Dagens status!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
SuttiMusen
Posts: 113
Joined: Fri 10. Jul 2009 14:18

Re: Dagens status!

Post by SuttiMusen »

Nej. Afhentning ved mig betyder ikke at jeg gider at køre varerne til Høje Taastrup st. -poogift
Damn you!
Er helt vild med Netto!
User avatar
SuttiMusen
Posts: 113
Joined: Fri 10. Jul 2009 14:18

Re: Dagens status!

Post by SuttiMusen »

Hvor er du flink Ped :hhansen: Hjørring er også lige om hjørnet for mig. Ingen problemer der :hhansen:

Ej. De spørger om jeg vil levere 20kg kattegrus + bakke i Ishøj. Nej, det vil jeg ikke
Så byder de lidt mindre end prisen, hvis de henter her ved mig. Det er ok med mig, men så spørger de dælme om jeg ikke vil levere det på Høje Taastrup st... ØH NEJ! Det er jo ikke hjemme ved mig
Er helt vild med Netto!
User avatar
SuttiMusen
Posts: 113
Joined: Fri 10. Jul 2009 14:18

Re: Dagens status!

Post by SuttiMusen »

Nogen købere er bare for mærkelige! -cookie
Er helt vild med Netto!
User avatar
SuttiMusen
Posts: 113
Joined: Fri 10. Jul 2009 14:18

Re: Dagens status!

Post by SuttiMusen »

Jeg spiller sims :D
Er helt vild med Netto!
User avatar
SuttiMusen
Posts: 113
Joined: Fri 10. Jul 2009 14:18

Re: Dagens status!

Post by SuttiMusen »

Sims virker ikke, så nu vil jeg trøstespise Knoppers
Er helt vild med Netto!
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Dagens status!

Post by Ane »

Da jeg var i fakta var der en dame der lugtede rimeligt stramt af en blanding mellem nervøsitetssved og makrel i tomat :avav:

-Excuses are the nails used to build a house of failure
sinesmølf
Posts: 1436
Joined: Fri 1. Sep 2006 23:48

Re: Dagens status!

Post by sinesmølf »

her køre jeg på danskvand, tyrkisk peber og arrigskab. Imorgen skal vi holde føldesdag for Søren, mine forældre kommer til brunch. Så skal jeg læse, læse, spise boller med slik, læse, læse sende mand til øveaften, lave aftens mad, putte, læse læse, læse. Jeg ville ønske jeg bare skulle hygge med famillien

jeg gider ikke læse mere til eksamen, godt det er overstået på onsdag.
hilsen sine

:sine: Tilbage i b
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Dagens status!

Post by Annemaja »

Føj for en ulykke Ped.... klammo tanke :opkast:

Har idag været på turne i Jylland for at se på quartere. Har set mange og dejlige .... og en ekstra dejlig :-)
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
aribeth

Re: Dagens status!

Post by aribeth »

ej hvor har du været henne MBN!?
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Dagens status!

Post by Annemaja »

Tja...først var vi på Fyn og se på en vallak. Derefter kørte vi til Østbirk for at se hos en avler, der havde en del, dog mest utilredne ungdyr. Og så landede vi sidst på eftermiddagen hos Helle Kristensen v. Viborg. Og jeg mødte Frederik - kan ikke lige huske hans lange Amerikanske Stamtavlenavn - og alle hendes andre heste. Køber jeg sådan en fætter, bliver det med ret stor sikkerhed hos hende, for de har det liv og får den opvækst og omsorg der grundlæggende gør en god, glad og tillidsfuld hest, det er nemt at arbejde med. Samtlige heste rolige i stalden, imødekommende nussehoveder med nysgerrighed og tilbringer iøvrigt det meste af døgnet på hendes fantastiske kuperede naturskønne kæmpe folde. De kom ind og fik mad da vi var der - og selv hendes avlshingst har det dejligste temperament.

Frederik har sat sig sig fast må jeg sige, har bare lyst at dampe til Viborg lige om lidt for at se til ham igen. Han er her - ret overvægtig fordi han er redet ganske lidt de sidste par år - han er 6 eller 7 år, 157 cm..... og jeg fik det der sug i maven straks jeg så ham - og det er IKKE gået væk efter en nats søvn - tværtimod ..... :minna:


Image
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
Post Reply