Ønsk mig held og lykke

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
PiaK

Ønsk mig held og lykke

Post by PiaK »

Ja, jeg ville også gerne trave en god tur.

Jdm synes jeg skal få slappet af, det jeg kan, det andet vil ikke gøre fra eller til. Jeg er nødt til at tage hensyn til mit bækken, hvis jeg skal føde sådan rimeligt "smertefrit" hjemme.

Hvis der ikke sker mere i dag/aften/nat kommer hun igen i morgen tidlig og gentager behandlingen.

Det er da UTROLIGT mine børn ikke vil ud?? Og ham her er da helt fantastisk stædig :ondgrin:

Jeg plejer i anfald af ondsindet humor at sige det er pga. det faderlige ophav..han er sgu heller ikke for god til at finde vej... :hhansen:
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Ønsk mig held og lykke

Post by HeidiO »

[quote:19d842ab6c]Jeg plejer i anfald af ondsindet humor at sige det er pga. det faderlige ophav..han er sgu heller ikke for god til at finde vej... Mr. Green

[/quote:19d842ab6c]

Årh pjat med dig, det er jo næppe en jomfrufødsel vi venter på :glory:
Heidi
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Ønsk mig held og lykke

Post by MinnaN »

Okay. Op med fødderne, æd noget chokolade/chips/noget lækkert, lad farmand forkæle dig. Surf på nogen netsider, smid telefonsvarer på mobilos og fastnettet.
Sushi er ganske udmærket spise.

Stædige unger er dejlige. :elsk:
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
PiaK

Ønsk mig held og lykke

Post by PiaK »

Det var sgu da ikke DET jeg mente Heidi :viben:
Dér plejer det da at lykkedes...efter et par forsøg :jeanie:

Ej..tsk... :anonym:

Men altså..Når nu faderen nærmest ikke kan finde ud af en telefonboks, kan man jo heller ikke forvente afkommet skal kunne finde ud... der er jo også kun een udgang :hhansen:
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Ønsk mig held og lykke

Post by KatieKat »

Ej jeg har ikke kunne få dig ud af hovedet den sidste times tid ude i stalden. Jeg var sikker på at du var i gang.Jeg ville have væddet penge på at det blev i dag.

Måske er jeg slet ikke synsk alligevel. Det kan du måske nærmest betragte som et held da du så ikke behøver kalde barnet for Vladimir....
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
CharlotteL
Posts: 106
Joined: Sat 13. Dec 2008 16:27

Ønsk mig held og lykke

Post by CharlotteL »

pøj pøj kom så UD lille baby
Knus Charlotte
Nu husejer
User avatar
Hms4life
Posts: 164
Joined: Thu 6. Mar 2008 10:45

Ønsk mig held og lykke

Post by Hms4life »

well nu tror jeg det bliver d. 1. januar, mere nederen dag skal man da lede længe efter at have fødselsdag. Så klem du bare ballerne sammen igen, junior har sat sig fast med sugekopper og flytter sig ikke før om fem dage. Gerne lige efter midnat, så kan du få en lille fin hat på, en skralde i hånden og så ellers synge med på hver velkommen sammen med pigekoret på tv2 det bliver festligt :fest:
-Jane
User avatar
Hms4life
Posts: 164
Joined: Thu 6. Mar 2008 10:45

Ønsk mig held og lykke

Post by Hms4life »

der skulle lige indsættes "mellem veerne" mellem tv2 og det :hhansen:
-Jane
QueSera
Posts: 69
Joined: Sat 22. Nov 2008 19:28

Ønsk mig held og lykke

Post by QueSera »

Hey Pia,

Held & lykke til dig. Håber snart der sker noget :-)

Knus Gitte
PiaK

Ønsk mig held og lykke

Post by PiaK »

Jeg får ikke lov til at gå til første januar, jeg er jo allerede gået max over tid på mandag.

Så sætter de mig igang med drop, eller skærer ham ud :gunni:

Jeg har lige sendt husalfen i køkkenet, jeg har nemlig lyst til chokolademousse :hhansen: man må jo udnytte den sidste tid som gravid, til det mest positive :skoer:

Husalfen har givet zoneterapi, med hjælp fra hund og kat... Kan i forestille jer det? Jeg er skide hamrende utålmodig og ikke i særligt godt humør, imens sidder de tre i min benende og glor interesseret skiftevis på mine fødder og op på mig, som om de venter jeg får veer og plopper ungen ud hvert øjeblik?! :mur:

Tal lige om præstationsangst her :viben:
Post Reply