Er Agnes alias Ullan alias alle mulige andre navne en troll?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Er Agnes alias Ullan alias alle mulige andre navne en troll?

Post by Ane »

Jeg synes i er virkelig langt ude..

Det gode klare princip om at indlæg skal følge dansk lovgivning er nu skiftet ud med et mudret princip omkring at hvis man irriterer nogen og gør det tit så kan man blive en troll og så må man blive bannet. Hvad er det lige for en glidebane.

Jeg fatter slet ikke hvorfor Agnes irriterer jer så meget.

Nej til banning og nej til at Agnes er en troll.

-Excuses are the nails used to build a house of failure
aribeth

Re: Er Agnes alias Ullan alias alle mulige andre navne en troll?

Post by aribeth »

nå, men det ser ud til vi er stemt ude ... :linski:


Og det er fair nok!


Vi er begge voldsomt irriteret på Agnes, jeg kan selvfølgelig kun tale for mig selv, men ejg synes efterhånden hun fyldte så meget på den negative og kværulerende måde, at jeg anså det som en form for spam i trådene. Måske er betegnelsen troll ikke korrekt, det kan muligvis have været en fejl. Men ejg anså hendes indlæg som spam, og jeg synes at tonen herinde var at Agnes var man træt af.


Men jeg vil gerne indrømme at det nok var en fejl af os, at ville banne trolls og derefter spørge jer om i synes Agnes er en troll.
Det synes I tydeligvis ikke (og i har nok også ret) og det vil jeg gerne acceptere og rette mig efter :-)

Men jeg synes faktisk det er en LILLE smule træls at få at vide at vi er dumme og langt ude og alt det der... jeg forstår det hvis nu vi bare havde handlet FØR vi spurgte jer, og jeg forstår egentlig ikke helt hvorfor vi skal have den hårde medfart når nu vi i virkeligheden lader beslutningen være op til jer. Men det er ok... sådan er det at betale regningen :linski: :-)

NÅ, men ellers vil jeg bare sige fred og blomster og alt det der... jeg synes faktisk det har været fedt nok det her...det har givet nogle interessante og gode reaktioner og det er ejg glad for.


Og jeg vil i øvrigt huske på ignoreknappen... :linski: som sagt før, jeg regner stærkt med at i vågne strigler derude NOK skal informere os om det hvis der bliver skrevet noget "ikke lovligt" og vi ikk elige reagerer på det prompte. :-)



Katrine
LeneP
Posts: 864
Joined: Sun 18. Nov 2007 00:53

Re: Er Agnes alias Ullan alias alle mulige andre navne en troll?

Post by LeneP »

Er Peds trusler lovlige eller er vi ude i noget kapitel 27-noget?

Agnes
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Er Agnes alias Ullan alias alle mulige andre navne en troll?

Post by Ane »

Men jeg synes faktisk det er en LILLE smule træls at få at vide at vi er dumme og langt ude og alt det der


...så glæd dig over at folk taler langt pænere om/til jer end der bliver talt om Agnes..

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: Er Agnes alias Ullan alias alle mulige andre navne en troll?

Post by Lone Beck »

Jeg er også lettere forundret, men pyt nu med det: Agnes er IKKE en troll.
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Er Agnes alias Ullan alias alle mulige andre navne en troll?

Post by Intunia »

Jeg synes sådan set det var meget sødt af superstriglerne at spørge os andre hvad vi mener. For egentlig kunne de jo vælge at være tyranner der bare gør som de føler for.
Og nu lader det sørme til at superstriglerne lytter og handler efter hvad de får fortalt af brugerne. Uha respekt !

Jeg bryder mig dog slet ikke om alt det fnidder med at udlevere det fulde navn, med opfordring til at søge på google osv.
Det er barnligt og plat, og langt under min værdighed at deltage i.

Så lidt ris og lidt ros, life is bittersweet,....
bla bla bla
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Er Agnes alias Ullan alias alle mulige andre navne en troll?

Post by KatieKat »

For en gangs skyld, og nyd det for det sker nok ikke igen lige med det første, vil jeg give Agnes ret. Jeg læste også en klokkeklar trussel fra Ped i det.

Det er fandme dårlig humor det der, hvis det er det det er. Og hvis nogen herinde skriver til en anden brugers arbejdsplads og udgiver sig for at være nogen som helst vil jeg til enhver tid stemme JA til at banne den person.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Er Agnes alias Ullan alias alle mulige andre navne en troll?

Post by KatieKat »

Og noget helt andet så har I, Lone og Katrine, min fulde respekt for at lytte og rette jer efter hvad flertallet ønsker. Tak for det. :mikkel:
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: Er Agnes alias Ullan alias alle mulige andre navne en troll?

Post by Lone Beck »

Lige som det vil være ufint af mig ar skrive sjofle mails til din arbejdsplads, hvor jeg udgiver mig for at være dig.


Det er sgu da ikke en trussel, men en konstatering!

Jeg er i øvrigt helt enig, i at det ville være ufint. (Hvilket ikke skal opfattes som en trussel!!) :hhansen:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Vicks
Posts: 213
Joined: Sun 9. Mar 2008 19:31

Re: Er Agnes alias Ullan alias alle mulige andre navne en troll?

Post by Vicks »

Altså jeg har siddet og funderet lidt over denne tråd. Til dels finder jeg den en anelse frastødende fordi man hænger et andet menneske ud på den måde, og der findes jo altså den her berømte ignorere knap som meget passende kan benyttes hvis man finder Agnes så irriterende.

Omvendt, så ville jeg fandme blive træt af at betale til et forum, holde det kørende og ligge en masse arbejde i det, administrere og så videre, og så er det den her geskæftige lille mokke der bare KUN er ude på at pisse folk - og gerne administratorerne selv - af.
Dét er komplet forståeligt at man ikke længere gider det show, og at der er grænser for hvad man vil finde sig i. Personligt, ville jeg have accepteret fuldt ud at Agnes var blevet smidt ud af forummet Strigler.
Jeg vil ikke selv stemme for, men det er heller ikke mig der ligger arbejdet herinde - jeg høster bare frugten af Superstriglernes arbejde - så det må da alt andet lige være deres afgørelse.

Og så til splittelsen igen - dejligt at vi bliver forhørt - meeeen.... Det er godt nok lige på grænsen til hvad der er acceptabelt i min verden.

Hvad angår tidligere tråd hvor der blev talt om inderkreds, så kunne jeg i min irritation over at MIT forum forsvandt i latterliggørelse og komplot-teorier også have fundet på at sige: "Så du mener at der er en inderkreds? FINT! Hér er din inderkreds!" - og der er godt nok ikke mange mennesker herinde der ikke ville kunne sige det samme tror jeg, hvis de virkelig prøvede at sætte sig ind i følelsen.

Agnes bliver - fedt nok. Hun ryger på ignorér hos mig, for jeg kan ikke overskue hendes forkvaklede flueknepperi.
Post Reply