Godt nytår!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Godt nytår!

Post by Nina »

Alle her på matriklen overlevede også dette nytår! :fest:

Alle dyrene (og menneskene) tog det helt stille og roligt ... dog vankede der lidt flere godbidder end vanligt - men det skyldtes vist mest de bekymrede heste- æsel- og gede-ejere ...

Dyrene tog det bare som en ekstra bonus - og var vist bare lidt undrende over den ekstra "service".

Nu står den vist mest på rent hygge og aftensgumling ... også her hos mig - da jeg lige fik øje på en "træstamme" - som ikke kommer langt ind i det nye år. :tosse:

Jeg håber, at I andre med dyr, har haft et lige så fredsfyldt årsskifte!

Venlig hilsen
Nina
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Godt nytår!

Post by Lone Beck »

[quote:6b2b9e2da0]Jeg håber, at I andre med dyr, har haft et lige så fredsfyldt årsskifte! [/quote:6b2b9e2da0]

Jatak - vi hyggede os rigtigt, for ungerne holdt nytårsaften hos deres farmor og farfar :linski:

Heldigvis har vi en kilometer til naboerne, så larmen er til at holde ud her - også for hestene (der selvfølgelig får ekstra hø for en sikkerheds skyld :lol: ).
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
aribeth

Godt nytår!

Post by aribeth »

Det gk godt her... bortset fra at jeg efterhånden er godt og grundig træt af at det skal gøre så ondt i min krop at have den her mave på... jeg er træt, øm og kedelig er jeg !!! :-(

Nå, men den nærmeste nabo valgte klokken halv seks at rette sit nytårsskyts ned mod os... direkte måd stalden og selvom det stadig var over 100 meter fra os så brød Jacquelines granatchok ud og hun ville hellere end gerne kravle over boksvæggen og ned i min lomme...
Fyrværkeriet varede i måske 5 minutter... og så stod hun ellers indtil klokken halv ti og bævrede for hver eneste lille bang der kom... hun rykkede sig ikke ud af stedet...
Ruby sked og sked og så stillede hun sig til at sove.... klokken 20 havde hun dog spist al sin hø og klokken 22 lå hun og snorkede højlydt...

Jacqueline havde ikke ædt noget hø fordi hun var stiv og ikke havde flyttet sig... så jeg forbarmede mig og smed en stor bunke hø foran hende så hun kunne nå og så slappede hun af og glemte alt om bomber...

Så da klokken blev 12 og helvede brød løs :linski: (naboen tog i byen som dem hørte vi ikke mere fra) stod de alle fire og gumlede hø med spidsede ører... Mon hestene har været udsat for en slags flooding :linski:

Basse og Stråbær... Stråbær kigger lidt ekstra på de andre som om hun siger.... "bliver i bange nu? " Basse.... han er ligeglad... der er wrap!


Men vi fik spist og hygget og besøgt naboer... og så faldt jeg i søvn på sofaen ved halv fire tiden...

Katrine
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Godt nytår!

Post by xtiny »

Tak og i lige måde! :gunilla: Rigtig godt nytår til alle strigler og så videre.

Kan I se glorien? Jeg har været ude og rydde fyrværkeriskrald væk, vasket op, ryddet op, vasket tøj- og det på trods af, at jeg kom i seng 4.30. Men, jeg fik også kun ret beskedent med alkohol- mest Irsk Kaffe. Så nu står den på slapper.

Vi fik godt nok spist i går, fondue, så det stod efter. Mmm- det dyre limousine oksekød var godt (og dyrt!). Det er længe siden, jeg har spist så meget. (jeg har tabt mig en del sidste år- dog ikke med vilje- men dårlig appetit).

Happy new year Sophie-ducks! :fest: :fest: :fest: :lol: :mikkel:
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Godt nytår!

Post by MetteboDeluxe »

Forsinket Godt Nytår fra mig også :-)
* Kendt for :mettebo: *

* G
QueSera
Posts: 69
Joined: Sat 22. Nov 2008 19:28

Godt nytår!

Post by QueSera »

Godt Nytår alle sammen :-)

Knus Gitte
PiaK

Godt nytår!

Post by PiaK »

Nytår?? Hvorfor taler I om nytår?

Er det allerede?
Hvis og i så fald, vil jeg tro mit nytår har været ret børneformet :atengstedt:

Vi fik en god middag hos svigermekanikken, og kørte hjem til hunden inden det gik løs.

Kl 12 lå vi alle 4 i dobbeltsengen og så rådhusklokkerne, kvart over sov vi :linski:

Godt nytår til alle herfra :-)
Post Reply