Afstemning

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.

Afstemning om sletteknappen

No way, Jos
13
29%
Enkelte fnug m
1
2%
n
31
69%
Den realm, hvor der i forvejen er flest Strigler
0
No votes
 
Total votes: 45

QueSera
Posts: 69
Joined: Sat 22. Nov 2008 19:28

Afstemning

Post by QueSera »

[quote:fcc4ff2149="Lone Beck"]
Og det er en tidsbegrænset rettefunktion, vi arbejder på, hvis nogen skulle være i tvivl.

[/quote:fcc4ff2149]

Lone: Det glæder mig :katiekat:

Knus Gitte
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Afstemning

Post by Frieser9460 »

Jeg bliver her, uanset hvad, da jeg faktisk synes, den retteknap er en mindre detalje - det er meget godt, hvis den er der, men jeg kan også sagtens leve uden! :hhansen:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
Anders
Posts: 558
Joined: Thu 1. Jan 1970 02:00

Afstemning

Post by Anders »

Ehm.. Det med gamle strigler og invasioner fra HadeNoget - er Strigler's oprindelige dannelse ikke baseret fra en slags udvandring?
I så fald er Dorthe med slæng jo kun fra 2 bølge og ikke første.. ;)
- A
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Afstemning

Post by KatieKat »

Vil du ikke godt snart flette næbbet? Du er da skideirriterende.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Afstemning

Post by Stimata Doamna »

Den retteknap er ikke afgørende for, om jeg bliver eller går - og som FruGusse bliver jeg slet og ret :lol:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
Amts
Posts: 146
Joined: Sun 28. Sep 2008 19:02

Afstemning

Post by Amts »

Om jeg bliver på Strigler eller ej afhænger ikke af sletteknappens genindførelse eller ej - selvom jeg gerne så den vendte retur.

Jeg er forholdsvis ny bruger og har ikke deltaget pokkers meget og har i den seneste tid mest læst med uden at logge ind. Dog er det begrænset hvad jeg har læst igennem for tendensen synes i den forgangne periode at have blevet en knap så rar tone og langt flere "Se&Hør" indlæg end indlæg jeg finder interesse i.

Måske jeg bliver på Strigler, måske jeg begynder at deltage mere, måske min aktivitet daler endnu mere og måske jeg forsvinder helt... Jeg ved det ikke og jeg kan ikke deltage i afstemningen da den ikke indeholder de valgmuligheder jeg ser som værende af langt større betydning end en sletteknap vil være for mig.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Afstemning

Post by Godzilla »

Ja, da, selvfølgelig bliver jeg!

Jeg kommer stort set ikke på andre fora og jeg kan lide at være her. Jeg er vel nærmest et mosefund set i Strigleperspektiv, med helt fra start, og jeg har altid godt kunne lide Strigler.

Faktisk husker jeg at der blev mugget lidt i starten over at alle ver FOR enige om alting, så der ingen debatter var. Det har vi så nu.

Og, hvis man går ind og ser på alle de andre tråde inden for de sidste par måneder, har der været alle mulige forskellige emner på banen. Fødsler, graviditet, grydeskeer, skilsmisse, babytøj, heste (søeme'), æsler, vejret, mad, kager, sex MÅ der have været noget om, incest, bøger, mad, kager, jul, katte, mad, kager, mælkeallergi, Stein Bagger, blærebetændelse, hunde, babyer, heste, mad, kager....osv. men INGEN pindsvin!

Så alt er jo som det skal være.

Ind imellem kommer der så nogen forbi og hader os, og det gør de så.

Så mobber vi dem til de skrider igen. Det er ikke pænt gjort, men sådan er verden vel?
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
PiaK

Afstemning

Post by PiaK »

Godzilla :elsk:
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Afstemning

Post by CXEC »

Jeg render såmænd heller ingen steder, men så gerne rette funktionen genindført. Rart at kunne rette egne slå fejl. Mener ikke at jeg på noget tidspunkt har slettet hele indlæg?!? Men jeg kan tage fejl.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Post Reply