Jeg savner noget i oversigten

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
PiaK

Re: Jeg savner noget i oversigten

Post by PiaK »

Silas wrote:Kan man ikke rette nogle indstillinger et sted, eller trykke på en knap, så alle tråde står markeret, som læste, når man forlader Strigler, og det så kun er dem med nye svar i, der er markeret, når man logger på igen?


Jo, "Marker emner som læst" er ret effiktiv til det :mikkel:

Den findes over trådene i højre side.

:-)
User avatar
Silas
Posts: 256
Joined: Mon 3. Mar 2008 13:19

Re: Jeg savner noget i oversigten

Post by Silas »

:roed: fundet
Det, som er smukt, truer dig ikke.

Bring skønhed ind dit liv, og du vil finde mere plads til, at være dig selv.
User avatar
Teknikslaven
Administrator
Posts: 240
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:36

Re: Jeg savner noget i oversigten

Post by Teknikslaven »

Zanne wrote:Hej Elana

Jeg skynder mig lige at sige tak for indsatsen :jeanie:

Hvis jeg åbner indlægget om Lis Hartel, suser ned til Gunnis links, så åbner de i den her browser, hvis jeg trykker på dem.
Trykker jeg på dit google-link, så åbner det i en ny.

Og så er jeg altså slet ikke så utaknemmelig, som mit forrige indlæg lød :hhansen:

Ahh fundet... hmm jeg kan godt se hvorfor, men spørgsmålet er om jeg kan rette det :ehh: Det må jeg lige kigge på! :ide:

(og jeg ved ikke om det er fordi jeg er lidt sløv men jeg havde nu ikke opfattet noget som utaknemmeligt :-) )

Edit: og så skulle det også fungere, når man snyder som Gunni :fy: :lol: og indsætter links direkte i teksten....test: www.google.dk
Det kan dog godt være at Gunnis links stadig ikke virker, da hun jo har skrevet sit indlæg før jeg har fået tingene rettet til.
Mvh.
Teknikslaven
Post Reply