Lad aldrig en hund være alene med et barn

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Lad aldrig en hund være alene med et barn

Post by HHansen »

BeritH wrote:Man klipper sgu da heller ikke pelsen af et dyr bare fordi den så ser sjov ud - eller i min verden gør man ikke!

BeritH


Nøj det er hårdt op ad bakke så, for de dyr der ser latterlige ud helt af sig selv. Den hvide hund her i tråden er i mine øjne grim og latterlig allerede inden den blev malet. Har også set katte og hunde som kalder latteren frem HELT uden klipning eller farvning... Stakkkels dem :ehj:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Lad aldrig en hund være alene med et barn

Post by BeritH »

HHansen wrote:
BeritH wrote:Man klipper sgu da heller ikke pelsen af et dyr bare fordi den så ser sjov ud - eller i min verden gør man ikke!

BeritH


Nøj det er hårdt op ad bakke så, for de dyr der ser latterlige ud helt af sig selv. Den hvide hund her i tråden er i mine øjne grim og latterlig allerede inden den blev malet. Har også set katte og hunde som kalder latteren frem HELT uden klipning eller farvning... Stakkkels dem :ehj:


Det er muligt, men hvis man har et grimt barn (og jo der FINDES grimme børn), så forsøger man sgu da ikke at gøre det endnu grimmere for at gøre ungen til grin vel? Det samme burde vel gælde for dyrene, som man har taget i sin varetægt.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
aribeth

Re: Lad aldrig en hund være alene med et barn

Post by aribeth »

det er nu en gang den last man må lide som dyr her på matriklen... at vi griner af dem nogen gange... nogen gange sætter jeg tape på kattenes mavser... så kan de slet ikke finde ud af at gå... det ser skide skægt ud og vi triller af grin...

Hvem vil donere mine katte nogle psykologtimer?




Katrine
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Lad aldrig en hund være alene med et barn

Post by BeritH »

aribeth wrote:Hvem vil donere mine katte nogle psykologtimer?




Katrine


Spørgsmålet er jo om det kun er kattene, der så trænger til psykolog?

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Lad aldrig en hund være alene med et barn

Post by HHansen »

Orv ja nu jeg husker det.. jeg har engang trukket en nylonstrømpe over hovedet på min hund - hold kæft hvor så den dum ud :viben:

Min veninde havde engang en siameser, deres yndlingsleg var faktisk at katten blev stoppet ned i en nylonstrømpe, hvorefter den rullede rundt indtil den kom ud :viben: Den kom selv rendende når min veninde tog en strømpe - og den fandt sig tålmodigt i at få den trukket på , så den har sikkert syntes det var sjovt.. :hhansen:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
aribeth

Re: Lad aldrig en hund være alene med et barn

Post by aribeth »

bare doner noget til mig også.... jeg er tilsyneladende så sindssyg at jeg kan finde på at putte et stykke tape på min kat og så GRINE af den bagefter!!


Det er ondhed er det!!


Katrine
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Lad aldrig en hund være alene med et barn

Post by BeritH »

aribeth wrote:.... jeg er tilsyneladende så sindssyg at jeg kan finde på at putte et stykke tape på min kat og så GRINE af den bagefter!!


Det er ondhed er det!!


Katrine


Om det er ondskab skal jeg ikke kunne udtale mig om, men dumt og tankeløst, der er det som et minimum.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
aribeth

Re: Lad aldrig en hund være alene med et barn

Post by aribeth »

sjovt er det!


lidt tankevirksomhed skal der nu til :jeanie:

Om det er dumt er vel en subjektiv vurdering :hhansen:


Katten synes klart jeg er åndssvag...



Katrine
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Lad aldrig en hund være alene med et barn

Post by annetteB »

faktisk tror jeg osse godt, at hunde (og andre dyr) kan mærke at folk de kender griner af dem.

Men jeg tror så OSSE at de kan mærke om man griner fordi "Gud, hvor er Fifi egentlig en sød hund, at hun bare har ligget der og været rar mens Bibi tegnede på hende" eller om man griner ondskabsfuldt som i "haha, hvor ser en bullterrier egentlig åndssvag ud - den ligner jo et kryds mellem en haj og en gris...og den er osse hjulbenet"

heldigvis køber folk så sjældent bullterriere vis ikke de synes om haj/grise-looket, så det er nok oftest ikke-bullterrier-elskere der falder om af grin, når sådan en af hundeverdenenes hajer kommer gående i sin rullende sømandsgang med vrangen ud på det venstre øre.
Og der gør det næppe nogen forskel, om den er med eller uden krigsmaling.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
CacaoTraum
Posts: 24
Joined: Fri 17. Oct 2008 20:53

Re: Lad aldrig en hund være alene med et barn

Post by CacaoTraum »

HHansen wrote:Hehe AnnetteT - jeg har da også set billeder der viser at din datter har overtegnet sin HEST :hhansen:
Må vi ikke se dem??? - please!


Image
Med væmli' hilsen Aja...
ich bin kein Klugscheisser ich weiß es wirklich besser!
Post Reply