Er Agnes alias Ullan alias alle mulige andre navne en troll?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Buusser
Posts: 445
Joined: Fri 29. Feb 2008 09:28

Re: Er Agnes alias Ullan alias alle mulige andre navne en troll?

Post by Buusser »

Vicks wrote:Injurier er faktisk også en slags ulovlighed :fy:


Det er det. Og var det noget jeg selv sad og strikkede sammen ud af det blå, så var det en helt anden sag. Men nu er det med udgangspunkt i noget hun selv skriver på et helt offentligt tilgængeligt site. Hvis du kan få noget som helst injurierende ud af mine svar så skal du være så velkommen da :linski:

Jeg kender Peds skrivestil og den forstyrrer normalt ikke mine cirkler og hvis den gjorde så måtte jeg jo komme videre :rat: jeg regner med at hun gerne vil tages alvorligt som den voksne kvinde hun er. Mit svar tager udgangspunkt i at andre måske ikke kender skrivestilen.
Når du skriver hun ikke mener noget med det hun skriver, så kommer jeg til at tænke på engang min knægt på dengang 10 år havde lavet noget skidt. Da var det lige præcist mit forsvar: Han mener ikke noget med det. Nej, og hvis Agnes ved, at det forholder sig sådan, så trækker hun på skuldrene og lader det passere. Gør hun ikke det, tjah så er det jo kun hende der ved hvad hun så har tænkt sig og i realiteten er det ligegyldigt hvad jeg mener og hvordan jeg opfatter det skrevne. Jeg tror nu realistisk set heller ikke at politiet bruger krudt på det her (jo nok på mine såkaldte injurier skal du se :lea: ) de gider knap nok registrere en stjålet knallert.
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: Er Agnes alias Ullan alias alle mulige andre navne en troll?

Post by LoneR »

Det er da skide usmageligt, umodent, latterligt at true med den slags mails - det er da pinligt for enhver, at ens arbejdsgiver ved, at man fraterniserer med sådanne idoter, der kan finde på den slags.
Men det mest pinlige er sgu at Lone pludselig synes det er omtrent ok, bare fordi det er Agnes det går ud over!

Og der må for fanden da være grænser for hvor tåbeligt det er fedt at være, Ped?
Bliv dog lidt voksen for helvede - det der er pubertært.
Og iøvrigt vil jeg give Dorte ret i det hun skriver om dette.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Er Agnes alias Ullan alias alle mulige andre navne en troll?

Post by 99E »

LoneR wrote:Og der må for fanden da være grænser for hvor tåbeligt det er fedt at være, Ped?
Bliv dog lidt voksen for helvede - det der er pubertært.
Og iøvrigt vil jeg give Dorte ret i det hun skriver om dette.

Så er jeg vel nødt til at give dig ret?
IGEN?

Ped, når JEG læser det, du skriver som en slet skjult trussel, handler det om at du er temmeligt ØrkenensSønner-überklam herinde i din skrivning om kropslige funktioner og kønsdele. Og bortset fra at du savner din hund, er de her pubertære begejstringer for at skrige PIIIIIIIK!!!!! det, jeg husker, du har skrevet.
Og det virker ikke helt som om du har fattet at det IKKE er den almindelige omgangstone ude i resten af verden.
Samtidig hakker du ret meget på Agnes - jeg er fristet til at bruge M-ordet, du nærmer dig efterhånden...
De to ting kombineret gør at JEG da sidder og tænker - "Jah, det kunne hun da måske nok godt finde på - hende Ped - og hun ville sikkert synes det er ren spas!".

DERFOR virker det som en trussel - for mig.
Og for MIG ville det være ualmindeligt grænseoverskridende og væmmeligt hvis en eller anden klam klaphat gjorde det, du måske/måske ikke truede med.

(Og ja - Ped, du har været på min mentale ignore-liste længe. Jeg har heller ikke læst "Jeg savner min hund-trådene". Det er muligt jeg derfor har overset alle de kloge, givende, værdifulde indlæg, du OGSå har skrevet...)
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: Er Agnes alias Ullan alias alle mulige andre navne en troll?

Post by Lone Beck »

Men det mest pinlige er sgu at Lone pludselig synes det er omtrent ok, bare fordi det er Agnes det går ud over!


Hvornår fanden har jeg fordømt en "trussel" om morsomheder mod nogen som helst???

Lær da at læse indenad :tommelned:

Kan I klogeåger ikke lige komme med nogle eksempler på at nogen er blevet dømt for trusler, der står skrevet mellem linjerne? Siden I nu er så sikre i jeres sag... :ehj:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Er Agnes alias Ullan alias alle mulige andre navne en troll?

Post by KatieKat »

smukke-ped wrote:Det er en smule kvalmende at i sidder og kværulere og egentlig ved præcis hvad jeg mente da jeg skrev det.....det aner i da ikke en fis om.

