Et spørge-jørgen dilemma?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Replica
Posts: 275
Joined: Sun 18. May 2008 21:06

Re: Et spørge-jørgen dilemma?

Post by Replica »

Hehe jeg kan godt lide at vække folk..
Især fordi dem som har brug for vækning - altid er dem er mega morgentrætte.. Så giver det mig en ond form for tilfredsstillelse af personen skal op ;) I know - jeg er ond..

For det meste får jeg Xander til at kalde på D hvis han sover længe.. "FAAR kom ned til mig!" Det er da hyggeligt :) ellers sender jeg hunden afsted. SÅ kan han blive vækket med hundesavl og logrende hale :P Ej jeg er faktisk ikke så ond - kun en gang imellem..

Egentligt er det mest mig som får lov til at sove 15 min ekstra om morgenen.. Jeg har en ret sød kæreste..
ImageImage
Hestepigen
Posts: 5
Joined: Sun 22. Aug 2010 17:25

Re: Et spørge-jørgen dilemma?

Post by Hestepigen »

Hehe - jeg må indrømme jeg ville have det lidt som det Annette beskriver, og det er altså ikke fordi jeg har dårlige oplevelser med mig i bagagen ;-)

Men det er da ret cool bare at se på "nå nu sover han sig fra det hele, tja...."
Det er heller ikke særlig rart at indtage rollen som ansvarlig for en person der er voksen "hey du skal op, du kommer for sent" - haha - jeg ville gå igang med skramle-eksemplet, lave en masse larm - og hvis det ikke var nok, ville jeg vække ham, - måske med en tilsat undren over hvorfor han dog ikke havde sat uret selv :peg:
Skjold (Tidl. SL)
Posts: 1086
Joined: Sun 20. Nov 2005 14:08

Re: Et spørge-jørgen dilemma?

Post by Skjold (Tidl. SL) »

Aj, nu skulle jeg lige til at hidse mig op og kalde LoneR en snerpet kælling fordi hun ikke ville vække ham der manden - og så var det ikke engang seriøst ment.

Nå!
/SL
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Et spørge-jørgen dilemma?

Post by misssophie »

hvis det var en fast forteelse at han regnede med at jeg var hans kalender,- så blev han ikke vækket.
-så kunne han lære det, eller noget...

hvis det er en svipser,- så ville han da blive vækket,- pænt

ham den langhårede kan heldigvis godt selv styre sin kalender...
Misssophie
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Et spørge-jørgen dilemma?

Post by Godzilla »

LoneR wrote:Altså - det var da hverken et dilemma, eller i fuld alvor.
For pokker -


Det var godt Lone, jeg blev sgu helt bekymret :atengstedt:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply