Morgenmad!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Morgenmad!

Post by HHansen »

Jeg kan ikke spise noget overhovedet lige når jeg vågner. Men 1-2 timer senere er jeg SULTEN og kan spise hvad som helst. En god bøf ville jeg ikke gå af vejen for. Har iøvrigt lige læst at kvinder bliver deprimerede hvis de ikke får rødt kød 4 gange om ugen!! Det holder bare SÅ meget... jeg må have flere bøffer!!! :aribeth:

Til zoombie apocalypsen eller hvad det nu var der skulle komme - har jeg på min venstre side min dræberhund (stræberhund er måske mere korrekt :hhansen: ) alternativt er der en dåsecola på bordet, en bærbar som ikke er min, samt en køkkenrulleholder af metal.
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Morgenmad!

Post by Annemaja »

Sjovt så forskellige vi er mht. morgenmad :hhansen:

Jeg kan intet spise før jeg har været vågen 1 time.....efter 2 timer er jeg SULTEN! Men kød osv kan jeg på ingen måde morgen....

Er dog blevet vant til at spise snittet grønt, lidt ost, nødder og eller frugt på vej til jobbet - kæresten er sød til at sørge for sådan en anretning til mig inden jeg begiver mig de 130 km fra ham til jobbet....og jeg får det faktisk spist og drikker kaffe til om morgenen mens jeg er på farten :-) Han har en ide om at jeg SKAL have noget at spise undervejs..... og sjovt nok ryger det ned :-) Plejer at spise med kollegerne på jobbet omkring kl 9 - men så spiser jeg bare det mindre der :-)

Spiser iøvrigt generelt kun lidt kød....
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: Morgenmad!

Post by MinnaN »

Morgenmad kan være hvadsomhelst. Bacon og scrambled eggs. Rest af røde bøffer med kold rødvinssovs eller bearnaise. Flæskesteg, leverpostej, rugbrød, frugt, grønt. Det er lige meget, det kan sagtens ryge ned. Jeg er ikke kræsen med min morgenmad. Masser af protein, hvis det ikke var fordi jeg blir forstoppet af rødt kød og svinekød. Pænt irriterende. :skoer: :-?

Men hvis morgenmad skal være morgenmadsmorgenmad, så hedder det en kopfuld havregryn med mælk og sukker. Til rejsen på arbejdet skal der kværnes et bodum krus kaffe og en håndfuld nødder. Så kan jeg holde mig til kl 10.15. Jeg spiser morgenmad kl 5.30 senest. Nødder og kaffe blir kværnet omkring kl 7.
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Morgenmad!

Post by stardancer »

Jeg spiser hvad som helst til morgenmad, ofte spiser jeg min frokost = rester fra aftensmaden, til morgenmad når sønnen er fulgt i skole. Og bæller gerne cola lige fra morgenstunden også hvis vi har noget :hhansen:

Og mit weapon of choice? Tjah der står flg. til venstre for mig på min rumdeler;

Printer/scanner/kopimaskine, en lanterne, sønnens postkasse-sparebøsse, en tube glocusol creme, kattenes gummistrigle, en flaske lotion, en stak bøger, en kasse juledekodimser, hullemaskineen gammel fjernbetjening, et gamepad, benvarmere og 2 nye køjer til mine tamrotter....

- så mon ikke jeg i hvert fald kan holde zombierne på afstand lidt tid :skoer:
/Sofie
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Morgenmad!

Post by MetteboDeluxe »

Skingur wrote:jeg vil godt dele mette - udover hårbørsten står der også en kaffekop, en mini-mus (computermus altså) og et lille rødt youghurtbæger.... hvad vil du helst have? Jeg har lagt beslag på hårbørsten. Det er sådan een der niver, så jeg tænker den er god at blatte zombier med....


Tak for tilbuddet :elsk: Hvis du ikke har noget i mod det, venter jeg lige til der kommer en online med en ledig flammekaster eller noget i den retning :vader:
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Morgenmad!

Post by aribeth »

flammekaster... så har du bare brændende zombier der vil æde din hjerne... ild OG zombie... meget mere farlig...

jeg ville gå efter stak med gamle LP'er (til de der har set Shaun of the Dead ved hvad jeg taler om) tungt askebæger... boltpistol (nah... der skal man sgu lidt for tæt på dem alligevel... bare noget der kan knuse hovedet på zombierne!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Replica
Posts: 275
Joined: Sun 18. May 2008 21:06

Re: Morgenmad!

Post by Replica »

Ja dum ide med den der flammekaster!!

*altså ved I bare INTET om zombier???!!*

Nææ et godt våben ville være en crossbow som ham den seje i The Walking Dead har. Det er sejt - gid man kunne ramme med sådan en..

LP'er er cool nok - men jeg tvivler faktisk på det vil virke i realiteten?! Har du afprøvet Kathrine?



Jeg mangler en hest... :(
ImageImage
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Morgenmad!

Post by aribeth »

Nej.... har ikke prøvet... jeg er i zombieunderskud...

Croosbows er ret gode hvis man er Daryl Dixon og kan ramme!

jeg tror i virkeligheden et eller andet automtvåben med ubegrænset mængde ammo ville være bedst til mig... hvis man bare bliver ved med at pløkke, så må man vel ramme dem i hovedet til sidst?!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Morgenmad!

Post by Ane »

Jeg er ikke den store morgenmadsfanatiker. Den italienske variant med en kop espresso passer mig fint.

Men jeg kan mærke at nu hvor jeg ammer skal der alligevel noget ned. Som regel ymer med rugbrødsdrys. I dag havregrød. Men jeg kan spise alting fra lakridser over pizzarester til lagkage.

-Excuses are the nails used to build a house of failure
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Morgenmad!

Post by MetteboDeluxe »

Ja, jeg holder mig nu til denne side... http://www.fvza.org/flamethrower.html Og samtidig virker den mod vampyrer... Det gør advokadoskaller altså ikke.
* Kendt for :mettebo: *

* G
Post Reply