Jeg savner noget i oversigten

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Jeg savner noget i oversigten

Post by HHansen »

Når man kigger på Forumindeks, kan man jo se at der er nye indlæg - og man kan se hvem der har skrevet det nyeste og hvornår :askepot:

Men jeg savner at man kan se tiltlen på det seneste indlæg der er skrevet i - det kunne man før...

Er der andre der har bemærket det?
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
PiaK

Re: Jeg savner noget i oversigten

Post by PiaK »

HHansen wrote:Når man kigger på Forumindeks, kan man jo se at der er nye indlæg - og man kan se hvem der har skrevet det nyeste og hvornår :askepot:

Men jeg savner at man kan se tiltlen på det seneste indlæg der er skrevet i - det kunne man før...

Er der andre der har bemærket det?


Ja :-)
(enig)
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Jeg savner noget i oversigten

Post by HeidiO »

Jeg savner at man kan se hvor mange nye indlæg der er kommet siden sidste logon.


Til gengæld er det superfint med de nye ikoner med fluebenet i - nu kan man meget bedre se hvor langt man er nået :askepot:
Heidi
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Jeg savner noget i oversigten

Post by Stimata Doamna »

HHansen wrote:Er der andre der har bemærket det?


Nej. Betyder det, at jeg kommer der for lidt?? :hhansen:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
PiaK

Re: Jeg savner noget i oversigten

Post by PiaK »

Randi wrote:
HHansen wrote:Er der andre der har bemærket det?


Nej. Betyder det, at jeg kommer der for lidt?? :hhansen:


Hvem er du? Men velkommen til :hhansen:
User avatar
Teknikslaven
Administrator
Posts: 240
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:36

Re: Jeg savner noget i oversigten

Post by Teknikslaven »

Jeg har lavet det, så titlen på emnet med det nyeste indlæg vises... selvom det vist ikke helt var det, I skrev, så er det sådan, at de færreste laver overskrifter på deres indlæg, så det ville ikke være særlig sjovt at vise i oversigten.

Elena
Mvh.
Teknikslaven
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Jeg savner noget i oversigten

Post by xtiny »

Jeg har så bemærket- man kan skifte overskrift i svar, men svar på dette beholder oprindeligt indlægs overskrift. Nå jo- og shoutboxen- kiggede jeg på- men så skrev katten i den. Så den er en art chat.

Ikke indlysende.

Jeg er i vane med at skifte overskrift, hvis jeg svarer på noget bestemt/vrider tråden. Men det er osse fordi, jeg skriver en del på ing.dk. Og klap Hesten Nyt sæføli.

Men jeg mangler nok lidt en Svar på dette indlæg. Og at jeg kan finde mine egne svar direkte- uden at skulle hele tråden igennem. Jeg bruger meget, at søge på egne svar i andre fora- så ved jeg, hvor jeg skal læse videre fra.

Men generelt er jeg meget glad ved det "nye" strigler, det er skønt at man kan indsætte smileys, hvor man vil i teksten- og det er nemmere at se smileys. :mikkel: :mikkel: :mikkel:
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Jeg savner noget i oversigten

Post by HHansen »

Tak til teknikslaven :respekt: :respekt: :respekt:

Det var liiiige det JEG savnede ihvertfald :jeanie:

Så nu er jeg også glad!
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Jeg savner noget i oversigten

Post by MetteboDeluxe »

Jeg savner at der står "I dag" ude hvornår sidste indlæg er skrevet :-) Det kunne jeg godt li.
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
Teknikslaven
Administrator
Posts: 240
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:36

Re: Jeg savner noget i oversigten

Post by Teknikslaven »

xtiny wrote:Jeg har så bemærket- man kan skifte overskrift i svar, men svar på dette beholder oprindeligt indlægs overskrift. Nå jo- og shoutboxen- kiggede jeg på- men så skrev katten i den. Så den er en art chat.

Ikke indlysende.

Jeg er i vane med at skifte overskrift, hvis jeg svarer på noget bestemt/vrider tråden. Men det er osse fordi, jeg skriver en del på ing.dk. Og klap Hesten Nyt sæføli.

Men jeg mangler nok lidt en Svar på dette indlæg. Og at jeg kan finde mine egne svar direkte- uden at skulle hele tråden igennem. Jeg bruger meget, at søge på egne svar i andre fora- så ved jeg, hvor jeg skal læse videre fra.

Men generelt er jeg meget glad ved det "nye" strigler, det er skønt at man kan indsætte smileys, hvor man vil i teksten- og det er nemmere at se smileys. :mikkel: :mikkel: :mikkel:


Nu er jeg ikke helt sikker på, om jeg har forstået det hele korrekt, men jeg prøver da lige at svare alligevel :skoer:
Mht. indlæg/svar så er denne type forum (desværre) indrettet sådan, at der kun er to niveauer: Emne (første indlæg) og Indlæg (svar på det første indlæg). Så jeg kan ikke gøre så meget ved hverken en smart svar-på-indlæg knap eller overskrifterne... Jeg kan godt lave en snyde svar-på-indlæg knap, men den eneste reelle funktion den ville have er at kopiere overskriften fra det valgte indlæg frem for emnets overskrift :ehh: Hvis det giver nogen mening :roed:

Dine egne indlæg/svar kan du finde ved at gå ind på din profil (klik f.eks. på dit navn ude til venstre for dit indlæg i denne tråd) og så er der et (lidt lille) link under antal indlæg som hedder "Vis brugers indlæg". Det viser alle dine indlæg i omvendt kronologisk orden.

Glad for at smilies er blevet bedre (jeg var slet ikke klar over der var problemer med dem :roed: ). Og det du skriver om shoutboxen, forstod jeg ikke :minna:

Elena
Post Reply