December

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: December

Post by HeidiO »

Lena wrote:
HeidiO wrote:Lige nu er jeg en anelse ærgerlig over, at jeg efterlod resten af ris ala manden hos min mor ;-)


Du kommer da bare herned.........og husker lidt af den dér konfekt med kakao og lakrids....... :hhansen:


:glory:
Heidi
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: December

Post by Pia »

Lena wrote:Jeg stemmer for en ponze til Signe.......

Det gør jeg også :hhansen:

Nu må vi se, den skal jo være af en lidt anden støbning end min. Men sådan en findes jo selvfølgelig også derude.

Vi er lige kommet hjem fra stalden, og nu skal vi have en portion god varm minestronesuppe. I morgen går det løs igen. med julebord og hygge :-)
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: December

Post by Pia »

udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: December

Post by udlandet »

Det er hermed bevist (Et forsög, måske er jeg den eneste i verden der ikke vidste at man kunne) Den ene fläskesteg der var senere färdig end den anden blev bare lavet lavet. Ligemeget med svären. Vi skulle först bruge den idag. Men svären kom på en stålpanden, nok de bedste svär ever :jeanie:
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Re: December

Post by Glory »

Nå men det er da alligevel uheldigt Pia, at det ikke står i passet at den er islænder, når det nu er det den er - men det er må da være et plus, at den altid har lyst til at ride :katiekat:

Jeg har haft store "vaske John John´s hovskæg og hale"-dag.
Han har fået en ordentlig omgang.
Normalt vasker, føntørrer og olierer jeg hans hovskæg hver dag, men det ville jeg ikke være bekendt at bede nogen om at gøre imens vi var væk....folk kunne jo gå hen og tro, at jeg er mærkelig :roed:
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: December

Post by udlandet »

Glory wrote:Nå men det er da alligevel uheldigt Pia, at det ikke står i passet at den er islænder, når det nu er det den er - men det er må da være et plus, at den altid har lyst til at ride :katiekat:

Jeg har haft store "vaske John John´s hovskæg og hale"-dag.
Han har fået en ordentlig omgang.
Normalt vasker, føntørrer og olierer jeg hans hovskæg hver dag, men det ville jeg ikke være bekendt at bede nogen om at gøre imens vi var væk....folk kunne jo gå hen og tro, at jeg er mærkelig :roed:

Märkelig, nej. Det er vel helt normalt :viben:
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: December

Post by aribeth »

Jeg har svælget i Doctor Who julespecialen 2½ gang og kan simpelthen slet ikke vente til sæsonen går i gang!
ARGH!


ARGH ARGH
Raxacoricofallapatorius
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: December

Post by annetteB »

Min næstældste datter fylder år idag. 19 år, bliver hun.
Jeg tænkte på hende i nat omkring det tidspunkt hvor hun blev født - som den fineste lille porcelænsdukke med hovedet fyldt med mørkerøde krøller. Egentlig sært, at hun ikke var grim eller klemt i betragtning af, at jeg på det nærmeste sad oven på hovedet af tøsen hele køreturen ind til fødselsstiftelsen :-D

Hvor er jeg glad for, at jeg fik mine børn.
Dem alle sammen.
:elsk:


Status i øvrigt: Kaffe og havregrynskugler. Nykysset og glad.
:elsk:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: December

Post by Pia »

aribeth wrote:ARGH!


ARGH ARGH


Du mangler bare en papegøje, for at være en ægte sørøver :hhansen:

Jeg sidder med kaffen, mindstebarnet leger med sit nye LEGO og synger fødselsdagssange. Den store sover, hun fik lov at være så længe oppe i nat, som hun ville.

Om lidt skal ovnen tændes og der skal en ribbensteg og en leverpostej i. I køleskabet står Rilette, foie gras terine, og hjemmegravad laks. Noget siger mig, at vi heller ikke går sultne i seng i dag :aribeth: Svigerfamilien står for tur i dag, det bliver råhygge, men så er julehalløjet også slut herfra.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: December

Post by misssophie »

har lige arrangeret massage af alle 5 heste,- glæder mig til at se hvordan de tager det.

og på fredag skal vi besøge nogle gode venner og kigge på ny baby og deres 4 nye heste, og spise æbleskiver .
det bliver godt
Misssophie
Post Reply