Er Agnes alias Ullan alias alle mulige andre navne en troll?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: Er Agnes alias Ullan alias alle mulige andre navne en troll?

Post by Lone Beck »

I øvrigt: De af jer, der bliver ved med at fremføre at banninger ikke må forekomme: Det holder altså ikke. Hvis en bruger benytter ytringsfriheden til at slynge om sig med strafbare ytringer, vil vi da banne vedkommende. Jeg vil sgu ikke betale en bøde for viderebringelse af ærekrænkelser, fordi en eller anden psykopat synes det er sjovt at bruges vores forum på den måde. Jeg er helt klar over, at det ikke er sket. Men der er intet som helst til hinder for at det KAN ske...

Banning ER således og har altid været en mulighed.

Jeg er jo avismenneske, og det spiller formentlig ind på min vurdering.
Jeg vil jo mene at de danske aviser IKKE knægter ytringsfriheden. Men de ville aldrig blive ved med at trykke mere eller mindre enslydende læserbreve á là Agnes' indlæg her på strigler. Heller ikke selv om andre læserbrevsskribenter, ville blive ved med at svare.

I den forstand, er det altså ikke en voldsomt anderledes tankegang. Men I skal da have lov at være uenige alligevel :heidio:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: Er Agnes alias Ullan alias alle mulige andre navne en troll?

Post by Lone Beck »

KatieKat wrote:Faktisk tegner der sig et tydeligt flertal om at der ikke skal bannes folk der ikke har gjort noget ulovligt. Vi bryster os af ikke at have andre adfærdsregler end den danske lov herinde og så er det jo lidt træls at skulle vurdere om nogen skal smides ud for ikke at bryde reglerne...


så lad da være?
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
LeneP
Posts: 864
Joined: Sun 18. Nov 2007 00:53

Re: Er Agnes alias Ullan alias alle mulige andre navne en troll?

Post by LeneP »

Men en avis ville heller aldrig bryde et billetmrk. - altså skrive et navn i stedet. Så det-t-t

Agnes
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: Er Agnes alias Ullan alias alle mulige andre navne en troll?

Post by Lone Beck »

Agnes wrote:Men en avis ville heller aldrig bryde et billetmrk. - altså skrive et navn i stedet. Så det-t-t

Agnes


En (seriøs) avis ville aldrig nogensinde bringe læserbreve fra folk, der underskriver sig med vekslende navne eller ønsker at være anonyme, Ulla Falcon Nielsen :ide:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
LeneP
Posts: 864
Joined: Sun 18. Nov 2007 00:53

Re: Er Agnes alias Ullan alias alle mulige andre navne en troll?

Post by LeneP »

Nej, en avis vil kende folks identitet, men hvis de først lover at hemmeligholde den, så trykker de den ikke bagefter.

Agnes
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: Er Agnes alias Ullan alias alle mulige andre navne en troll?

Post by Lone Beck »

Agnes wrote:Nej, en avis vil kende folks identitet, men hvis de først lover at hemmeligholde den, så trykker de den ikke bagefter.

Agnes


Som sædvanlig forstår du ingenting, og din manglende viden er direkte skræmmende, når man tager din profession i betragtning :-o

Nu snakker du om sager, hvor avisen får tips/oplysninger fra en kilde, der ønsker at være anonym. Det kan jo ikke sammenlignes med debatindlæg.

Hvis en læser kommer med et læserbrev og beder om at få det indrykket anonymt, skriver vi selvfølgelig ikke hans/hendes navn, men vi bringer heller ikke læserbrevet :ide:

Mht. at bringe folks navne i avisen uden deres samtykke, er det noget vi gør dagligt. Eksempelvis er der ingen, der beder dømte kriminelle om lov til at skrive deres navn i retsreportagen. Det samme gælder, hvis du blander dig i den offentlige debat, f.eks. ved at sende indsigelser til en lokalplan.