Så vidt jeg kan se er der ikke engang nogen der forsøger at fortælle hvad du mener. Vi forsøger at tolke hvad du skriver og om vi kender dig godt nok til at være sikre på at du ikke mener det.

smukke-ped wrote:Og jeg er faktisk fuld af spas....og efter som Ulla ikke kender mig, ja så vil hun blive overrsket over hvad jeg kan finde på.

Problemet, for mig, med den udtalelse er at den kommer som svar på et spørgsmål. Agnes spørger: Ped, kunne du virkelig finde på at udgive dig for at være mig og sende skumle mails til min arbejdsskiver? og du svarer: Du ville blive overrasket over hvad jeg kan finde på.

Jeg kan ellers godt lide dig og har dig ikke på mentalt ignore og bliver heller ikke normalt hverken stødt eller andet af hvad du skriver, men jeg sidder også tilbage her og er usikker på hvad du kan finde på når du skriver sådan. Og jeg kan godt forstå at Agnes gør det samme. Når hun giver udtryk for at hun er utryg ved om du ville gøre den slags og får sådan et svar, så kan jeg godt forstå hvis hun bliver mere utryg. Men det var ikke meningen da du skrev det?

smukke-ped wrote:Nu i er så fint ide på identitetstyveri, når Ulla Falcon Nielsen laver en profil og kalder sig Lone Beck og underskriver sig med lone.....er det så også identitetstyveri?

Nu er det mig der bringer ordet identitetstyveri op. Prøv at gå ind og se i tråden hvor Agnes brokker sig over at Lone har ændret hendes navn. Der skriver jeg også at det forstår jeg godt at hun har gjort for det er ikke så fedt at udgive sig for at være en anden. Om Lone skal melde det til landbetjenten står hende da frit for, ligesom det står Agnes frit for at melde dig. Nu havde Lone bare en mulighed for bare at ændre navnet tilbage og så lade det være ved det.
Desuden synes jeg altså at der er milevid forskel på at lade som om man er en anden på et internetforum og så at skrive til folks arbejdsplads og udgive sig for at være dem.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
LeneP
Posts: 864
Joined: Sun 18. Nov 2007 00:53

Re: Er Agnes alias Ullan alias alle mulige andre navne en troll?

Post by LeneP »

Bare for at have sagsforløbet i orden, så ændrede jeg ret hurtigt lonebeck-navnet til LeneP, hvorefter superstriglerne har låst det på Agnes.

Når jeg et i en kort periode tog lonebeck-navnet var det en reaktion på hendes smiden det hun mener er mit irl-navn på nettet - hvad jeg langt fra mener er ok. Vi har haft diskussionen før i tilfældet Charlie, hvor vist katieKat valgte at slette hans irl-navn og før da en mansemor, der også fik slettet oplysningerne.

Agnes
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Er Agnes alias Ullan alias alle mulige andre navne en troll?

Post by KatieKat »

Nåh ja, men hvis du bare tager det som en joke, så er der vel ingen problemer med at jeg skriver at jeg tolkede det som en trussel. Og at jeg ikke fandt det morsomt.
Hvis du bare tager det som en joke er der vel ingen grund til at forsøge at forsvare det.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
LeaW
Posts: 47
Joined: Sat 3. Oct 2009 13:57

Re: Er Agnes alias Ullan alias alle mulige andre navne en troll?

Post by LeaW »

Jeg er enig med Katiekat, LoneR og 99E. Jeg synes også, Peds bemærkninger kan tolkes som en trussel - og i øvrigt er på et ret usselt niveau :tommelned:

Agnes' opførsel herinde og især hendes brug af øgenavne ift. Lone synes jeg er så latterligt lavt og dumt, at jeg slet ikke gider skrive om det. Men egentlig er det imo unfair, at Peds ene dumme indlæg fylder 2 sider, når man tænker på, hvordan Agnes har opført sig...
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Er Agnes alias Ullan alias alle mulige andre navne en troll?

Post by KatieKat »

Agnes opførsel er der jo skrevet side op og side ned om. Indlæg efter indlæg, tråd efter tråd. Der er vist ikke så meget nyt at komme efter der og alle er vist efterhånden enige om at hun er røvirriterende.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Er Agnes alias Ullan alias alle mulige andre navne en troll?

Post by BeritH »

KatieKat wrote:Agnes opførsel er der jo skrevet side op og side ned om. Indlæg efter indlæg, tråd efter tråd. Der er vist ikke så meget nyt at komme efter der og alle er vist efterhånden enige om at hun er røvirriterende.


Næh......... så var det ikke snart på tide at tie klaphatten ihjel. Det er jo næppe fedt at skrive provokationer, hvis der ikke er nogen reaktion på dem.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
Post Reply