Jeg leder efter nyt kattegrus

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Jeg leder efter nyt kattegrus

Post by BeritH »

Personligt har jeg nu heller ikke tænkt mig at sulte mine dyr fordi folk i Afrika sulter. Two wrongs don't make a right. Og jeg synes ikke det er mere rigtigt at dyr sulter end at mennesker gør det.

Men derudover så giver jeg gerne et bidrag til Somalia og Kenya, hvilket dog ikke ville være nødvendigt, hvis vi åbnede EU's overskudslagre.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
Malouhsen
Posts: 64
Joined: Thu 1. Apr 2010 16:35

Re: Jeg leder efter nyt kattegrus

Post by Malouhsen »

Min mor bruger sådan noget granulat.

Hvidt kattegrus med blå grus i også.. Hun køber det i dyrehandlen i amagercenteret, men det kan også fåes i Føtex en gang imellem fx.
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Jeg leder efter nyt kattegrus

Post by Frieser9460 »

Ud fra, hvad du umiddelbart har skrevet og stiller af krav til kattegrus, kan du sikkert ikke bruge det, men her i huset sværger vi 110% til Extreme Classic. Det er dyrt, men det er effektivt. :jeanie:

Det er et meget fint grus, som kan fås både med og uden babypudderduft (jeg bruger det MED duft, da jeg synes, det holder kattelugten bedre væk, end uden), og det klumper helt eminent. Hvis grusset skiftes helt ud, og bakkerne gøres rene et par gange om måneden, og man ellers blot tømmer klumper én gang om dagen, kan man slet ikke lugte, der er katte i huset. :jeanie:

Og vi har p.t. 13 katte i huset (vores 5 egne og 8 hitter) og 4 store kattebakker. :linski:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Jeg leder efter nyt kattegrus

Post by Gry »

ja jeg kan desværre ikke give jer update på om majsgruset var et hit, for jeg venter lidt på det endnu. det er i restlager halløj så jeg ved ikke lige hvornår jeg får det. men hvis folk er interesserede skal jeg nok give evaluering efter det er kommet i bakken? :)
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
Post Reply