Afstemning

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.

Afstemning om sletteknappen

No way, Jos
13
29%
Enkelte fnug m
1
2%
n
31
69%
Den realm, hvor der i forvejen er flest Strigler
0
No votes
 
Total votes: 45

Tukær
Posts: 748
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Afstemning

Post by Tukær »

Jeg må hermed skuffe jer, jeg bliver, så let slipper i ikke :linski:
Nå spøg til side, det er jo ikke humor der er mest af her inde lige for tiden.

Men jeg har heller aldrig rigtigt brugt den der rette knap, nok også fordi jeg staver så dårligt at jeg alligevel ikke opdager stave fejl, og derfor ikke har brug for at rette dem.

Håber på den hyggelige stemning vender tilbage her til, og vi alle kan blive enig im at være uenige :heidio:

Godt nytår, og de bedste ønsker om held og lykke til alle i 2009 (mig selv inc. for jeg har også brug for det !!)
User avatar
gukuvi
Posts: 2852
Joined: Tue 22. Nov 2005 00:24

Afstemning

Post by gukuvi »

[quote:1aee83eb96] "Jeg bliver, men under protest, da jeg ønsker en rettefunktion"




[/quote:1aee83eb96]Ja, , den synes jeg også manglede. :hhansen:

Gunni.
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Afstemning

Post by KatieKat »

[quote:ffd2b278ae]Men der mangler en afstemningsmulighed : "Jeg bliver, men under protest, da jeg ønsker en rettefunktion"[/quote:ffd2b278ae]

Der er da ingen grund til at give folk andre muligheder end de svar man ønsker? :viben:
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
QueSera
Posts: 69
Joined: Sat 22. Nov 2008 19:28

Afstemning

Post by QueSera »

Jeg synes faktisk ikke at kunne afgive min stemme. Ingen af udsagnene står helt mål med det jeg mener vil være ønskeligt.

Fakta er, at jeg gerne så en tidsbegrænset retteknap indført, men det kan jeg jo ikke stemme for eftersom jeg da vil give udtryk for:

"Jeg vil fortsat kun bruge forummet hvis der indføres en tidsbegrænset retteknap"

og sådan forholder det sig ikke. Jeg vil nok blive ved at bruge forummet uanset hvad. Men hvis jeg vælger at sætte min stemme ved det, da går mit ønske helt tabt, og jeg vil give udtryk for at jeg er ligeglad med om der er en retteknap eller ej.

Forstår nogen mit dilemma? Eller er det bare mig, der er en kegle? :ehj:

Så ingen stemme fra mig i denne omgang.

Og så vil jeg iøvrigt støtte op omkring MBN's ønske om en mere høflig opførsel brugerne imellem! :fy:

Knus Gitte
User avatar
Anders
Posts: 558
Joined: Thu 1. Jan 1970 02:00

Afstemning

Post by Anders »

[quote:ff78fc5efa]Men der mangler en afstemningsmulighed : "Jeg bliver, men under protest, da jeg ønsker en rettefunktion"[/quote:ff78fc5efa]

Man kan jo vælge at læse den første option lidt hen i den retning.
Ja, det er et formuleringsspørgsmål, men da der er en option hvor man siger at man er fuldstændig ligeglad, så virker første svarmulighed da lidt som "Jeg bliver her under protest" - men bare lidt mildere formuleret...
- A
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Afstemning

Post by udlandet »

Jeg har aldrig brugt den. Står ved meninger og stavefejl
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Afstemning

Post by xtiny »

Jaeh, mig slipper I ikke af med så let! (Dette er en grum og ond trussel fra igle-xtiny!!)
Den der berømmelige knap, har jeg aldrig set, og følgelig ikke brugt, da jeg blev klar over dens eksistens ledte jeg kortvarigt, men jeg har ikke brug for den.

Sdavefjel mm kan man jo rette, hvis man bruger Vis Prøve i stedet for at sende straks. :ide: :katiekat:

Der er temmelig mange fora på nettet, hvor man ikke kan rette i anfald af fortrydelse. På ing.dk har man ca. 5 minutter til at redigere i- i alt. Dvs fra første send. Så vænner man sig til at gennemlæse og rette inden, man sender. Deres forumsystem er forresten meget grimt, billed- og smileyløst- det eneste gode er, at et tryk på ens login navn fører til en oversigt over samtlige ens indlæg, så man ikke skal lede lange tråde igennem.

Nå, jeg gider ikke bruge tid på den famøse knap. Det er trist, der varsles lukning af strigler (selvom det kun er et par dage), men jeg har jo selv været mudderator engang, og jeg ved HVOR anstrengende det er, hele tide at skulle forsvare sine sletninger (for folk kan blive meget sure og ubehagelige), diskutere dem med med-mudderatorerne, så man har enighed og en vis konsekvens.

Det fede ved strigler er stadig, at der kun er ansvar overfor loven- og egen samvittighed. Var det mig, havde jeg forlængst tabt tålmodigheden med t.ex Charlie, Banana og andre af samme surdej.

Jeg ved ikke hvordan, "det gamle strigler var", men det er lidt som at brase ind midt i selskab, hvor alle kender alle, når "gamle strigler" nostalgisk udtaler sig om de gode gamle dage før Hop Nu-invasionen. Det generer mig da lidt.
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Afstemning

Post by MinnaN »

Jeg bliver!
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Afstemning

Post by Lone Beck »

Que SEra: Det er en sjusket formulering.

"Jeg vil fortsat kun bruge forummet hvis der indføres en tidsbegrænset retteknap" er blot ment som "Jeg bliver hængende, hvis der indføres en tidsbegrænset rettefunktion" :ide:

Og det er en tidsbegrænset rettefunktion, vi arbejder på, hvis nogen skulle være i tvivl.

Jeg tror i øvrigt godt vi kan droppe den planlagte lukning i et par dage, siden der synes at være bred enighed, om at vi bare kan lade være med at svare.

Som Dorthe gør opmærksom på andetsteds, vil en opgradering af forummet til en nyere og - formoder jeg - bedre version, dog give sort skærm i hvert fald i nogle timer (og mere hvis noget går galt :minna: ).

Men det er sgu dejligt at se, at I godt kan leve uden ubegrænset adgang til slet&ret :heidio:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Afstemning

Post by KatieKat »

[quote:7babb3aaf0]Jeg ved ikke hvordan, "det gamle strigler var", men det er lidt som at brase ind midt i selskab, hvor alle kender alle, når "gamle strigler" nostalgisk udtaler sig om de gode gamle dage før Hop Nu-invasionen. Det generer mig da lidt.[/quote:7babb3aaf0]

Ved du hvad xtiny? Sådan har vi allesammen haft det på et tidspunkt vil jeg tro. Bortset måske fra dem der var med fra starten. Der har været op til flere store tilflugter fra HN og jeg var selv en tilløber fra den første større invation. Så går der lidt tid hvor de gamle brokker sig over det det var bedre før og så kommer der en ny invation hvor der er nogen nye der bliver de nye og de gamle nye bliver nu en del af de gamle der sidder og mener at det var bedre før. Det er skide hamrende øv at sidde og være den nyeste og igen og igen høre at det var meget bedre før man dukkede op.

Det er ikke tilfældet. Det var ikke nødvendigvis bedre før i kom. Dengang var det bare nogen andre nye vi brokkede os over.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Post Reply