Jeg ønsker mig:

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Jeg ønsker mig:

Post by HeidiO »

Jeg ønsker mig sådan et http://www.finesda.dk/page432.aspx
Manden synes jeg er gal - men det kunne da være fantastisk :fuld:
Heidi
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Jeg ønsker mig:

Post by Ane »

WhOOOOOt!!

Vi har jo netop så stort et bedeværelse...


Du er fandme en dårlig ateist :jeanie: :jeanie:

-Excuses are the nails used to build a house of failure
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Jeg ønsker mig:

Post by Pia »

Totalt bustet dér!

(Og sær religion?!)
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Jeg ønsker mig:

Post by HHansen »

Måske skulle der også have stået bedekar??
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Jeg ønsker mig:

Post by Pia »

Det bliver værre og værre!

Føj!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Jeg ønsker mig:

Post by HHansen »

Forresten ønsker jeg mig også den her:

Image

Hvilket er sært for jeg er ikke rigtig til sådan noget dimseri... men de her er så flotte!
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Jeg ønsker mig:

Post by Ane »

jeg vil gerne have sådan en boma her

Image

kombineret grill og ildsted efter sydafrikansk forskrift, men det må nok vente til vi flytter på landet :linski:

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Jeg ønsker mig:

Post by aribeth »

ARGH!!!!!!!!!!!! :mur: :mur: :mur: :mur:

Nej nej nej... det var det ry som glødende atajst der røg der!

CRAP! :hhansen:
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Jeg ønsker mig:

Post by Gry »

Hvis penge absolut ikke var en del af ligningen så var der et par møbler jeg super gerne ville have :)

http://www.ide.dk/produkt+indbakke/110/ ... en+1521223

Den her sofa ville jeg gerne have - mine egne er ved at falde fra hinanden. Og ja...jeg har altid drømt om en sofa med chaiselong...mystisk nok :)

Og så ville jeg gerne have den her

http://www.slitage.dk/images/Verf240.jpg - til mine bøger. Jeg er træt af at de er gemt væk i et skab. og så kunne jeg endelig smide mit computerbord ud, som ikke bliver brugt til noget :)

http://www.erling-christensen-moebler.d ... rskab.aspx

og så ville jeg have det der skab - med lys i. For jeg har samlet mange krystaller og sten gennem livet der pt. er gemt væk i skåle fordi jeg fik kat, og de blev brugt som alternativt legetøj :ehj:

Og hvis vi virkelig skal flotte os, så ville jeg have en tempur elevationsseng :elsk:

Den ultimative drømmeting jeg dog ville anskaffe mig, hvis penge absolut ikke var en del af ligningen har jeg intet billede af. Drømmen er at få en kæmpe grund på amager. Gerne i nærheden af amager strandpark, men ikke nødvendigvis helt ned til vandet. Huset der skulle bygges skulle være et 2-familiers hus i enkelt plan, med opdelt have, og så skulle min mor bor i den ene del, og jeg skulle bo i den anden del :)

Min drøm har siden helt lille altid været at bo sammen med min mor til den dag hun gik bort, og det er det stadig - men med privatlivets fred :) og misserne skal jo heller ikke gå sammen. Jeg ville gerne have træhus, for at det skal "lugte" af natur, og med moderne design så der er store lyse vinduer - og jeg er en rigtig vandhund så i nærheden af stranden ville være ultimativt for mig.

Hvis jeg havde ovenstående ting, så tror jeg helt ærligt ikke der var mere mit hjerte kunne begære. Ud over nye bøger og nye film og nyt tøj der der kom noget man var helt tosset med. Jeg er ikke så meget til rejser, og jeg gider ikke en pool selv.

jo en hængekøje ville jeg gerne have også. og en solstol :) ja det er vel nogle ret små og kedelige drømme jeg har *Gg*
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Jeg ønsker mig:

Post by Annemaja »

Ønsker mig bare at beholde den lille fantastiske hund jeg allerede har - fordi det er så utroligt at jeg er så heldig at have ham :elsk:


Image

Og ønsker mig så meget at mine kære mennesker og dyr vil holde sig sunde og raske.

Skrammel: ønsker jeg mig ikke.
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
Post Reply