50 % af danske mænd ER jo vilde med købesex!!!!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
CMN
Posts: 380
Joined: Thu 13. Aug 2009 20:51

50 % af danske mænd ER jo vilde med købesex!!!!

Post by CMN »

Ihvertfald, hvis de læser Ekstrabladet! :lea:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ ... 281039.ece

MH Conny :loneb:
Ensporethed fører vel kun til enden af den første blinde vej.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: 50 % af danske mænd ER jo vilde med købesex!!!!

Post by Lone Beck »

50 procent af EkstraBladets mandlige læsere er vilde med købesex, står der nu... :lea:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: 50 % af danske mænd ER jo vilde med købesex!!!!

Post by misssophie »

-nu er der jo langt fra at have prøvet købesex engang,- til at være vild med det og bruge det på fast basis.

procentsatserne er noget forskellige, hvilket jo også kan læses i "undersøgelsen"
Misssophie
User avatar
CMN
Posts: 380
Joined: Thu 13. Aug 2009 20:51

Re: 50 % af danske mænd ER jo vilde med købesex!!!!

Post by CMN »

Det må da være en temmelig valid undersøgelse, for en lille uges tid siden kunne man i DR update høre om en engelsk undersøgelse baseret på adspørgelse af 1182 engelske kvinder mellem 18 og 83 år, der fuldstændigt fejede af bordet, at kvinder har et G punkt.
Undersøgelsen skulle være foretaget af et eller andet universitet, hvilket skulle borge for kvaliteten.
Det halve af dem havde nemlig aldrig opdaget det (G- punktet), så speakeren kunne triumferende forkynde, at nu var den endegyldige sandhed på bordet.

Så konklussionen må da være, at en undersøgelse baseret på over 5000 mænd reelt er temmeligt godt underbygget videnskabeligt. :jeanie:

MH Conny :loneb:


Lone jeg skrev da også: "Hvis de læser Ekstra Bladet!"
Ensporethed fører vel kun til enden af den første blinde vej.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: 50 % af danske mænd ER jo vilde med købesex!!!!

Post by Lone Beck »

Så konklussionen må da være, at en undersøgelse baseret på over 5000 mænd reelt er temmeligt godt underbygget videnskabeligt. :jeanie:


Nej, det er helt forkert.
Statistisk troværdighed bygger på at undersøgelsen laves med et REPRÆSENTATIVT udsnit af befolkningen. Et tilfældigt antal mænd, der udelukkende er "udvalgt" udfra at de læser eb.dk, er ikke repræsentativt :ide:

Har I læst artiklen?

EB lægger ud med at oplyse om resultatet af deres egen "undersøgelse" og fortsætter derefter med at punktere den og i stedet fortælle om en rigtig undersøgelse, som blev lavet for relativt kort tid siden. Det var dén, der viste at 100.000 danske mænd står for størstedelen af besøgene hos de prostituerede, samt at ca. 10 procent af de danske mænd har besøgt en prostitueret mindst én gang i deres liv. Og dét svarer ret godt til hvad tilsvarende (rigtige) undersøgelser i andre vestlige lande viser.

Læs den lige igen: Det er helt tydeligt at EkstraBladet ikke selv tager det for gode varer. Vi har også sådan en afstemningsfidus på vores (Nordjyskes) hjemmeside, og det er ren underholdning. Man kan godt skrive en artikel om svarene, men man bør altid påpege, at undersøgelsen IKKE er repræsentativ og dermed ikke fem flade øre værd :hhansen:

Egentlig mærkeligt at ingen skriver historien om hvor en stor del af de danske mænd i fast forhold, der besøger prostituerede. Det er jo dét, vi vil vide :lol:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: 50 % af danske mænd ER jo vilde med købesex!!!!

Post by Lone Beck »

Nu har jeg lige kigget lidt på tallene. Ifølge Danmarks Statistik er der 1.330.478 mænd i Danmark, der er gift/samlevende. Selv hvis vi forudsætter, at samtlige de 100.000 danske mænd, der går til luder i ny og næ, er gift/samlevende, udgør det kun 7,5 procent af de gifte/samlevende mænd. Det vil altså sige at mere end 9 ud af 10 gifte/samlevende mænd IKKE render på bordel.

Sandsynligvis er det snarere det halve - dvs. 3-4 procent af de gifte/samlevende, vil jeg gætte på eftersom nogle af de mænd, der ikke har en partner sgu da må have et behov de får opfyldt hos de prostituerede :ide:

Risikoen for at vores mænd får sig noget gratis udenomsægteskabeligt er sgu nok betragteligt større :hhansen:

PS: Nu håber jeg da, jeg husker procentregningens mysterier rigtigt :anonym:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
CMN
Posts: 380
Joined: Thu 13. Aug 2009 20:51

Re: 50 % af danske mænd ER jo vilde med købesex!!!!

Post by CMN »

Om jeg har læst artiklen??????
Er du da sindsyg? Jeg turde sgu da ikke bringe den frem igen uden at vide hvad der stod i artiklen. Men ja du har ret det forholder sig som du skriver.
Og selvfølgelig er undersøgeøgelsen ikke seriøs (måske), men lederen af den anden undersøgelse tager dog alligevel det forbehold, at emnet er tabu og at det ikke kan forventes at alle svarer ærligt. :viben:

Hvor mange af Jeres mænd læser/holder Ekstra Bladet? - Måske på arbejdspladsen????

MH Conny
Ensporethed fører vel kun til enden af den første blinde vej.
aribeth

Re: 50 % af danske mænd ER jo vilde med købesex!!!!

Post by aribeth »

Hvor mange af Jeres mænd læser/holder Ekstra Bladet? - Måske på arbejdspladsen????


Min gør ikke, heller ikke på arbejdspladsen... i øvrigt har han ikke tid til at sidde og læse avis...

Hvad med din? Holder han EB/render til luder?


Katrine
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: 50 % af danske mænd ER jo vilde med købesex!!!!

Post by misssophie »

min læser ikke EB, heller ikke på jobbet.

betyder det så at han ikke er vild med købesex???

:ehh: :ehh: :ehh:
Misssophie
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: 50 % af danske mænd ER jo vilde med købesex!!!!

Post by KatieKat »

Godt man ikke er gift mere. Så er man ligesom ude over det problem. Nu kan en anden bøvle med det.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Post Reply