Som skrevet andetsteds, ville jeg tiltale dig med dit rette navn, hvis du "kaldte på mig". En forskruet adfærd, du selv har opfundet og fremført her på forummet. Du kunne sådan set bare lade være med at "kalde på mig" - du valgte selv, i lige så høj grad som vi andre vælger at "kalde på dig" :ehj: -Du fik lov at smage lidt af din egen medicin, og du brød dig sjovt nok ikke om den.
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
LeneP
Posts: 864
Joined: Sun 18. Nov 2007 00:53

Re: Er Agnes alias Ullan alias alle mulige andre navne en troll?

Post by LeneP »

Næ, jeg taler om de aviser, der trykker anonyme indlæg - der som oftest skriver, at navnet er redaktionen bekendt. De springer sgu´ da ikke ud dagen efter og trykker navnet.

Agnes
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: Er Agnes alias Ullan alias alle mulige andre navne en troll?

Post by Lone Beck »

Jeg ved ikke hvilke aviser, der gør det. Dem, jeg har arbejdet på kunne i hvert fald ikke drømme om det, og er i det hele taget særdeles varsomme med overhovedet at benytte anonyme kilder - de har lissom et problem med troværdigheden!

Nå - nu ryger du sgu på ignore igen, Agnes.
Det ser ud til at du får lov at blive herinde - det gør mig ondt for dig :hhansen:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
LeneP
Posts: 864
Joined: Sun 18. Nov 2007 00:53

Re: Er Agnes alias Ullan alias alle mulige andre navne en troll?

Post by LeneP »

Hvis der er et problem med at folk er anonyme herinde, så skal I da bare gøre som Politiken - forlange at folk skriver under deres eget navn. Det har I valgt ikke at gøre, så er det noget sært at bryde denne anonymitet fordi magthaverne har set sig gale på een.

I øvrigt:Trusler er jo altid godt - men giver de en grim smag i munden?

Agnes
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Er Agnes alias Ullan alias alle mulige andre navne en troll?

Post by 99E »

Hvis troll = banning er Agnes ikke en troll i mine øjne.
Og jeg tror det bliver svært at finde nogen, jeg vil kalde "troll" så længe jeg VED det kan medføre banning fra Strigler.

Jeg forstår ikke lige hvad Superstriglerne har spist her til aften - banne folk? Fordi de er irriterende og belastende og folk diskuterer med dem selvom det helt åbentlyst ikke giver noget resultat?
Seriøst?
I så fald vil jeg gerne have lov til at komme med en liste over folk, der skal bannes:
aribeth for at skrive rigtig meget om at være gravid og om Max og om quartere.
Mig for at blive ved med at sige at Parelli er godt og for at have svaret i en tråd som Agnes startede.
Katiekat for hele tiden at være enten enig med mig eller vild med katte.
Lone Beck for at blive ved med at skrive om hvor farligt det er at have hestene ude om natten i mørke.
LoneR for at være irriterende.
AnnetteT for at være bedrevidende og sjov og skrive bedre indlæg end jeg - og så for at bage gode kager. Og for at skrive indlæg, der siger det jeg menerm så jeg er nødt til at svare "Jeg er enig med AnnetteT".
Og FarmerAnders for at snyde med indmeldingsåret.
Og Kokjo for at skrive om Shires heeeeele tiden.
Og Lene og hvem det nu ellers er, der fremturer med McLean.
Og Julie T for at hade rollkur og Anky, selvom Anky vinder medaljer.
Og Keppie for at insistere på at heste skal have ordentlig mad og hovpleje.
Og CMN for at insistere på at vi er hestekællinger alle til hobe.
Og Annette Tukær for at prøve at lokke os alle sammen til westernstævne, selvom hun veeeeed vi ikke gør det i westernstævner, og for at lave indlæg om quarters og paints selvom hun VED vi andre ikke giiiider se dem! :lea:
Og jeg er også træt af Heidi's fjordhesteavatar, lad os banne hende...

Arj, seriøst: KAN I ikke se hvor det fører hen?
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Post Reply