Septemberstatus

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
mathea
Posts: 279
Joined: Wed 23. Dec 2009 16:13

Re: Septemberstatus

Post by mathea »

aribeth wrote:Hvordan den så er kommet derind?? Adadad øv... Nu er begge katte smidt ovenpå

Fangede de udyret?
"100% of the Shot's You Don't Take Don't Go In"
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Septemberstatus

Post by aribeth »

næh... de glor dumt på mig når jeg står og lytter til vægge og gulvet... de kan tilsyneladende ikke høre bæstet... men det kan JEG!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Septemberstatus

Post by aribeth »

Nej vi har da også Egon ud over Franz... han er lige så stor som Franz, faktisk lidt højere og lidt længere, men han er bare ikke fed og doven og tyk... han er sort og hvid... og lidt mere reserveret... men en allerhelvedes god jæger!

Min far og Keld går oppe på loftet og banker og hamrer... jeg håber det jager gnaverne væk!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Mia
Posts: 187
Joined: Tue 2. Dec 2008 19:31

Re: Septemberstatus

Post by Mia »

For 2 timer siden var jeg lykkelig og forvirret, nu er jeg bare lykkelig. :heidio:

Så håber jeg regnen stopper, så jeg kan få en alene-aften, mens kæresten er ude og se fodbold(arbejde). Ellers må jeg overbevise ham om, at han bare skal i gummistøvlerne... :lea:
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Septemberstatus

Post by Godzilla »

Har det som om at mit sabeltigerdetektorcenter er blevet pumpet op til dobbelt størrelse. Hvordan fanden slipper man af med kronisk alarmtilstand når der nu ikke ER nogen sabeltigre, bjørne, slanger, bøhmænd, vulkaner, tsunamier eller tyfoner i DK? :wow:

Heldigvis skal jeg ud og ride i aften. :ninie:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Septemberstatus

Post by CXEC »

Mia: Det lyder rart!

Jeg har hygget om min lille mule idag. Og set en hest have rytter på ryggen for anden gang. Det tog han fint. Hesten altså.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
mathea
Posts: 279
Joined: Wed 23. Dec 2009 16:13

Re: Septemberstatus

Post by mathea »

Mia wrote:For 2 timer siden var jeg lykkelig og forvirret, nu er jeg bare lykkelig. :heidio:

Så håber jeg regnen stopper, så jeg kan få en alene-aften, mens kæresten er ude og se fodbold(arbejde). Ellers må jeg overbevise ham om, at han bare skal i gummistøvlerne... :lea:


Er der nogen speciel grund til forvirretheden :berith:

Men ja, ud med ham så du kan få aftenen for dig selv.

Jeg er på vej ud for at ride egen hest efter en tur til læge med sønnen
"100% of the Shot's You Don't Take Don't Go In"
User avatar
lonek
Posts: 314
Joined: Fri 7. Mar 2008 11:03

Re: Septemberstatus

Post by lonek »

Jeg ville egentlig godt kigge til Nynne, her nogle timer efter bedøvelse og operation... Men jeg har vundet en tur på sygehuset i morgen, hvor starten er gået hjemmefra med afførende piller... -Så har faktisk ikke rigtig lyst til at cykle de 3 km :ehj:
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Septemberstatus

Post by aribeth »

huset ligner noget der er løgn... men jeg har det fineste gelænder og to flotte vindueskarme på overetagen nu!

Og spartlingen er igang...
Raxacoricofallapatorius
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Septemberstatus

Post by udlandet »

Der er slet ingen gränser for hvad livet kan byde, håber det er lys et sted. Det er godt nok svärt at få öje på!
Post Reply