har taget skade, og det til trods for at de hedder hans carl og lisa maria :lea:
PiaK

hvad har jeg dog gjort???

Post by PiaK »

Det var godt at høre Sine!

Du må have arrangeret ham Laurids til et besøg, og så kommer der jo nok også nye venner i legestuen :-)
imc

hvad har jeg dog gjort???

Post by imc »

der gik nu intet galt ved døbefonden. Men jeg ville bruge navnet carl efter min mands far og per ville bruge navnet hans. så knægten hedder hans og med carl som mellemnavn.
sinesmølf
Posts: 1436
Joined: Fri 1. Sep 2006 23:48

hvad har jeg dog gjort???

Post by sinesmølf »

nu får i lige en lille opdate her fra børneminerne.

Det går godt, faktisk går det så godt at jeg tror det er et af de bedste valg vi har taget. Det er super fedt at have fået min stor dreng hjem, så man kan følge hans fremskridt. Han har helt tjek på tallene til og med 3, og så har han lært at bande noget bedre :roed: For statan...

Astrid nyder også at have fået sin storbror hjem, så sker der noget i stedet for kedelige mor. Søren har lært hende at pudse næse, og sige muuuuh nå hun ser en mælkekarton.

Indtil vidre er vi ikke i nærheden af vanvidsunger, men en gang imellem vanvidsmor :gunni: Nogengange går ingenting som planlagt og temligt meget ud af kontrol.

Bedstevennen fra vuggestuen har vi ikke hørt fra, men savnet har heller ikke været så stort som frygtet. Det var være da Jennifer stoppede i vuggestuen :graed:

Iøvrigt har jeg lige opdaget jeg har skrevet over 600 indlæg, det er da meget godt når man nu er genert på skrift :fest:
hilsen sine

:sine: Tilbage i b
Desiree
Posts: 3
Joined: Sat 6. Dec 2008 10:34

hvad har jeg dog gjort???

Post by Desiree »

Også rygklap herfra. Min mor gik hjemme indtil jeg var så gammel som 12 år og jeg synes da ikke jeg er faldet så uheldigt ud :skoer: Min mor dannede en privat legestue i stedet og vi ser stadigvæk hinanden idag, så mange år efter :-)
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

hvad har jeg dog gjort???

Post by Godzilla »

Skulle du blive i tvivl om det er godt for dine unger at du er hjemme med dem, så læs John Bowlbys: "En sikker Base". Så skulle den tvivl være ryddet af vejen.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

hvad har jeg dog gjort???

Post by xtiny »

Mangler du en børnebog med klokken? Jeg har en Anders And bog med visere, man kan flytte. Den var ret god til Min knægt. Fremsenedes mod porto- ellers går den til genbrug.

Vil du have "VIggo med de store ører" og "Viggo og dragen med" siger du til! Stadig kun mod porto. Dem kunne min dreng rigtig godt lide.

(For min skyld må du hæve hele stabelen, det er gode bøger- men mig der skal pakke dem. Og jeg vil have porto godtgjort. Det var dyre bøger i sin tid. Det er nemmere for mig- at de går til genbrug, fremfor at sende dem- jeg tjener ikke en øre ved salg.)
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
User avatar
Ms Strangefield
Posts: 1561
Joined: Thu 28. Feb 2008 16:29

hvad har jeg dog gjort???

Post by Ms Strangefield »

Dine børn skal nok blive ligeså normale som os andre :tosse:

Min mor gik hjemme med os alle tre og begyndte først at arbejde igen da min lillesøster (den mindste af os) kom i skole. Så ingen vuggestue/dagpleje/børnehave her.
http://thehorrorhorseshow.blogspot.com
PiaK

hvad har jeg dog gjort???

Post by PiaK »

Ms Strangefield:
[quote:16f48cb1e4]Dine børn skal nok blive ligeså normale som os andre [/quote:16f48cb1e4]

Uha, nu skal du ikke true hende :viben:

Super at høre det går godt Sine :askepot: Jeg tager hatten af for dig, jeg tror ikke jeg ville kunne gøre det samme, sådan fuldtid :atengstedt:
Post Reply