2300 for et par gummiridestøvler!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: 2300 for et par gummiridestøvler!

Post by aribeth »

nå også dig :hhansen:
Raxacoricofallapatorius
User avatar
HelleK
Posts: 266
Joined: Sun 9. Aug 2009 14:35

Re: 2300 for et par gummiridestøvler!

Post by HelleK »

Jeg synes det er smart, hvis ride-looket blir moderne...

Så behøver jeg ikke slæbe skiftetøj og sko med på job hver dag.....Så kan jeg bare tage hele lortet på fra morgenstunden og så er jeg i tilgift moderne for første gang i ca 30 år.... DET er fandeme da smart !!!!! :viben:
Det er det du øver dig mest på, du bliver bedst til
********
You can't buy happiness, but you can buy horses...and that's pretty damn close
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: 2300 for et par gummiridestøvler!

Post by Lena »

HelleK wrote:Jeg synes det er smart, hvis ride-looket blir moderne...

Så behøver jeg ikke slæbe skiftetøj og sko med på job hver dag.....Så kan jeg bare tage hele lortet på fra morgenstunden og så er jeg i tilgift moderne for første gang i ca 30 år.... DET er fandeme da smart !!!!! :viben:



Jeg er ikke sikker på at duften af hest er lige så moderne............ Det synes jeg at kunne se på mine kolleger når jeg kommer på job direkte fra stalden........ :viben: Godt vi har bad til rådighed.......... :jeanie:
User avatar
HelleK
Posts: 266
Joined: Sun 9. Aug 2009 14:35

Re: 2300 for et par gummiridestøvler!

Post by HelleK »

Det er jeg slet ikke så sikker på....

der er da et firma som har lavet en serie parfumer som hedder CLEAN... duftene er varianter som " clean cotton", " varm cotton".." fresh laundry" etc

Måske har de bare ikke indset endnu at der er et marked for " våd hund" " varm hest " etc ???? Man ved det ikke..... :viben: :viben:

Om ik andet gir det da arbejdsro på kontoret :hhansen:
Det er det du øver dig mest på, du bliver bedst til
********
You can't buy happiness, but you can buy horses...and that's pretty damn close
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: 2300 for et par gummiridestøvler!

Post by Lena »

smukke-ped wrote:Jeg ville gerne nyde duften af hest.... :peg:


Ja, jeg elsker også duften af hest............. men det hjælper ikke når kollegerne synes at jeg lugter af hest. :hhansen:
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: 2300 for et par gummiridestøvler!

Post by udlandet »

Fatter ikke det med de gummistövler. Ja, jeg elsker mine gummistövler, i regnvejr altså. Men jeg har i den store stad i går, sol og ikke en sky på himlen. Tror at 50 % af alle de kvinlige http://go.tv2.dk/articlestil/id-4442385 ... ecyklister havde gummistövler på, det er da ikke sundt for födderne. Men alt for at ligne Mary :opkast:
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: 2300 for et par gummiridestøvler!

Post by Godzilla »

smukke-ped wrote:Det er som om at modeindustrien tror at de fleste kvinder er dumme....og dem der ikke er dumme, de ville ønske de havde råd til at være dumme.

Så kunne de også gå i grimme støvler.

Resten kører en tur i Harald Skrald og køber et par billige til 299.


Det er sgu da lidt klammo.....at alt kan præsenteres i morgen tv som noget "vi" skal have og stræbe efter....fordi det er smart eller noget, eller fordi nogen siger det.


Så prøv at læse magasinet "Costume" eller lignende blade som tror, at de henvender sig til en befolkning af kvinder med en IQ på niveau med indlånsrenten! Det er mageløst indskrænket og endda uopfindsomt, og dertil dyrt!? :viben:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: 2300 for et par gummiridestøvler!

Post by Anja »

Jeg bliver ringet op af telefonsælgere fra div. modemagasiner fra tid til anden.

De starter som regel med en latterlig intro om at jeg er blevet udpeget som stjerneeksempel gennem grundig markedsundersøgelse bla bla bla...

Plejer at sige at deres undersøgelse har fejlet og at det bestemt ikke kunne interessere mig mindre at læse om denne måneds faschion og at jeg iøvrigt synes at den slags magasiner er så dårligt skrevet at det næppe kan stimulere hjernen nok til at bremse demens i det lange løb.

Eller noget :lea:
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: 2300 for et par gummiridestøvler!

Post by BeritH »

Ok, jeg må så indrømme at jeg godt kan finde på at kigge i den type blade for at finde inspiration. Jeg kigger dog kun på billederne, for teksten er ubrugelig.

Jeg synes så langt fra, at de gummistøvler ligner dem fra Harald Nyborg, som mest af alt ligner noget der er lavet af smeltede bildæk. Om jeg ville give 2300 kr. for dem er nok tvivlsomt, men faktisk synes jeg de er ret flotte af et par gummistøvler at være.
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
Natascha
Posts: 41
Joined: Fri 24. Jun 2011 22:49

Re: 2300 for et par gummiridestøvler!

Post by Natascha »

Jamen hvem vil dog ikke hellere end gerne give 2300 kr for en ordentlig omgang fodsvamp.
Post Reply