FruZ's møghove!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
PiaK

Re: FruZ's møghove!

Post by PiaK »

Denne tråd er top spændene! -Bliv ved at skrive :heidio:

Det var bare det jeg ville skrive, jeg har intet at bidrage med, andet end at det glæder mig rigtigt meget at FruZ har fundet en til manicuren :askepot:
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: FruZ's møghove!

Post by Godzilla »

Ja, en rigtig spændende tråd. Jeg glæder mig til at skrive en god artikel til æselbladet.

Christina, jeg samler det sammen du har skrevet her i tråden og nogle af de gode spm. og tanker som 99E har skrevet, og så kan vi tage udgangspunkt i det. Vi kan evt. lave noget tlf. interwiew-agtigt hvis du gider. Jeg tænker at jeg vil lave artiklen som et interview med dig. Vi trænger til nogle eksperter udefra der kan sige noget klogt. Hvad siger du til det?

Laver du eller Erika trimmekurser, Christina?
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: FruZ's møghove!

Post by 99E »

Jeg ved, Erika har haft trimmekurser... I Facebook-gruppen for Naturlige heste har der vist været opslag om det.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: FruZ's møghove!

Post by Godzilla »

Tak Ninie jeg haster over til fjæsbogen og ser efter der.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
keppie
Posts: 68
Joined: Sun 23. Mar 2008 15:39

Re: FruZ's møghove!

Post by keppie »

undskyld jeg var kommet helt væk fra denne tråd.

Ja Godzilla du må da gerne interviewe mig.

Jeg laver kurser i hove og foder, men ikke møntet på trim selv. Det vil/tør jeg ikke stå inde for. Dels så kan man ikke lære at beskære på et enkelt kursus og dels så er det farligt for mig hvis nogen gør det alligevel og i mit navn.

Så må man tage de uddannelser der findes på kursus basis i Norge, England eller USA. De koster i omegnen 20-60.000 kroner og giver et grundlæggende basis. Jeg tror Dan Guerreras skole som også har huse i Norge er den mest grundige.

Indtil vi har noget mere formelt på plads her i dk.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: FruZ's møghove!

Post by Godzilla »

Ok, Christina, jeg ringer så snart jeg har fået samling på min hjerne. :askepot:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply