Aaaaaargh......

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Aaaaaargh......

Post by xtiny »

Øv for den da, her sidder jeg og tapsveder, og når jeg ikke gør det, fryser jeg så tænderne klaprer. Igår havde jeg 40 i feber, det kan jeg ikke erindre, jeg har haft nogensinde, i dag er den heldigvis faldet til 39. Så jeg har levet af varm te.

Men alt det, der skulle være ordnet (dagens indkøb og tusind andre ting) er sat på stand-by til i morgen. Og drengen, der skulle hjem til et nogenlunde ryddeligt hjem. :mettebo: :brok:

Oveni det er Romeo blevet bidt i begge bagben...

Det er noget sært noget- jg er ikke snottet, hoster ikke, men har tårnhøj feber... Øøøv.

Nå, det bliver nu nok jul alligevel....

God jul til Jer alle!
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Aaaaaargh......

Post by BeritH »

Ja den tur havde jeg i sidste uge - og tag det roligt hoste og snot skal også nok finde vej :-)

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Aaaaaargh......

Post by Frieser9460 »

Øv da, Xtiny! Sikke noget hø! :ked:

Håber, du når at blive frisk til på onsdag... rigtig god bedring! :-)
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Aaaaaargh......

Post by Godzilla »

Surt Xtiny, arme dig.

Jeg håber at du får en god jul på trods af denne lede sygdom. Så høj feber er faneme rigtig ubehageligt. :gave:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
QueSera
Posts: 69
Joined: Sat 22. Nov 2008 19:28

Aaaaaargh......

Post by QueSera »

Sender lige en bunke medfølelse og ønsker om hurtig bedring :-)

Knus Gitte
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Aaaaaargh......

Post by xtiny »

Takker for gode ønsker! Jo det blev jul i det lille hjem- men med meget nedskruede ambitioner. Tirsdag fik jeg handlet ind i 3 timer (argh mine ryg og ben!), men min store flinke dreng var med- og jeg HAVDE bestemt mig for, ikke at stresse- selvom vi i et par butikker gik igen meget hurtigt. (Jeg har altid haft det dårligt med steder med mange ting og mange mennesker samtidig!). Men øj! Den knægt er en fodsportsgænger af rang!

I dag gik det også- trods feber, jeg fik kun stress, da jeg havde sat mig for at pakke, de sidste gaver ind og Nørdemanden pludselig insisterede på at skifte pærer i to lamper- ku han da ik bare blive på sin pind?! Hvor han havde siddet hele dagen?

Kuren mod stress er uddelegering- så jeg uddelegerede omgående: flødeskumspiskning (håndkraft) til knægten- og borddækningen + pyntning af vores lille kunstige træ (til fornøjelse for Malle-katten! :lolskilt: )

Der er en noget enerverende kattekrig- med smukke sange om:"Jeg river dine ører af!" "Du er en tyndpisser!" mm. Men de er ved at slappe lidt mere af. Michelle har kun dryppet i sofaen tre gange i dag- og Malle har kun jagtet hende et par gange. Faktisk kunne de æde dåsemad (bestikkelse mod tiggeri ved middagen) af skåle ved siden af hinanden.

Romeo er i bedring- har ikke bedt om at komme ud endnu- men halter ikke- og springer lidt bedre op/ned. Han er meget forundret over den vrede Michelle-kat!.

Så det går, selvom jeg stadig tapsveder ind i mellem, og mit baglås-knæ slog til igen (det går i baglås en meget sjælden gang), og ryggen skabte sig ovenpå i går.
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Aaaaaargh......

Post by xtiny »

Glædelig Jul! :atengstedt:
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
aribeth

Aaaaaargh......

Post by aribeth »

mmm det er HYGGELIGT med katte til jul :-)

Min fars kat sidder altid med ved bordet juleaften... det har de begge gjort, dem han her haft... jeg fik også besked om igår at nu sad missen på sin plads med sin egen lille tallerken :-) han har sin egen stol:-)

Det kommer mine nok aldrig til at fatte...

Og godt at det trods alt blev jul i det Xtinyske hjem :-)

Katrine
User avatar
Buusser
Posts: 445
Joined: Fri 29. Feb 2008 09:28

Aaaaaargh......

Post by Buusser »

Ja, glædelig jul :gave: det var godt du nåede det hele.. :heidio:

Her har kattene fået en skodjul - et par dage før jul fik de en ny "ven" en 6-årig labrador, der hedder Viggo :elsk:

Han gør dem absolut intet, men forklar da lige sådan et par kattedamer det... :skoer: de finder nu nok ud af det efterhånden, men lige nu er det ikke kærlighed...
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Aaaaaargh......

Post by xtiny »

Det går meget bedre med kattene (og med mig! Selvom knæet fortsat driller), Michelle vendte pludselig 180 grader, og laver "jeg er bare en lille kat, og DU bestemmer Malle!" kropssprog, og hun kigger længselsfulgt efter Malle, som hun nu gerne vil i kontakt med. Men Malle giver sig ikke lige sådan, Michelle skal pænt holde afstand lidt endnu. Men jeg tror, de vil kunne komme fint ud af det med hinanden.

Michelle er meget reserveret, slet ikke en kælekat- og grunden til at vi får hende er: Hun er noget urenlig (tisser i sofaen), og så koster det penge at have kat. Ikke lige noget for en fattig studerende.

Det med tisseriet går nok i sig selv, man skal lige holde øje med, om hun går op i sofaen. Bakken kan hun da bruge nu, og når det er sikkert at lukke hende ud, så vil hun nok også helst ud. Hun sidder længselsfuldt i vinduet- eller ved døren. Juleaftensdagsmorgen kom jeg til at lukke hende ud (jeg troede i farten det var missemor som også er gråstrivret). Så vi brugte nogen hæsblæsende 20 minutter på at lede efter hende, hun er jo ikke kendt i området. Men knægten fandt hende.

Så nu skal vi træne "Alle-kald" med hende også.
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
Post Reply