Nytårsfortsætter. Har I et?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Nytårsfortsætter. Har I et?

Post by Frieser9460 »

Hm... nøh... ingen nytårsforsætter her... ikke endnu, i hvert fald. :ehh:

Men det kan være, der dukker noget op lige pludselig... indtil videre skal jeg bare nyde 2010 og håbe på, det bliver et lidt bedre år med lidt mere overskud på alle fronter, end 2009 har været. :-)
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
CMN
Posts: 380
Joined: Thu 13. Aug 2009 20:51

Re: Nytårsfortsætter. Har I et?

Post by CMN »

Ja at blive lidt smallere og ride noget mere! :jeanie:
MH Conny
Ensporethed fører vel kun til enden af den første blinde vej.
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Nytårsfortsætter. Har I et?

Post by Frieser9460 »

CMN wrote:Ja at blive lidt smallere og ride noget mere! :jeanie:
MH Conny


Okay, den vil jeg faktisk også godt være med på, Conny! :hhansen:

Skal bare lige have skaffet mig et ridedyr (har jo kun føller og krudtmuler). :linski:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Nytårsfortsætter. Har I et?

Post by misssophie »

Rumle: du har været igennem et hårdt år,- jeg krydser fingre for at dit 2010 bliver meget bedre!

mine fortsætter:
at tilride (gen-tilride) madammen i løbet af forår/sommer
at få noget mere ro på,- vi har ligget vandret dette år som var vores første år på gården.
Misssophie
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Nytårsfortsætter. Har I et?

Post by CXEC »

Lad mig komme med et citat fra en af mine foretrukne filmvidenskabs undervidere Annette Wernblad:

Mange begynder et nyt år med at lave ambitiøse nytårsforsætter. Jeg har aldrig brudt mig om nytårsforsætter, og typisk glemmer man alt om dem igen et par uger senere - sikkert fordi nytårsforsætter er baseret på idéen om, at der er noget galt med os, og at vi skal lave om på os selv.

Personligt er jeg stor tilhænger at nytårsønsker i stedet. Disse er nemlig baseret på idéen om, at vi har lov til at ønske os alt, hvad vi vil, og at vi fortjener at få vores ønsker opfyldt.


Jeg er helt enig med Annette og agter naturligvis at formulere mine nytårsønsker for 2010!
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
FruTusse
Posts: 1514
Joined: Mon 4. Aug 2008 12:14

Re: Nytårsfortsætter. Har I et?

Post by FruTusse »

Céleste wrote:Lad mig komme med et citat fra en af mine foretrukne filmvidenskabs undervidere Annette Wernblad:

Mange begynder et nyt år med at lave ambitiøse nytårsforsætter. Jeg har aldrig brudt mig om nytårsforsætter, og typisk glemmer man alt om dem igen et par uger senere - sikkert fordi nytårsforsætter er baseret på idéen om, at der er noget galt med os, og at vi skal lave om på os selv.

Personligt er jeg stor tilhænger at nytårsønsker i stedet. Disse er nemlig baseret på idéen om, at vi har lov til at ønske os alt, hvad vi vil, og at vi fortjener at få vores ønsker opfyldt.



Jeg tilslutter mig dette og ønsker mig at 2010 bliver et bedre år end de to foregående, som mildt sagt ikke har været til min fordel, tværtimod.

Nu lægger jeg ud i det nye år med at have tilmeldt mig den første undervisningstime på søndag :jeanie: :jeanie: , og det håber jeg så bliver toneangivende for det kommende år 2010! :heidio:
Danske oldenborgheste kan og vil
- og jeg har en stjerne af slagsen!
aribeth

Re: Nytårsfortsætter. Har I et?

Post by aribeth »

ingen nytårsforsætter tror jeg...


Jovist starter vi et nyt år... men jeg har aldrig set det der med starten på et nyt år som en renvisket tavle... altså... livet fortsætter jo som det altid har gjort...


Katrine
PiaK

Re: Nytårsfortsætter. Har I et?

Post by PiaK »

Ingen forsætter her heller... bare nyde at være til så meget som muligt. :-)

Dit år har været slemt Rumle! Jeg håber for dig det næste bliver SÅ meget lettere.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Nytårsfortsætter. Har I et?

Post by Godzilla »

Så mit nytårsfortsæt er : NU HANDLER LIVET OM MIG!! Jeg skal blive mere bevidst om, hvad JEG vil og har lyst til, og hvad som gør MIG glad!



Det lyder som en tiltrængt plan. :askepot: Jeg håber du får en rigtig hyggelig bolig til DIG.

Jeg har ikke nytårsfortsætter, men temaer. Hvert år finder jeg et vigtigt tema som jeg så går og "nusser" med hele året. Et af mine temaer kom til at vare i 5 år! :hhansen:

Mit tema for 2010 er at få indrettet mig bedre ifht til mine behov. Det går mere og mere op for mig hvor meget det skide ADHD har smadret for mig undervejs, så der skal findes på strategier for hvordan jeg kan kompensere bedre for det. Struktur osv. Jeg er dødtræt, også bogstaveligt talt, af at være så stresset (kronisk indre stress) og jeg kan mærke at det efterhånden går for meget ud over helbredet også.

Nu har jeg så en ny vinkel at se problemerne fra. :askepot:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Nytårsfortsætter. Har I et?

Post by Ane »

jeg vil gerne bare fortsætte hvor jeg slipper 2009.. og løbe den halvmarathon i maj i en god tid :jeanie:

-Excuses are the nails used to build a house of failure
Post Reply