Jeg er blank! Madtråd!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Illum
Posts: 218
Joined: Thu 9. Jun 2011 16:42

Jeg er blank! Madtråd!

Post by Illum »

Noget med kalv..

Måske er Pia bare ligeglad, og lykkelig ?
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Jeg er blank! Madtråd!

Post by Pia »

Illum wrote:
Måske er Pia bare ligeglad, og lykkelig ?


pretty much the story...


I aften står den på hjemmelavet pizza (som før nævnt), Strangefield og husbond kommer og spiser med :askepot:
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Jeg er blank! Madtråd!

Post by Stimata Doamna »

Vi skal vist ikke have noget at spise i aften - og heller ikke noget champagne. Vi skal køre hjem. Hele vejen hjem :traet:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Jeg er blank! Madtråd!

Post by Stimata Doamna »

HHansen wrote:Jeg synes ellers at Lena skal bannes for at snakke om rådyrfilet! :wow: :brok:


Det kunne faktisk godt være undtagelsen fra reglen :hhansen:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Jeg er blank! Madtråd!

Post by KatieKat »

Kæft jeg får mere og mere lyst til ikke at overdrage det her forum, men bare stemme for at lukke.

Anyway. Der er jo ikke den store chance for at nogen bliver censureret eller bannet. Mon ikke jeg så havde smidt Pia ud for længe siden.

Det jeg tillader mig at undre mig over er behovet for at udstille sin lykke på et forum der er ejet af exkonen, på hvis bekostning lykken er vundet. Det virker flabet og provokerende på mig.

Og så vil jeg gerne lige høre hvor lang tid man har ret til at føle sig forurettet og røvrendt? Er der sådan en officiel tidsramme? Bliver den længere hvis man ikke får fred til at komme videre men i stedet glor på den lykke hver dag? Og er det overhovedet muligt at komme helt videre før huset er solgt og alt er afsluttet?
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Buusser
Posts: 445
Joined: Fri 29. Feb 2008 09:28

Re: Jeg er blank! Madtråd!

Post by Buusser »

Du bliver først helt fri når huset er solgt og det hele er afklaret.

Men! Jeg tror da nok, at var jeg sluppet af med sådan en mand og veninde, så ville jeg være uendelig lettet over, at være fri for dem og glad for at fremtiden venter med andre muligheder. Jeg ville nok bære sætte Pia på kost-knap og så var den pot ude. :gusse:

Du har jo fået en ny tilværelse med en lækker krop og kan gå andre veje. Jeg er helt sikker på, at der er andre og bedre mænd til dig derude.
:slik:

Kan der ikke lægges et foto ind af ham Anders? Han må da være et usandsynligt lækkert skår a la Clooney siden alle høns sukker efter ham selvom han er en utro skiderik.
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Jeg er blank! Madtråd!

Post by KatieKat »

Jeg er sådan set glad for at være sluppet af med ham... og hende også. Det betyder bare ikke at det ikke gør ondt at blive svigtet af to mennesker man stolede på. Før alt det her var Anders jo, om ikke mit livs kærlighed, så i hvert fald min bedste ven og livsledsager. Pia var en veninde jeg var glad for, stolede på og betroede mig til.

Så ja, det gør ondt, selvom jeg ikke vågner op hver morgen og ønsker mig Anders tilbage. Og det provokerer mig af helvede til at jeg får små stikpiller om dem hver gang jeg åbner strigler.

Det er en af årsagerne til at jeg ikke har lyst til at være superstrigle mere. Jeg kan virkelig ikke se hvorfor jeg skulle bruge tid, kræfter og penge på at køre et forum videre for at det skal bruges til at gøre mig ondt.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Illum
Posts: 218
Joined: Thu 9. Jun 2011 16:42

Kost knappen

Post by Illum »

Kan bruges så man slipper for simpelheder..
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Jeg er blank! Madtråd!

Post by aribeth »

Folk må jo mene det de vil om det jeg skriver... ligesom jeg må mene det jeg vel... det er vi vist alle enige om :linski: Jeg kan ikke rigtig sige så meget til det folk har skrevet... jeg har undret mig. Pia har svaret, hun er ligeglad og lykkelig. Det er ok for mig! Jeg er da glad for hun er lykkelig! (sådan helt oprigtigt talt!!) andet ville sgu da være synd og skam! :hhansen:

Så må i altså lige forklare den der kost-knap! jeg går ud fra I mener ignorer-knappen? Hvor kommer det der kost fra?

@ Busser... der er vel ingen grund til at lægge billeder ud af Anders Clooney :plop: og på den måde friste svage sjæle! :hhansen:
Raxacoricofallapatorius
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Jeg er blank! Madtråd!

Post by aribeth »

ok Ped... jeg forstår ikke lige hvorfor JEG skulle have issues med hvad du skriver om Pia og Anders? men jeg synes egentlig ikke der er grund til at fortælle grimme og lede ting om folk?!
Raxacoricofallapatorius
Post Reply