Babyalarm jungle!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Micita
Posts: 217
Joined: Wed 12. Jul 2006 21:50

Re: Babyalarm jungle!

Post by Micita »

Vi har også en supernova og den er vi glade for. Man kan selv indstille følsomheden og dermed selv bestemme om den skal starte ved vindpust og småklynk eller først ved VRÆÆÆÆÆL. Temperaturmåleren er jeg også glad for. Den er god at berolige svigermor med når barnevognene står nedsneet i den værste snestorm :hhansen:

Ellers er den god når man som os bor et sted med høj babycalltæthed. Den har nok digitale koder til at man kan finde en ingen andre bruger. Før vi fandt den hørte vi en del: "øhh tror ikke denne her fungerer altså". Eneste minus er at modtageren slår sig af når jeg taber den fra stor højde...
PiaK

Re: Babyalarm jungle!

Post by PiaK »

Micita wrote:Vi har også en supernova og den er vi glade for. Man kan selv indstille følsomheden og dermed selv bestemme om den skal starte ved vindpust og småklynk eller først ved VRÆÆÆÆÆL. Temperaturmåleren er jeg også glad for. Den er god at berolige svigermor med når barnevognene står nedsneet i den værste snestorm :hhansen:

Ellers er den god når man som os bor et sted med høj babycalltæthed. Den har nok digitale koder til at man kan finde en ingen andre bruger. Før vi fandt den hørte vi en del: "øhh tror ikke denne her fungerer altså". Eneste minus er at modtageren slår sig af når jeg taber den fra stor højde...


:hhansen: Jeg tager jeres ord for gode varer og kigger efter sådan en :askepot:
sinesmølf
Posts: 1436
Joined: Fri 1. Sep 2006 23:48

Re: Babyalarm jungle!

Post by sinesmølf »

ingen gode babyalarm råd her, jeg kom aldrig i vanen med at bruge den. Mine unger sagde ikke noget før efter de 4 måneder, og der er ingen babyalarmer der dur når barnet er helt stille.

Så nu sider jeg med meget spidse øre og lytter efter søren, han sover nemlig uden ble :-o Og jeg skiftede senge tøj igår.
hilsen sine

:sine: Tilbage i b
PiaK

Re: Babyalarm jungle!

Post by PiaK »

Normalt kan jeg også *fornemme* om han er ved at vågne..O siger jeg er uhyggelig :hhansen: Men det er jo bare det vi mødre kan :loneb:

Nu synes jeg bare det må være rart med sådan en "sladrehank" for så kan han stå nede under træerne bagerst i haven og sove til middag, imens jeg eks. laver noget på den anden side af huset...

Eller ligge ovenpå i sin seng om aftenen, imens vi sidder i haven.
sinesmølf
Posts: 1436
Joined: Fri 1. Sep 2006 23:48

Re: Babyalarm jungle!

Post by sinesmølf »

Det er altså lidt syret, at man kan høre dem med maven eller hvad det nu hedder. Men det virker kun på ens eget barn, hvis jeg passer andres børn så skal der babyalarm med.
hilsen sine

:sine: Tilbage i b
PiaK

Re: Babyalarm jungle!

Post by PiaK »

Det er spøjst ja... Men uendeligt praktisk :askepot:

Mine antenner dur også kun på eget afkom :ehh:
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Babyalarm jungle!

Post by Anja »

Rabatten har testet babyalarmer ( http://www.dr.dk/DR1/Rabatten/Indslag/2 ... 154251.htm ), bedst i test var Philips 361 til 499,-
Post Reply